بیانیه ما درماه خرداد و ” الماس فریب “!

آهای مردم ایران و دنیا و کهکشان راه شیری ، ماه خرداد از نیمه گذشته است و طوفان خنده هایش آرزوست ! من از بیکاری داشتم با فنر، موهای زیادی رو ویجین میکردم ، که دیدم یه عالمه چهره و صورتک و اپوزسیون و اینا…..مشغول دادن هستند و من هم زد به کلم که پیام مهمی بدم برای همه شما ، که الان با دهان نیمه باز منتظر پیام هستید و حداقل ۷۰ میلیون نفوس مانده در باتلاق حکومت اسلامی ، با همین پیامها زندگی میکنند و شادند و اینا….
مردم عزیزتراز جان ، اولین و مهمترین حادثه ماه خرداد ، خون و شهادت و زندان و کشف توطته آلترناتیو سازی و نگرش وزارت اطلاعات با فیلم “الماس فریب” است .  بر بنیاد این نگرش، شبکهء نفوذی های وزارت اطلاعات در راستای راهبرد همبستگی اسلامی و همکاری با همه نیروهای مثلا اپوزسیون  برای انهدام تمام الترناتیوهای که وجود خارجی نداشتند ، اقدام به پخش فیلم الماس فریب کرد و کارش را از طریق شبکه سبز اصلاح طلب و مشارکت اپوزسیون با عزمی راسخ ادامه داد.

ادامه این سلسله عملیاتهای زنجیره ایی و رسیدن به تهش ، لاجرم در گرو فعال شدن بقیه است . از شورای ملی رهبر عقیدتی بگذریم که همیشه  با تلاشهای بی دریغش ، بساطشان را رونق سیاسی و ایدئولوژیک هم میدهد . یعنی مخاطب این پیام کسانی هستند که فعال نیستند ، یا اصلا نیستند و یا بودنشان خیلی سکولار دینی است مثل فاطمه حقیقت جو که رسما از قانون اساسی حکومت اسلامی و وجود حکومت دینی در مراسم سکولارنشان تورنتو حمایت همه جانبه کرد .
مردم گران عزیز ، شاید باورتون نشه ، چون خود وزارت اطلاعات هم باورش نمیشد که بتونه یه عالمه عملیات بکنه .  همزمان با انهدام شبکه های آلترناتیو ساز خارج از ایران با نام رمز ” مظفر۱″ ……، یک هیئت ۷۲ نفره جاسوس امریکایی در ایران دستگیر کنه با نام رمز” مظفر۲ ،” ……مهمترین خطر داخلی را که هاله سحابی نام داشت را از بین ببره با نام رمز ” مظفر۳″ ، …..برای اعضای جدا شده مجاهدین اطلاعیه محکومییت جنایت بنویسه با نام رمز ” خاتم المظفر” ، و خلاصه تمام خطرات را از سر نظام مرتفع کنه …… الان این حکومت اسلامی دیگه مشکلی نداره ….. به جان عظما و اینا……!
به جان همتون از این جماعت حاکم مسلمان ، اگر در طول تاریخ بشر احمقتر پیدا کردید حتما جایزه دارید ! البته به جز ۱۲۴ هزار پیامبر شاسکول با گله های خانوادگی شان .
در واقع این جنگی در میدان واژه ها و بین حاکمان اسلامی بوده است . جنگی با صورتکهای شناخته شده و در میان اپوزسیونی که حضور نمایندگان احزاب سیاسی همچون حزب دموکرات کردستان ( شاخه حسن شرفی ) و یا عبدالله مهتدی در نشست پاریس که هرگز نباید به معنای موافقت این احزاب و نفرات مفتی ، با پروژه آلترناتیو سازی تعبیر شود چون کنفرانس پاریس با نشست گوادلپ خیلی فرق داشت از جمله نوع غذای سرو شده …سالن…..شیرهای مستراح…..اما حکومت اسلامی خیلی زور زد که نشان بدهد همه اینها یکی هستند !

