گوادلوپ ٢

گزارش گوادلوپ دوم از زبان حکومت اسلامی را حتما ببینید .
 قضاوت با خودتان …..
 فقط چند نکته کوتاه ….
اولا نشست گوادلوپ در سال ۱۹۷۹ جهت حفظ نظام سلطنتی نبود بلکه جهت تصویب و نشاندن خمینی و نظام متحجر کنونی بود. در نشست گوادلوپ ۱۹۷۹ غرب تصمیم گرفت شاه برود و خمینی به جایش بنشیند ، به همین سادگی !! این را عمه من هم میداند . در واقع نیازی به توضیح ندارد که لقمه کثیف و خونین خمینی در گوادلوپ پاریس ، از طرف غرب برای مردم ایران گرفته شد !
دوما این موضوع مطرح شده ( گوادلوپ ۲ ) هیچ ربطی به جنبش آزادیخواهی مردم ایران ندارد ! بلکه تلاشی از طرف غرب برای بردن جنبش مردم ایران به آدرس مورد نظر خودش بوده و هست . و بیرونی کردن آن از طرف حکومت اسلامی هم جهت نشان دادن اینکه در جامعه ایران هیچ خبری نیست و هر چه هست توطئه است و حکومت تثبیت است !
سوما این فیلم به هیچ وجه نشان از پیچیدگی سیستم سیاسی ، اطلاعاتی حکومت اسلامی ندارد ، حتی با مثلا ذوق هالیودی هم ، کار جانداری در نیامده است . به نظر من بخش اعظم این داستان را باید به حساب اوج حماقت و بلاهت انواع نیروهای مثلا اپوزسیون وطنی و صد البته توهم مکرر غرب گذاشت ! این مارمولکهای زمین سیاست در خارج از ایران ، از ابتدا هم در کنار مردم ایران نبودند. اگر از این جماعت رقاص و بند باز قرار بود آبی برای مردم گرم شود شب یلدای انقلاب مشروطه و آزادی مردم ایران تا به امروز به درازا نمیکشید ! قابل توجه افراد ساده لوحی که با نام در وپنجره خانه سید و پدر و آقاش…..غش و ضعف میکردند !
چهارما ……..از نظر من تنها پدیده ایی که از نظر تاریخی و مردم ایران باعث عقب ماندگی جامعه و شرم و استمرار جنایت است وجود تمامیت حکومت اسلامی در ایران است ؛ تمامی آن قانون اساسی اسلامی و بدوی و مسخره و جنایت پرور است و نه فقط  یک “اصل ولایت فقیه” و یا اشخاص جانی ! بقیه مسائل میتواند و شاید حاشیه باشد .
چهره های مطرح شده در فیلم ؛ که سالیان است همزمان با یک دست تخم ولی فقیه را میمالند و با دست دیگر زیر خایه نظم نوین را گرفته اند ، نیازی به کشف رمز ندارند . تحرکات ماموتهای سیاسی در زمین سیاست موضوعی پیچیده نیست . مردم ایران به دنبال آزادی هستند و نه فقط  بخشی از آزادی که رنگش هم تعیین شده باشد ! حکومت اسلامی  خواهان هیچ تغییری حتی در حد یک نقطه هم نیست . و غرب هم ضمن نوشتن نامه های رسمی برای خامنه ای ، با مهره های چندش آور اپوزسیون وطنی هم بازی خودش را دارد و برای آزادی اندازه و شکل و رنگ مشخص میکند !
و بالاخره اینکه همزمان با ماه خرداد ۱۳۹۰ و سالگرد جنبش برحق مردم ایران که حکومت اسلامی آن را فتنه مینامد و زور میزند که خواسته های مردم را با نشان دادن این فیلم توطئه معرفی کند….. ، پخش چنین گزارشی و تحویل آشی عظما پسند ، قابل درک است ! جنبش و خواسته مردم ایران تا تحقق کامل آن ( آزادی ) تا همیشه روی میز است . تکامل در نهایت سلیقه ای وانتخابی نیست ! مطمئن باشید .
 
اسماعیل هوشیار
۲۲ خرداد ۱۳۹۰
ژنو
 
فیلم الماسی برای فریب ، در چهار قسمت که توسط حکومت اسلامی ساخته شده است .
 
http://www.youtube.com/watch?v=tlYbBIVX52o&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=ACCSferQ1dY&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Vu-wUAjFFmo&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=zGkHiQ08tHs&feature=related

 
info.tipf.www