دلقکها!

رفتار فعلا و تا اطلاع ثانوی “دولت در تبعید” لو رفته که مرکز عملیاتی آن به یکی از مقرهای مخوف اداره اطلاعات انتقال داده شده است،  که در راس آن یک عامل حرفه ای از عناصر جنایتکار و قاتل از وزارت اطلاعات به ریاست “پرزیدنت” «سردار مدحی» با اعضای کابینه از جمله سازگارا، عبدالله مهتدی، خوانساری، نوریزاده، حسن شرفی و امیر حسین جهانشاهی به  نمایش دلقکهایی شبیه است که  میخواهند به هر شکل ممکن در “فعالیت” لابی و برای حلال کردن سهم هایی که در راه فعالیت و حضورشان در این نهادهای “دمکراسی” به جیب مبارکشان میزنند، بالاخره ابراز وجود کنند.

در کشورهای اروپای مرکزی در حال حاضر برای سرگرم کردن و کاستن از بار تظاهراتهایی که کسالت آور است، لشکر دلقکها مشهور شده اند. این لشکر دلقکها در این کشورها در راهی قدم گذاشته اند و به ابتکاری دست زده اند که توجه دو طرف قضیه یعنی تظاهر کنندگان و مامورین امنیتی را جلب میکند و در مواردی به تیتر میدیا و رسانه های خبری هم میرسد. ارتش دلقکها که نام کامل آن «شورش مقاومت مخفی» نام دارد به لشکر روحیه دهنده هم مشهور هستند. غرض از این یادآوری این است که هر دلقکی “دلقک” نیست. اعضای کابینه “دولت در تبعید” دلقک های ما از نوع جهان سومی و منحصر بفرد! دلقکهای ما اما دلقک دلال بی مایه ای هستند که جز سکاندال و آبروریزی برای جنبششان منشا هیچ خیر و برکتی نیستند.

 
خارج از هر طرح ونقشه ای که غرب و جناحهای حکومت در راس آنها جناح رهبر(خامنه ای) و دولت(احمدی نژاد) برای اوضاع کنونی در سر دارند. و خارج از این که تحلیل اوضاع کنونی و آینده اوضاع سیاسی به کدام شکل رقم میخورد و نقشه غرب و جریانات لابی  “دمکراسی” برای ساختن “آلترناتیو” و رژیم چنچ چی است و چی نیست! رایزنی اعضای “شناخته” شده از “شخصیتهای” شاخص بخشی از اپوزیسیون و کاراکتر این ها اکنون برای کل جامعه بیشتر از هر دوره ای به عیان دیده میشود. سکاندال اخیر آنها الماس فریب خالی از هر تحلیل و ظرفیت سیاسی و بررسی است. این جمع “دولت در تبعید” هستند.  اینها از بیزنس منهای اطاقهای بودجه و دلار های صرف شده در راه “دمکراسی” امریکا و غرب هستند. فکر نکنم قرب و احترام اینها بیش از این باشد که ما در رفتار و کردارشان شاهدیم.  «الماسی برای فریب»  با هر تعابیری از کیهان شریعتمداری(اعترافات یک ضد انقلاب دستگیر شده) و سایت تابناک و محسن رضایی(نفوذ دستگاه امنیتی در صف اپوزیسیون) را ما در کنار هزاران نقشه شوم و سرکوبگرانه جنایت و اعدام جمهوری اسلامی قرار میدهیم. اعلام “شخصیت” های “دولت در تبعید” برگی سیاه و پرونده آبروریزی اینها را کمی قطورتر کرده. هر اقدام و سناریویی که اینها در راس و یا همراه آن باشند بعد از این بعنوان یک هشدار خطرناک برای انقلاب و جنبش مردم در ایران برای سرنگونی است. 

نسان نودینیان