برچیدن دار و دسته های تروریست اسلامی در کردستان کار ماست!

مظفر محمدى : تروریستهای اسلامی هر روز در  این و آن گوشه جهان و منطقه فعالیتهای جنایتکارانه شان را گسترش میدهند. یکی از این عرصه ها و مکان جدید سر بر آوردن این دمل سرطانی، کردستان ایران و عراق است.

گروههایی تحت عنوان "انصار الاسلام، انصارالسنه، کتیبه های القاعده "شاخه کردستان القاعده  و…"  تا کنون خود را معرفی کرده و جنایات هولناکی در شهرهای کردستان عراق از جمله اربیل مرتکب شده و در مرزهای کردستان عراق با  ایران تحرکات نظامی را شروع کرده و تا کنون بارها از طریق مرز مریوان و با همکاری نیروهای اطلاعات جمهوری اسلامی به کردستان عراق و مشخصا منطقه مرزی پنجوین نفوذ کرده و جنایاتی آفریده اند.
در اینجا قصد من پرداختن به مبحث  تروریسم اسلامی بطور کلی و در ابعاد بین المللی نیست  که این خود داستانی است  که ریشه آن  در دو عامل یکی عروج اسلام سیاسی و قدرت گیری آن تحت نام جمهوری اسلامی در ایران و دیگری دخالتهای دولت امریکا و تروریسم دولتی قرار دارد. تا این ریشه ها خشکانده نشوند این تروریسم و ابعاد فاجعه بار آن ادامه خواهد داشت. اما تا ‌آنوقت نمیتوان دست روی دست گذاشت و شاهد جنایات هولناک و مداوم تروریستها شد.
تا آنجا که به عراق نیز برمیگردد نجات مردم عراق از سناریوی سیاه و جنگ قومی و مذهبی که در نتیجه سیاستهای  امریکا و متحدینش و دخالتهای دولتهای اسلامی منطقه سرتاپای این مملکت را فرا گرفته، بر عهده مردم متمدن، زنان آزادیخواه و طبقه کارگر و نیروهای سکولار جامعه عراق قرار دارد. نیروی سومی باید عروج  کند که  هم به  امریکا و هم به  زورگوییهای قومی و طایفه ای و مذهبی "نه" بگوید.
تروریستهای اسلامی که درکردستان ایران و بویژه در شهرهای مرزی ای چون مریوان مستقرند، از سوی جمهوری اسلامی حمایت و برای عملیات تروریستی مامور میشوند.اینها چه نامی بر خود مینهند و یا اینکه  تا چه اندازه  مستقیم یا غیر مستقیم با القاعده ارتباط دارند، تفاوتی در ماهیت قضیه  ندارد. هر چه باشند و با هر نامی خود را معرفی کنند یا هیچ نامی نداشته باشند، بخشی از تروریستهای  دست ساز جمهوری اسلامی اند. رژیم اسلامی مرکز تروریسم در منطقه از لبنان تا فلسطین و افغانستان و عراق و داخل ایران است.
اکنون جمهوری اسلامی جبهه دیگر تروریستی را در کردستان ایران و عراق برای عملیات مداوم تروریستی و نا امن کردن زندگی مردم  منطقه گشوده است.
تا حال شهروندان کردستان ایران و عراق و بخصوص ساکنین شهرهای مرزی مانند مریوان، پنجوین و… شاهد تحرکات و عملیات تروریستی این دارو دسته ها بوده اند. تحرکاتی که موجبات ترس و دلهره را در منطقه و بخصوص برای مردمان شهرها و روستاهای مرزی ایران و عراق در منطقه پنجوین فراهم آورده است. اگر جلو تحرکات این دارو دسته ها گرفته نشود، این خطرصرفا به نقاط مرزی محدود نشده و تا عمق شهرها و مناطق کردستان عراق را در برمیگیرد. 
