انواع نیوتن با قانون ثابت !

 زمانی که در حدود ۳ قرن پیش ( ژانویه ۱۶۴۳ میلادی ) اسحاق نیوتن شهروند انگلیسی به سبب خدماتش به دنیای علم شهرتی جهانی کسب کرد ، به طبقه هفتم ذهن خلاقش هم نمیرسید که ۳ قرن بعد از مرگش ، نابغه ای بی نظیر، در صدد تقلب از روی دستش برآید ! اسحاق نیوتن  در سال ۱۶۸۷ میلادی شاهکار خود «اصول ریاضی فلسفه طبیعی» را به نگارش درآورد. در این کتاب او مفهوم گرانش عمومی را مطرح ساخت و با تشریح قوانین حرکت اجسام، علم مکانیک کلاسیک را پایه گذاشت. از دیگر کارهای مهم او بنیان‌گذاری حساب دیفرانسیل و انتگرال است.
این نابغه قرن حاضر کسی نیست به جز رهبر عقیدتی ! شباهتش با نیوتن هم این است که هر دو شهرتی جهانی دارند . منتها نیوتن در زمینه علم ، و رهبر عقیدتی در زمینه طنز ! تفاوتها هم کم نیست ، از جمله اینکه نیوتنهای رهبر عقیدتی فصلی هستند و بسته به شرایط و به صورت افتخاری در جای نیوتن نشانده میشوند ! اینکه اسم و شکل حقیقی این جماعت بیمار چیست ….؟ موضوع این نوشته نیست . ولی انواع مختلف آن ، نیوتن قدیمی ، نیوتن نقاش ، نیوتن جدید……کاشف قانونهای مختلف نیستند ! قانون ثابتی که هر از گاهی باید آن را فریاد بکشند که کشف کردم و یافتم و یافتم  ….، همانا چیزی نیست به جز اینکه سایت تیف و اسماعیل هوشیار وزارت اطلاعاتی است !
شرح واقعه ، در ظهور آخرین نیوتن که البته کمی منگل از آب درآمد !
 در تاریخ ۱۳ آوریل ۲۰۱۱ عده ایی از اعضای سابق مجاهدین،مستقلا طی اطلاعیه ایی حمله به اسیران اشرف را محکوم کردند . (در لینک زیر)
http://www.tipf.info/bayaniyei,mahkomiyat.htm
 یکی از ساندیس خوران بسیجی مجاهدین از نروژ ( سیاوش بیابانی ) حدود ۲ ماه بعد از آن وقایع ناگهان به یادش آوردند که تو نباید اطلاعیه محکومیت امضاء میکردی . ساندیس خور مربوطه ۲ ماه طول کشید تا این فرمان به مغزش برسد ، آن را فهم کند و عکس العمل نشان دهد ، راز منگلی این یکی نیوتن همین بود . ( البته که تاریخها و افراد مهم نیست . مهم پیام رهبر عقیدتی است که توسط بسیجی مفلوک مجاهدین باید ارسال شود ! )
 رهبر عقیدتی مشخص کرد که  سازمان و رهبری مجاهدین به تو و بقیه ساندیس خوران کمک کرد تا به حرف سازمان گوش کنید و خلاصه این سایت تیف و هر سایتی که اطلاعیه محکومیت جنایت و کسانی که اطلاعیه محکومیت را امضاء کردند همچنان مزدور وزارت اطلاعات هستند .( اینا دیگه چه عتیقه های هستند ! ) خب جناب ساندیس خور ، حالا یه امضاء بزن زیرش ، تا بذاریم روی سایت حالشو ببریم ! بازم اگه کاری بود مزاحم میشیم . تو هم هر وقت پولی و یا تائیدیه نیاز داشتی بی تعارف بگو ! (بازم در لینک زیر)
http://www.aftabkaran.com/maghale.php?id=1703
 چنین عکس العملی از طرف رهبر عقیدتی  فقط ثابت کننده درستی راه و مسیر و نقطه فعلی شخص من است و من خوشحالم که مسیر درستی را میروم . رهبر عقیدتی هنوز از اسم تیف کهیر میزند . به زعم خودش هر زندانی تیف که به هیچ وزغی آویزان نشد و خودش را به خواب نزد را ، یا باید خراب کرد ….. و یا ساندیس خور بسیجی مجاهدین میشود !  ولی گو خوش باش ، که مردم در عصر آگاهی گوش به چنین مزخرفاتی نمیدهند . چاره درد شما کشیدن خودتان به درو دیوار نیست . روشهای نخ نمای مارک زدن و حرفهای بی معنی زدن ….اگر قرار بود دوای دردتان باشد ، تا به حال و طی این سالیان افاقه کرده بود !
 من هستم ، کوچک یا بزرگ ….کم یا زیاد…..اصلا هر چه تو بگی !! ولی آقای مسعود رجوی شما هم لطفا از ریدن خودتان به تاریخ ایران ….. تمامی اعتمادها به استراتژی فروغ ۲ …. انقلاب ایدئولوژیک ملنگ ساز……پروژه رفع ابهام و زندان و شکنجه و قتل ناراضیان در سال ۱۳۷۳ ….. عمو بولتون و سیاست خط موازی با هارترین دولت جهان و استمرار تمامی این بلاهتها بگوئید ، چون تا زمانی که زبان باز نکرده اید من به سهم خودم از این مسئولییت غافل نمیشوم ! در صحنه ایدئولوژی با تمام قدرتم میجنگم چون تجربه کم نداریم ؛ از جمله تجربه ایدئولوژی اسلام ناب محمدی در دوران سیاه خمینی…. ، و در زمین سیاست خودم را به خواب نمیزنم و سایه به سایه همه مدعیون خواهم آمد . مسئولییت یعنی همین . حالا هرکس هر چی دوست داره بگه !
دنیای بلاهت با دنیای زرنگی توحیدی ، وقتی مخلوط شود این شکلی میشود . طرف نشسته و با یک ترازوی توحیدی برای هر کسی وزن تعریف و مشخص میکند . ایرج شکری همطراز گنجی است و شایسته رفرمیسم ، چون مطالبش را سایتهای رژیم استفاده میکنند …. سایت تیف و اسماعیل هوشیار هم وزارت اطلاعاتی است چون رژیم از مطالبش استفاده نمیکنه ( خوشبختانه ) ! و یه چند تایی هم منتقد مثبت و مودب ، که غده رو فشار نمیدن تا چرکش بزنه بیرون . نوازش کردن هم که درد نداره . تازه نشون میده که چقدردموکراتیک هستم و مبارزم و منتقد هم دارم و به کارام هم ادامه میدم…..ببنید چه اسلام بردبار و با حالی دارم ؟
ولی زبل خان ، یادت باشد مردم قدرت تشخیص دارند و ترازوی تاریخ هم غیر قابل دستکاری و غیر قابل خطاست . وزن رهبر عقیدتی ( ولایت فقیه در سایه ) در ترازوی تاریخ را بارها نوشته ام ……
دنیا خیلی شلوغ و خرتوخره ! ولی دلیل نمیشه که صحنه و انواع سایه روشنها و واقعییت ها ، قابل تشخیص و قابل تفکیک نباشه …..
متن کشف تکراری رهبر عقیدتی توسط آخرین نیوتن تا به امروز!
حقه بازی وزارت اطلاعات آخوندی برای جعل امضا علیه پایداری اشرفیان

