یا کلمه ، تو فقط زنده بمان….!

درابتدا فقط نان بود و زبان . کلمه بعدها آمد و بعدش جمله و بعدش کتاب و انبوهی مزخرفات دینی دیگر . عطف به بیانات مارمولکی به نام آیت الله سعیدی که نماینده الله است و عطف به هیجان جامعه طنز پرداز ، و شوروشعف مشتی بی شعوردیگرکه مخاطب بودند ، ما رفتیم و گشتیم و اینا….تا صحت این بیانات را مطمئن شویم و بعد هیجان بزنیم . خاک بر سر کسی که تعجب کرده از این همه کشفیات اسلامی ….
 اولا که تعجب نداره . خامنه ای اولین نفری نیست که موقع بیرون آمدن از واژن ننه ش حرف زده و گفته یا ” علی ” ! آن هم جهت کسب مشروعیتی که سالهاست از دستش داده اند ! دوما کاشف به عمل آورد که فقط همین یک کلمه نبوده است .  سعیدی قبل از انتشار اسناد این معجزه ، نسخه ایی از بیانات خامنه ای را که قابله آغا در خواب به سیعدی منتقل نموده …فرستاده به شورای نگهبان اسلام برای تائید ! شورای نگهبان ایراداتی به طرح اولیه گرفته ! از جمله اینکه وقتی معتقدی که خامنه ای ولی امر مسلمین جهان است و از آن طرف ۹۰ درصد مسلمین جهان اهل تسنن هستند ، پس با نامهای دیگررا چکنیم ؟ آیا فقط نام علی از زبان واژن خامنه…بیرون زده ، یا ابوبکر و عمر و عثمان و….هم بوده اند ؟
خلاصه طرح را فرستادند به مجمع تشخیص مصلحت . مجمع ۲۴ ساعت بعد بیانیه منتشر کرد و گفت : تا اطلاع ثانوی چون در ملک اسلام کسی ما را به تخمش هم حساب نمیکنه پس ما نظری نداریم ، یعنی قهریم . طرح برگشت خورد به شورای نگهبان و از آنجا هم برگشت خورد به سعیدی ! این کار فقط راه حل فقهی داشت و سعیدی آن را انجام داد .
شب توی خواب رفت سراغ قابله آغا و گفت : ضعیفه این حرفهای اضافه را چه باید کرد که فقط نام علی بماند ؟ قابله هم گفت کاری لازم نیست بکنی ، تازه اگر فقط اسم علی را بیاوری اهل تسنن ازت تشکر هم میکنند که به آنها نریده ایی . به هر حال کلمات بیان شده از طرف خامنه ای همه قیچی میشوند و فقط علی ماند و سعیدی و خامنه ای و قلم ما و هنر دیگران !
ازطرف دیگرکاشف میدانست که قبل ازکشف این آخرین معجزه اسلامی توسط سعیدی خامنه ای ، عیسی هم در طویله موقع بیرون آمدن چیزهایی گفته بود از جمله اینکه من پسرخدا هستم . و معجزه های دیگری که فقط از عهده خواص بر میآید و عامی نمیفهمد ! موسی ، محمد ، ۱۲۴هزارپیامبر، هیتلر، موسولینی ، بن لادن ، خمینی ، و…..کلا خواص ! ( منظورازخواص در فرهنگ لغت ما یعنی ملنگ )
بعد هم نتیجه گرفتیم پس با این حساب همه خواص موقع بیرون آمدن چیزهایی گفته اند که عامی از درکش عاجز است . ولی قرن پیشرفت و ابرکامپیوتراست و ترجمه سریع زایش با تلفظ  دقیق و تحلیل استراتژیک از طلوعی سرخ فام ! بنابراین خیلی مختصر و مفید ما هم میپردازیم به بخشی از بیانات خواص در طول تاریخ با ترجمه صحیح و گارانتی . به جای ۹ ماه ، ۳ ماهه در خواب معجزه بیاموزید !
 