جمع کردن و علم کردن این دارو دسته های تروریست تنها برای انجام عملیات تروریستی در خارج از مرزهای ایران نیست. بلکه اینها بخشی از پیکر رژیمی هستند که تا مغز استخوان ضد بشر و ضد زن و ضد کارگرو ضد هر نوع مدنیت و آزادی و رفاه و شادی است.
انصارالاسلام و انصارالسنه و شاخه های دیگر القاعده در منطقه بخشی از سپاه پاسداران و لشکر استشهادیون جمهوری اسلامی اند که برای عملیات تروریستی در منطقه سازمان داده شده اند. اگرچه  امروز ماموریت این دارودسته ها در خارج از مرزهای ایران و علیه مردم در کردستان عراق است، اما برای ما روشن است که اینها بخشی از نیروهای سناریوی سیاه علیه مردم کردستان ایرانند.
اینها همین امروز نیروی حافظ سنن ارتجاعی ، علیه مبارزه کارگران و زنان و جوانان برای آزادی و برای سرنگون کردن جمهوری اسلامی اند. اینها فردا در تظاهرات مردم در خیابانهای شهرهای کردستان بمب به خود میبندند و منفجرمیشوند و فعالین و مبارزان کمونیست و سوسیالیست و آزادیخواه را ترور میکنند و برای جنبش برابری طلبی زنان تهدید و خطر جدی اند.
اینها بمبهای انتحاری علیه جنبشی هستند که هدفش  سرنگونی جمهوری اسلامی و برقراری یک جامعه آزاد و برابر است. اگر ما از هم اکنون جلو پرو بال گرفتن اینها را نگیریم در آینده کارسختتر میشود. این کار ما همچنین خدمتی است به مردم کردستان عراق  که کار و زندگیشان در معرض ناامنی و خطر این تروریسم قرار دارد. 
در حال حاضر شهر مریوان و مناطق اطراف آن محل تمرکزی از تروریستهای اسلامی است که توسط جمهوری اسلامی و از کشورهای افغانستان، حزب الله لبنان و سپاه پاسداران و استشهادیون انتحاری خود جمع آوری کرده و با در اختیار گذاشتن امکانات مالی و تسلیحاتی فراوان، ازمیان مردم محروم و ناآگاه مناطق محروم  در کردستان ایران و عراق نیز مزدورانی استخدام و آنها را به کام مرگ میفرستد. محلهای استقرار و تحرکات شبکه تروریستهای اسلامی از دید مردم این منطقه مخفی نمانده و به سادگی قابل مشاهده است.
این طرح رژیم اسلامی قبل از هر چیز وظیفه ای جدی و فوری و خطیر را بر دوش ما مردم کردستان ایران و بخصوص مردم شهر و روستاهای منطقه مریوان قرار داده است که در مقابل آنها بایستیم، رسوایشان کنیم  و اجازه ندهیم مراکز علنی و مخفی شان را در شهر و مناطق روستایی مستقر کنند. باید هر جا که هستند شناسایی شان کنیم و به دیگران بشناسانیم و تحت نظر خود بگیریم و طرح و نقشه هایشان را خنثی سازیم.
احزاب و جریانات سیاسی مترقی مستقر در خارج از مرزها و مردم ازادیخواه  در شهرهای کردستان ایران وظیفه جدی و فوری علیه قد علم کردن این بخش از تروریسم اسلامی در منطقه برعهده دارند.  در نطفه خفه کردن این جنایتکاران علاوه بر ای
نکه مانعی جدی بر سررا ه مبارزات آزادیخواهانه مردم علیه جمهوری اسلامی را بر میدارد، یکنوع همبستگی با مردم مناطق و شهرهای کردستان عراق از پنجوین تا اربیل و غیره هم هست.
حکمتیستها و واحدهای گارد ازادی بهمراه مردم آزادیخواه ، کارگران، جوانان و زنان برابری طلب علیه تروریسم اسلامی  و برای نجات جان مردم،  خانواده ها و کودکانشان  از خطراین جنایتکاریها  در صف مقدم این مصاف انسانی قرار دارند.
مظفر محمدی  ٢۵ اردیبهشت ٨۶ (١۵ مه ٢٠٠٧)