سیاوش بیابانی

من سیاوش بیابانی ساکن نروژ در گذشته در قرارگاه اشرف بودم که بعد از حمله آمریکا به عراق و سخت شدن شرایط، به تیف تحت کنترل نیروهای آمریکایی رفتم و سپس با کمک مالی که سازمان به من و خیلی از نفرات تیفی کرد خودم را به خارج کشور رساندم و در حال حاضر در نروژ زندگی می کنم، اما هرگز بچه های اشرف و آرمانهای والای آنها را فراموش نکرده ام. من تاب تحمل شرایط سخت را نداشتم، ولی برای آن سرفرازان بسیار احترام قائلم که برای آزادی مردم میهنمان فراتر از جان، هرچه داشتند در طبق اخلاص گذاشته و می گذارند.

همچنین شهادت جانگداز شهدای حمله نوزده فروردین را تسلیت می گویم و حماسه پایداری مجاهدان اشرف و شهادت آن عزیزان را افتخار ملت ایران در برابر ولی فقیه جنایتکار می دانم.

من در اندوه این حادثه بودم که یکی از تیفی ها به نام مهرداد فتحی با من تماس گرفت و ضمن ابراز سمپاتی نسبت به سازمان، ایمیلی با مضمون محکوم کردن جنایت حمله به اشرف برای من فرستاد و از من خواست که موافقت خودم را با محکوم کردن این فاجعه به وی اطلاع دهم. در این ایمیل او نوشته بود که اطلاعیه را می فرستد ولی متن اطلاعیه را نفرستاده بود، همچنین خواسته بود که تاریخ ورودم به اشرف را برایش بنویسم که من موافقت کردم که اطلاعیه محکومیت این جنایت را امضا می کنم وی گفت این اطلاعیه را برای من می فرستد.