خامنه ای : یا علی …..
علی : یا محمد ……
محمد : یا عایشه درت کجاست ؟…….
عیسی : یا ننه ، بابام کیه ؟…..
موسی : یا قوم من از طلا وعقبه غافل نشوید……
باراک اوباما : یا مذاکره و گزینه زیرو روی میز…..
هیلاری : یا مونیکا ……نفت ….جنگ….دموکراسی…..آزادی از درعقب…….قزوین ۱۰ نفر……
احمدی نژاد : یا هاله نورم ، به ننم میگم ها ….بگم ؟ بگم ؟ …….
مصباح یزدی : یا مرگ بر همه …..به جزخودم………..
جنتی : یا موزه لوور پاریس ، ادرکنی……………….
فرخ نگهدار : یا ولایت فقیه و عظما ، دربست ذلیلتم ، خرتم و بعدش یا امریکا…..
گنجی : یا جایزه و امریکا و سبز و عاشق شیتیل ……
مرده خواران سیاسی : بیا بریم سبز بشیم ، همون سبزی که پشتش بار داره ……
سروش : یا خدا ؛ یا امریکا و دانشگاه دینی و اتاق فکر سبز و………..
کدیور: یا خدا و لبنان ، یا روشنفکر دینی ، یا اصلاح طلب قینی………….
موسوی : یا امام و قانون اساسی و بازم امام ……
کروبی : یا موسوی و امام و دوران طلا……
رجوی : یا امریکا و استراتژی و انقلاب ایدئولوژی و ایدئولوژی زرشکی و زرشک انقلابی و…..
مریم رجوی : ادامه استراتژی اشرف نشانی تنها دکان است ….به انتخاب مسعود احترام بگذارید تا مشخص شود منطقی هستید مسعود یعنی همه …مرگ این همه به جز رهبران ؛ به نام مبارزه مثل انتخاب علی اصغراست که با تیر حرمله شهید شد …….انتخاب…انتخاب…..انتخاب..
شیرین عبادی : یا نوبل و امریکا و ولایت فقیه و صیغه و اسلام و……
استالین : ای خویه بورژوای غیرخودی آشغال….
پوتین :  آشغال خودتی …..خویه هم جدته….
رفسنجانی : یا ” پ ” به توان ۳ ……. ترجمه : ” پ ” به توان ۳ یعنی ؛ پول ، پسته ، پرروئی….
پاپ : یا بچه بازی و کشیش بازی در اتاق اعتراف……
نوری زاده : یا خانه پدری ؛ درت کجاست ؟
مشائی : یعنی میشه من رئیس جمهور بشم ؟
ننه مشائی : آره که میشه ننه ….تو میتونی . فقط اگه شدی حتما از نرم کننده استفاده کن ……
خاتمی : یا دوم خرداد ، حماسه خریت…..بازم لبخند…عبای رنگی ….خر؛ بله خراطم من……
رضا پهلوی : یعنی منم شاه میشم تا فراجناحی بشم !؟
طبقه ساز تجربی : یا طبقه کارگر ، اونم فقط طبقه تیردوقلو…..
*************************
با عنایت به لیست بلند خواص تاریخی ، آوردن همه اسامی و کلمات عنوان شده در زمان طلوع سرخ فام ، در این متن کوتاه عملی نیست . لذا خودتان پیش قدم شده و بقیه را کشف کنید !
ستاد کشف رمز معجزات دینی …..
امضاء : ننه و بابا و قابله و سعیدی و محمد و خامنه …و اینا…….
راستش فقط  توی فکرم که سرنوشت ” کلمه ” بیچاره با این معجزات دینی چه میشود ؟ چون خود معجزات که سرنوشتشان مشخص است . اینم سندش…

عایشه ام المومنین همسر پیامبر اسلام هنگام جمع آوری قرآن، چنین ادعا می کرد : ” ما مشغول کفن و دفن رسول الله بودیم و بزی آمد و آیه رجم ( سنگسار ) را از زیر توشک بیرون کشید و خورد” منبع : به نفل از راغب اصفحانی در کتاب محاضرات، جلد ۲ صفحه ۲۵۰، چاپ مصر ۱۲۸۷ هجری . نقل شده در باستانی پاریزی، کوچه هفت پیچ، انتشارات نگاه، تهران ۱۳۷۰ صفحه ۴۳۷، باستانی طی صفحات ۴۳۳ تا ۱۳۵ .
 درود بر تو ای بز شجاع ، روزی که ریسک کردی و روزی که به بشریت خدمتی تاریخی کردی و روزی که آیه آشغال رو خوردی !
 درود بر تو ….درود….درود….درود…..
 
 
اسماعیل هوشیار
ژنو
۲۷ فروردین
۱۶ آوریل ۲۰۱۱
 
info.tipf.www