شبکه جهانی وزارت اطلاعات حکومت اسلامی برای سرکارگذاشتن همه شما که در راستای ایرانی بدون حس ،  برای حکومتی همیشه اسلامی فعالیت میکند، از مبارزات بر حق شما اپوزسیون تعریف کرده و همواره انعکاس دهنده صدای راستین شما خواهد بود. به خصوص از نوع سبزش ….! امروز با برملا شدن چنین بزن و بکوبی ، می توان به عمق نفوذ مافیا در زندگی سیاسی اپوزیسیون ایرانی و آلترناتیو سازان الاف پی برد. می توان به نقش آفرینی شان در رسانه های فارسی زبان در تایید و انکار این و آن جریان الاف اندیشید و دریافت که سی و دوسال دکان های دو نبش سیاست و اندیشه چه زخم هایی بر پیکر معاملات پرسود فرود آورده اند. میشود با همه آنها هم فالوده خورد و بود….. و هم توجیه کرد و نبود !
 
بسیجیهای غیور سبز اپوزسیون ، ماه خرداد علاوه بر رحلت جانگوزامام ره ه ه ه ه ه ، ماه تولد و رشد فتنه سبز و خفه شدنش در نطفه سرخ است . ماه خرداد علاوه بر کشف و انهدام انواع فتنه های رنگی ، ماه سکوت سبز دست خرامید هم هست . ماهی پراز خریت سیاسی و برکت و خلاصه نون توشه ! ماه خرداد ماه آکسیون جهانی و تجمع کهکشانی در پاریس برای دیدن قدرت جامعه بی طبقه توحیدی هم هست . در این ماه باید همه در مراسم بخوربخورمجاهدین شرکت کنند و شعار بدهند و پول هم بگیرند تا آلترناتیو ریشه جهانی پیدا کند و حس بگیرد و مبارزه قابل کردن باشد .
ماه خرداد هنوز هم ماه شبکه پیروزی احساس برای به دست گرفتن رهبری سبزهای مثبت و پنجر است . این ماه نشان داد که فقدان یک رهبری سبزی قورمه و آلترناتیو باز هم سبزی کوکو ، چقدر سکولاریستی است ! ای عزیزتر از دریا ، تنها تو کوچه نیا ….وگرنه انواع آلترناتیو انتقالی که هنوز توسط وزارت اطلاعات منهدم نشده است ، از طریق انواع کنگره های بازار یاب و بورس …..کار دست تو میدهند و میروند…..
مردم نازنین در ماه پر برکت خرداد هستیم . ۲۲ خرداد نون توشه . ۳۰ خرداد خون توشه . حکومت اسلامی آلترناتیو منهدم میکنه . سبزها دوباره میسازنش . از خیمه خلیفه مسلمین جهان ” خامنه ای ” بوی ریق رحمت میاد . شورای مجاهدین کارش از ساخت و ساز گذشته و در مرحله تثبیت قیمت است . شبکه جهانی تاج فروشان رفته اند پای یه معامله بزرگ قالپاق فروشی و آزارشون به کسی نمیرسه . بخش عمده کمونیستهای زنگ زده هنوز دارن در ۱۹۱۷ بکسباد میکنند و قوانین طبقاتی ۱۰۰ سال پیش را دوباره کشف میکنند .
امریکا خواهان استمرار جنگ لیبی است و وعده کمک یک میلیارد دلاری به مخالفان قذافی را داد . شورای هماهنگی راه سبز امید به امریکا گفت : دمت گرم . و به مردم گفت : همه خفه بمونید با راهپیمائی سکوت . تا مبادا چرت مقام عظما و وال استریت باز دچار افت و خیز بشه و روح الله دلگیر….! پرونده اتمی سوریه هم رفت شورای امنیت مثلا…..!
عچب جنسی داره این ماه خرداد ؟ همه بخرید ؛ همه ببرید ؛ ….اگه نخرید خیلی خرید …خرخر من باقالی به چند من ؟
نتیجه : هرکسی ساز خودش رو میزنه . مهم نرقصیدن با هر سازی است و خیره نشدن به آسمانی که وزارت اطلاعات از آنجا در چشم اپوزسیون تخم میگذارد . بیچاره این اپوزسیون ایرانی که هیچ نقصی ندارد . همه تقصیرا از این زمین کجه …از لجشه که کجه ….!
پایان پیام آلترناتیو تازه حضرت عمم بع بع بع بع علیه السلام

 
 
اسماعیل هوشیار
ژنو
۲۱ خرداد ۱۳۹۰
 info.tipf.www