بعد از چهار روز ایمیلیی برای من آمد که همان اطلاعیه محکوم کردن بود و اسم من هم زیرش نبود وقتی اطلاعیه را خواندم دیدم که خیلی از نکات این اطلاعیه به نفع رژیم و علیه هدف و آرمانهای اشرافیان است، لذا به او پیام دادم که اسم من را زیر این اطلاعیه نگذارید.

وقتی دیدم که اسم من پای اطلاعیه نیست خیالم راحت شد و دیگر دنبال نکردم، اما چندی بعد از طریق یکی از دوستانم متوجه شدم که این اطلاعیه را در یکی از سایتهای وزارت اطلاعات که گرداننده اش مزدوری به نام اسماعیل هوشیار (معروف به اسی پلنگ) است درج کرده اند و عجیب این که اسم من را هم به عنوان امضا کننده، پای آن گذاشته اند، عجیب تر اینکه این اطلاعیه به اصطلاح محکومیت حمله به اشرف را با تیتر آخوندپسند و وزارت اطلاعات نشان «بیانیه تعدادی از اعضای جدا شده مجاهدین در رابطه با حمله وحشیانه دولت عراق به اسیران کمپ اشرف»، در این سایت درج شده است.

این جانب سیاوش بیابانی سوء استفاده از نام و امضای خود توسط وزارت اطلاعات علیه قهرمانان اشرف را محکوم می کنم. به نظر من این اقدام زبونانه مفهومی جز درماندگی و استیصال رژیم آخوندی در برابر اشرف پایدار ندارد.

همچنین از سازمان مجاهدین و اشرفیان سرفراز و پایدار و مردم ایران به خاطر کم توجهی و موافقت مشروط اولیه بدون تحقیق کافی در مورد داستانی که پشت آن وزارت اطلاعات بود و من بی اطلاع بودم، پوزش می خواهم.

امضا: سیاوش بیابانی

۲۰۱۱/۵/۲۹
سایت آفتابکاران
 
آنچه که گذشت :
میشود با ساختن چهره ایی به اسم کیافر، کلی حرفها زد و از دل عملکردهای بلاهت بار تاریخی انبوهی قهرمان و یا شیطان بیرون کشید و ساخت ! و میشود ذره بین را به روی تمامییت بلاهتها گذاشت و هسته اصلی درد و خون و چرک و عفونت را فشار داد ! ……حماقتی به نام خمینی و جنگ ایران و عراق ، و ۳۳ سال سرکوب و تحجرو کشتار مردم ؛ چرا….. !؟ حماقتی به نام حلوا حلوا کردن نعش استراتژی جنگ آزادیبخش بعد از تمام شدن جنگ ایران و عراق و استراتژی فروغ ۲ در ماندگاری و شهادت در اشرف ، چرا؟ توهم و بلاهتی که روزگاری گریبان قدسین توحیدی را گرفته بود و بعد از فروپاشی شوروی چنان جار میزدند که تمام دنیا زانو زده ، به جز ما مجاهدین ، و بیرق جامعه بی طبقه توحیدی از همین قرارگاه اشرف تنها امید بشریت است !
چرا مخاطب را از هر طرفی هالو فرض میکنید !؟ چرا هنوز نمیخواهید از تجربیات گذشته عبرت بگیرید ؟ شیطان سازیها و تصویرات بچه گانه و احمقانه و غیر واقعی دوران استالین….تو از اون ….و اون از من و ما ….! حالا استالین کجاست و قضاوت تاریخ در موردش چیست !؟ مگر کدام واقعیت تاریخی تا به ابد پنهان مانده است ؟ چرا گذر زمان را جدی نمیگیرید ؟ سرنوشت آهویی که یک لحظه مکث کرده تا چهره شکارچی خودش را ببیند ، موضوعی رنگی و شاد نیست .
حدودا از ۲ ماه پیش رهبر عقیدتی بالاخره و جبرا آمده سر بحث ” منتقدین ” که البته مثبت است ، چون تا قبل از آن و طی سالیان ، سیستم توحیدی اساسا چنین اجازه ای به منتقد نمیداد و همه رژیمی و مامور وزارت اطلاعات بودند و کسی حق انتقاد به ” رهبران پاکباز مجاهدین ” را نداشت !  سیستم هیچ درصد خطا و اشتباهی مثلا نداشت چون امام گونه و معصوم بود . البته هنوز هم هست ولی فشار و جبر و آگاهی مردم وادارش کرد که برود سر بحث منتقدین ! در چند مرحله و در یک جدول توحیدی جایگاه مورد نظرش را برای انواع منتقدین مشخص کرد . تا به زعم خودش راحتر بتواند بقیه را بمالاند !
این جیک جیک و اون غارغار و بزرگترین اصوات توحیدی هم مرا از مسیرم منحرف نمیکند . این معنی قابل فهمی دارد . حتی اگر قدرت اجرایی داشتم ولی باز هم کمر به حذف و حتی آرزوی حذف هیچ جنبنده ایی را نمیکردم اما غفلت هم نمیکنم که باعث پشیمانی است . این تجربه سنگین و خونین دوران خمینی است . بقیه هم خود دانند به خصوص روشنفکران عصرجدید…..!!!من که از خودم مطمئن هستم که با هیچ غارغار و جیک جیک و مارکی ، ذره بینم را از روی تمام مرتجعین و رهبر عقیدتی ” هم “؛ با همین استراتژی بلاهت بارش بر نمیدارم . شما هم مطمئن باشید !
 
