اعتیاد امام زمان !

چند روز پیش ایمیلی به دستم رسید که در نگاه اول برایم طنز جالبی بود . اما بعد دوستی مرا به یک طنز جدیتر دعوت کرد . طنزی به نام : توحید و تئوری بی نظمی….!
مطلب اولی این است :

هشدار نشریه صبح صادق سپاه پاسداران: احتمال دارد امام زمان در وقت ظهور، معتاد باشد

نشریه صبح صادق که نشریه داخلی سپاه پاسداران به شمار میرود در سرمقاله آخرین شماره خود هشدار داده است که احتمال دارد امام زمان(عج) در وقت ظهور معتاد باشد و به سبب اعتیادش نتواند رسالتی که خداوند بر عهده ی او گذاشته است را انجام دهد.

نویسنده ی این مقاله ادعا کرده بسیاری از زائرین چاه جمکران از طبقه ی بیسواد جامعه هستند که متاسفانه تعداد زیادی از آنان نیز به انواع مواد مخدر معتاد هستند. نویسنده ادامه میدهد که این افراد چون استطاعت مالی ندارند، وقتی برای گرفتن حاجت به چاه جمکران میروند، عوض انداختن پول در چاه، انواع مواد مخدر را به درون چاه میریزند که همین موضوع سبب نگرانی شدید علما شده و آنان بیم این دارند که امام زمان با مصرف این مواد افیونی معتاد شده باشند و چه بسا تاخیر ظهور ایشان تاکنون نیز به دلیل همین وابستگی اشان به مواد مخدر باشد.

این نشریه در پایان می افزاید: جا دارد که مسئولین امر نظارت و کنترل بیشتری بر روی زائرین داشته باشند تا هیچ موادی به درون چاه انداخته نشود زیرا احتمال دارد در صورتی که امام زمان معتاد شده باشند؛ اجرای این طرح سبب خماری ایشان شده و در نتیجه برای رفع خماری هم که شده، ظهور فرمایند، انشاء الله……
 
 
 
ولی مطلب دومی که بخش دوم آن پرتوی از توحید است……به نظرم بیشتر جنبه طنز دارد . آدم را مار بزند ولی الاف نزند ! ما که هر چه این تئوری را خواندیم کمتر به نتیجه رسیدیم . آن هم در عصر امروزی . حالا اگه ۴۰۰۰ سال پیش بود موضوع فرق میکرد . ولی طرح چنین مباحثی در شرایط امروز و عصر آگاهی جز برگیج زدن بیشترروشنفکران کوتوله … هیچ خاصیت دیگری ندارد . از ابتدا هم چنین تئوریهایی فقط توجیه کننده نظامهای ارتجاعی موجود بوده و هست .
نویسنده مطلب پرویز مصباحی بشارت داده است که خلاصه : باور به مبانی توحیدی ، یعنی اینکه بهاری تازه در انتظار بشریت است و در آخرالزمان و ظهور امام زمان ” مهدی ” این بهار دیگر هیچوقت به تابستان و زمستان تغییر نمیکند ! ( نقل به مضمون )
قضاوت که کدام مطلب بیشتر جنبه طنز دارد به عهده خواننده . اما ظاهر اعتیاد امام زمان جدیتراست تا توجیهات توحیدی .
باور به چنین مسائلی یعنی اینکه : در همین شرایط هم هنوز پدیده ایی به نام جامعه بی طبقه توحیدی ، را باید حلوا حلوا کرد ! یعنی اینکه مابقی داستانها و توجیهات هم دارای همین منطق است ! یعنی اینکه مریم عذرا در طویله واقعا با خدا سکس خفنی کرده و عیسی پسر خداست ! یعنی اینکه موسی هم پدر عیسی میتواند باشد چون موسی هم خدای ماده روی زمین است ! یعنی اینکه موجودی به اسم یونس در شکم نهنگی چند روز زندگی کرده است ! یعنی اینکه فرق بلاهت با هوش باورکنندگان افسانه های عهد عتیق در این است که افسانه  ساخته ذهن بشر است اما بلاهت ربطی به کم هوشی ندارد و هنوز هم در وجود عده ایی ذاتی است !
 
