گرامی و عزیز بداریم ٣١ خرداد ؛ روز پیشمرگ کومەله !

روز ۳۱ خرداد روز پیشمرگ کومه له است . ما این روز را گرامی  میداریم ، زیرا یادآور تلاش و مبارزه نیروی رزمنده وخستگی ناپذیریست که سالها بر علیه استثمار ، تحقیر ، بی حقوقی ، سرکوب ، نفی آزادیها و حقوق اولیه مردم زحمتکش کردستان و ایران محکم واستوار جنگیده واز منافع جنبش کارگران ، جنبش آزادیخواهان در کردستان در مقابل دولت سرمایه داران و بورژوازی محلی قاطعانه و تسلیم ناپذیر دفاع کرده است .

در آستانه فرا رسیدن  این روز که بمناسبت جانباختن اولین پیشمرگ کومه له و یکی از کادرهای اولیه رفیق سعید معینی ( خانه ) نامگذاری شده ، یاد تمامی جانباختگان صفوف کومه له را گرامی میداریم ودر مقابل جانبازیها ، شجاعت و آزادیخواهی آنان ادای احترام می کنیم و عزم واراده راسخ بازماندگان آنان را می ستائیم .

مبارزه نیروی پیشمرگ کومه له با نیازها و آرزوهای مردم زحمتکش در جامعه کردستان گره خورده است و همین واقعیت این نیرو را در قلب مردم محروم جامعه جای داده است . نیروئی علیه مالکیت خصوصی ،علیه بی عدالتی و نابرابری ، ستم ، تحقیر ، علیه خرافه و جهل و مدافع حرمت آزادی انسان و پیام آور سنت سوسیالیستی درجنبش انقلابی کردستان است .

نیروی پیشمرگ کومه له مدافع پیگیر جنبش انقلابی در کردستان و حافظ دستاوردهای مبارزات این جنبش است . این نیرو با کوله باری از تجربه چندین ساله و بیرون آمده از کوره آزمایش های دشوار که سربلندانه بوده است ، و تجربیات ارزنده مبارزاتی را با خود دارد که همگی در خدمت رهائی کارگران و قدرت گیری حکومت کارگری و مبارزه پیگیر در جنبش انقلابی کردستان و در جهت تحقق سیاست حق تعیین سرنوشت خویش برای ملیتهای ایران .

بار دیگر و در پایان این نوشته کوتاه با درود بی پایان به جانباختگان راه آزادی و سوسیالیسم که در صف پیشمرگان کومه له و با خود گذشتگی جان خود را از دست دادند تا راهگشای مبارزه پیگیر و آزادیخواهانه باشند ، مطلبم را بپایان می برم .

 

زنده باد ، آزادی ، برابری ، حکومت کارگری !

مرگ بر رژیم جمهوری اسلامی ایران !

زنده باد سوسیالیسم!

 

اردشیر ـ نصراله بیگی

خرداد ۱۳۹۰ خورشیدی