خلاصه حرف رهبر عقیدتی : خلاصه ما نمیدونیم ….این سایت تیف تا وقتی برای ما نوشابه باز نکنه مزدور وزارت اطلاعات و ایناست….
نتیجه : قمار بازه وقتی همه چیزش رو باخت ، بلند شد و گفت : به تخمم که باختم ! و وقتی با نگاههای سوال برانگیز مواجه شد دوباره گفت : بابا جان همینم نگم که دق میکنم !
رهنمود : حالا شما زیاد ناامید نشید . با همین مختصات فعلی اگه یه چند کیلومتر دیگه به عمق لجنزار برید ، بالاخره عمو سام یه چیزی کف دستتون میزاره !
*******************************

روزی نیوتن در محضر امام مسعود رجوی (ع) نشسته بود. رهبرعقیدتی از نیوتن پرسید شنیده ام شما گفتید یک کیلو آهن و یک کیلو پنبه وزن و جرم برابر دارند ؟ نیوتن گفت بله همین طور است. امام فرمود یک کیلو پنبه و یک کیلو آهن آوردند . اول پنبه را به سر نیوتن زد و نیوتن خوشش آمد. سپس آهن را به سر نیوتن زد و نیوتن از درد نالید، امام فرمود کدام سنگینتر بود!؟ نیوتن از گفته خود پشیمان شد و فورا مسلمان و مجاهد شد…..
راستی ببخشید کمی دیر رسیدم . یکی اینکه داشتم ” بیانیه شورای هماهنگی بیراهه سبز امید عظما ” را جمع میکردم ، دوم اینکه تقصیر این وزارت اطلاعاته ؛ که مطلب رو به موقع ارسال نکرد ، دلیلش رو سوال کردم گفتند : این نیوتن آخری خیلی خفن بود اصلا همه ماها رو قفل کرد و تا چند روز نمیدونستیم چکار باید کرد ؟ تئوریهای کشف شده نیوتن جدید اونقدر پیچیده بود که راستش من رو یاد پیچیدگی کشفیات امام مسعود رجوی در گذشته انداخت . زمانی که مسعود رجوی در جریان انشعاب سال ۱۳۵۴ کشف کرد که “اسلام چپ مارکسیسم” است ! فکر کردید خمینی الکی به گورباچف پیام داد : اسلام بیاور تا رستگار شوی !! توحید داشاق نشان ، نیازی به منطق ندارد خودش قلمبه منطق است .
با اینکه سالها از این کشف مسعود گذشته و بارها برای ما بحث کردند و کشف “اسلام چپ مارکسیسم” را توضیح دادند ولی به علت پیچیدگی خیلی زیاد ، ما هنوز هم گیج میزنیم . من فقط یک خط از این کشف حاج مسعود را براتون مینویسم تا خودتون متوجه پیچیدگی بشید !
یک خط از تئوری “اسلام چپ مارکسیسم” که در سال ۱۳۵۴  مسعود رجوی کاشف آن بود :
حخهعغفقثصضشسیببللاتنمکوئدذرزطظظشضصثقفغعهخححجچجگکمنتالبیسشظطزرذدئوئدذرابلیتغقئدذرزطظشسیبلاتنمحخجچگکهعخغفقثصضثیشس.
 
عمرا کسی از این همه پیچیدگی و رمز و راز سر دربیاره ، به جز پیشوای مک دونالد نشان ؛ که ظهورش آرزوست !
 
 
 
http://www.youtube.com/watch?v=-IGqfC2mWxY
 
 
اسماعیل هوشیار
۱۴ خرداد ۱۳۹۰
چهارم ژوئن ۲۰۱۱
ژنو

info.tipf.www