 آخرین بشارت توحیدی ، جهت حفاظت از اشرف !
فراخوان سازمان مجاهدین به گردهمایی۱۸ژوئن در پاریس همزمان با سی امین سالگرد ۳۰خرداد 
لینک اصلی فراخوان
http://www.hambastegimeli.com/index.php?option=com_content&view=article&id=23465:–18——–30&catid=21:2010-01-17-21-49-36
 
متن ترجمه شده فراخوان به زبان لری و دری….
شرکت کلیه ملیتهای زمینی ( لهستان ؛ کره شمالی و بعد کره جنوبی ، افغانها ، بنگلادشی و بقیه زمین….) الزامی است  ! جهت حفاظت از اشرف…..
هزینه شرکت در مراسم شامل ، پول سفر، هتل ، خوراک ، پوشاک ، نوشاک وبقیه…..به اضافه ۲۵ یورو پول نقد ….. جهت حفاظت از اشرف !
 لازم به ذکر است که این هزینه ها از کسی دریافت نمیشود بلکه به زور به همه پرداخت میشود ….. جهت حفاظت از اشرف !
مراسم شامل ، سخنرانی ، نوحه خوانی ، سینه زنی ، قرآن خوانی ، طبل و شیپور و بوق و گیتار و اینا……برای حفاظت از اشرف !
کلیه الافان ، خستگان ، غاز چرانان ، مشتاقان به مسافرت مجانی و…..نیازی به هماهنگی ندارند ….. جهت حفاظت از اشرف !
شرکت کلیه سیاستمداران از رده خارج و پنجر و مفت خور بایدی است ….. جهت حفاظت از اشرف !
ضرورت بن بست جنگ لیبی برای غرب……جهت حفاظت از اشرف !
به گفته محمود احمدی نژاد کار اروپایی ها به دزدی باران هم رسید……جهت حفاظت از اشرف !
بشار اسد هنوز داره زور میزنه تا با آنتی ویروس باباش ، جلوی ویروس تغییر را بگیرد…..جهت حفاظت از اشرف !
در ضیافت شاهانه ملکه انگلستان و با حضور اوباما ، ملکه انگلیس گوزی سلطنتی زد و اوباما بسیار متحول شد. کارشناسان امور گوز قاطعانه پیش بینی کردند که با این پیشواز مسیر زندگی اوباما کلا تغییر میکند و از این به بعد اوباما از اینوری نمیاد ، از اون وری میره ….حول حولنا الی احسن الحال….جهت حفاظت از اشرف !
داتشمندان موفق شدند تا با گرفتن ۲ تا ساسون ، گشادی لایه ازون را تنگتر کنند…..جهت حفاظت از اشرف !
حاضرین به غایبین اطلاع دهند ، زنده ها به مرده ها خبر دهند ….جهت حفاظت از اشرف !
سرنگونی حکومت اسلامی در گرو شرکت همه ساندیس خوران در مراسم بخور بخور است ….جهت حفاظت از اشرف !
مبارزه فقط و فقط یعنی حفاظت از اشرف ، کانون گرم استراتژیک نبرد و شهادت و اینا….. !
پیش به سوی جامعه پر طبقه توحیدی….جهت حفاظت از اشرف !
” حفاظت از اشرف ” را در خواب بیاموزید ….. با گارانتی و فقط در ۳ قرن…..جهت حفاظت از اشرف !
مکان : کهکشان راه شیری ، کره زمین ، پاریس ، ویل پنت….. جهت حفاظت از اشرف !

 
 شیطان ( یعنی خودم ) سالهاست فریاد میزنم ، آدمی نشانم دهید تا سجده کنم ! دلم گرفته از همه شکلکها…..
 
اسماعیل هوشیار
ژنو
اول ژوئن ۲۰۱۱
۱۱ خرداد ۱۳۹۰
info.tipf.www