فاز جدیدی که جمهوری اسلامی را تهدید می کند

روز سه شنبه احمد رضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی اعلام کرده است که:  در چهارچوب طرح تحول ساختاری ارتش، یگانهای این نیرو در تمام نقاط مرزی کشور مستقر خواهد شد. ایشان به خبرگزاری کار ایلنا گفته است: “در حال حاضر یگان های نیروی زمینی ارتش تنها در نقاط مرزی غرب و شمال غرب کشور مستقر هستند، در حالی که با طرح تحول ساختاری و آمایش جدید یگان‌های نیروی زمینی ارتش در همه نقاط مرزی کشور مستقر خواهند شد، ضمن اینکه شاهد ساخت و احداث پادگان های نظامی جدیدی نیز در همه نقاط مرزی کشور خواهیم بود.”همزمان با اظهارات فرمانده نیروی زمینی ارتش، محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، نیز گفته است، “نیروی زمینی سپاه پاسداران مسئول اصلی برقراری امنیت در مناطق شمال غرب و جنوب شرقی ایران است.”فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه در خصوص ضرورت طرح «تحول ساختار» ارتش می گوید: “ما درحال حاضر وارد یک فاز جدیدی از تهدیدات شده‌ایم، تهدیداتی که به لحاظ نوع، شکل و اندازه با گذشته خیلی فرق دارد و باید متناسب با آنها تغییرات جدیدی در ساختار نظامی خود به وجود بیاوریم.”

البته فرماندهان سپاه و ارتش درادامه اظهارات خود اوضاع منطقه از جمله حضور نیروهای نظامی عربستان در بحرین و حوزه خلیج را نیز چاشنی سخنان خود کرده اند که وانمود سازند ضرورت طرح تحول ساختار ارتش بخاطر خطر نظامی از سوی کشورهای دیگر منطقه از جمله عربستان سعودی است.
 
بر کسی پوشیده نیست که تحرکات تازه نظامی رژیم اسلامی تحت عنوان “تحول ساختار ارتش” هیچ ربطی به فعل و انفعالات نظامی کشوری در کشور دیگر حوزه خلیج فارس ندارد. در چند سال گذشته با توجه به مطرح بودن احتمال حمله نظامی آمریکا به ایران، رژیم اسلامی چنین آرایش و آماده باشی را با این ابعاد در دستور نداشت. خودشان هم خوب می دانند که امروز علیرغم فروکش کردن گزینه نظامی در حمله به ایران توسط آمریکا، نه آمریکا امکان و آمادگی آن را دارد و نه عربستان در آنسوی مرز در چنین موقعیتی قرار دارد. عربستان یا هر کشور دیگر حوزه خلیج به اندازه کافی با انقلابات در داخل کشور خود روبرو هستند و ناچارند تاج و تخت خود را محکم بچسبند تا امواج انقلاب آنرا جارو نکند. خود جمهوری اسلامی از این قاعده مستثنا نیست و مردم ایران شیپور انقلاب برای بزیر کشیدن سران و نظام اسلامی را پیشتر از این بصدا درآورده اند.این بیانات تنها برای سرپوش گذاشتن بر اصل اجرای این طرح که هدف اصلی آن آماده باش و آرایش جدید در مقابل انقلاب مردم است می باشد. 

همانطور که اشاره شد طرح بنام ساختار ارتش و سپاه، ایجاد پادگانهای جدید در تمام مناطق مرزی و فیگوری که حکومت اسلامی بنام خطرات خارجی به نیروی نظامی اش می خواهد بگیرد، چیزی نیست بجز مقابله با انقلاب مردم ایران. انقلابات در مصر، تونس، لیبی و دیگر کشورهای عربی، جمهوری اسلامی را برآن داشته است که فکری بحال خود بکند. در کشورهای فوق دیکتاتورهای مادام العمر با نیروی ارتش، تانک و هواپیما با یک کشور خارجی در حال نبرد نبودند. این برلب گور نشستگان سالها سرمایه و هستی مردم را صرف تسلیحات نظامی برای جلوگیری از انقلاب مردم و ممانعت از سرنگونیشان کرده اند.
فرمانده سپاه و ارتش جمهوری اسلامی می گوید: “ما درحال حاضر وارد یک فاز جدیدی از تهدیدات شده‌ایم، تهدیداتی که به لحاظ نوع، شکل و اندازه با گذشته خیلی فرق دارد و باید متناسب با آنها تغییرات جدیدی در ساختار نظامی خود به وجود بیاوریم.

فاز جدید تهدیداتی که فرمانده حکومت اسلامی از آن یاد می کند چندان هم فاز جدیدی نیست. این فاز از سال ۸۸ آغاز شده است. این فاز فاز انقلاب مردم برای برچیدن این بساط و دم و دستگاه جنایتکارانه حکومت اسلامی است. تهدیدات این فاز همانگونه که سرکرده آدمکشان اسلامی می گوید، تهدیداتی است که به لحاظ نوع، شکل، و اندازه با گذشته فرق دارد. ایشان درست می گوید. تهدیدات انقلاب مردم از این رو با گذشته فرق دارد که در دو سال گذشته انقلاب در ایران با انقلابات امروز که بسیاری از کشورهای منطقه را دربر گرفته است فرق دارد و تنها محدود به یک کشور نیست. از این رو در نظر دارند متناسب با آن تغییرات جدیدی در ساختار نیروی سرکوب  ایجاد کنند.

جمهوری اسلامی و فرماندهانش باید این را بدانند که با هر ساختاری از آرایش نیروی سرکوبگرشان، با بگیر و ببند، با کشتار و اعدام و با پادگانی کردن وجب به وجب شهرها قادر نخواهند بود انقلاب مردم برای سرنگونی حکومت اسلامی و تلاش میلیونها انسان برای دفاع از حق زندگی کردن را به شکست بکشانند. سرکرده های حکومت کاملا به هراس و وحشت افتاده اند و تنها به پر کردن زندانها از انسانهای مبارز، به اعدام، سرکوب، بگیرو ببند و اعمال فقر بر بیش از ۷۰ میلیون انسان بسنده نکرده اند بلکه در کنار اینها و برای تداوم عمر در حال پایانشان، کشوری را کاملا نظامی کرده اند و قصد دارند نظامی تر کنند. امواج انقلاب در ایران این بساط ضد انسانی را برمی چیند.
این فاز انقلاب است که نظام اسلامی را تهدید می کند. 

۱۳ آوریل ۲۰۱۱