نامه به وزارت خارجه سوئد و سفارت ایالات متحده امریکا در استکهلم

وزارت خارجه سوئد آقای کارل بیلت
سفارت ایالات متحده امریکا در استکهلم پرزیدنت اوباما
همانطور که مستحضر هستید از صبح هشتم آوریل نیروهای زرهی و مسلح آقای نوری مالکی بدستور علی خامنه ای رهبر مذهبی جمهوری اسلامی ایران اقدام به یورش گسترده نظامی به نیروهای پناهنده مجاهد در کمپ اشرف نموده و تا امروز بر اساس خبر های موثق دریافتی سی و سه تن از آنان را کشته صد ها نفر را زخمی و دستگیر کرده اند.
این در حالی است که نیروهای مجاهدین توسط قوای نظامی امریکا و بر اساس معاهده نامه های دو جانبه بطور کلی خلع سلاح شده اند و حمله نیروهای نظامی نوری مالکی به این پناهندگان بی دفاع آنهم با سلاح گرم مصداق بارز جنایت بر علیه بشریت محسوب میگردد که دادگاه های بین المللی بدون فوت وقت باید به آن کمر همت بندند.

مردم ایران از خود سئوال میکنند آیا پرزیدنت اوباما نمیبایست و نمیتوانست با برداشتن
گوشی تلفن و ابراز انزجار از این اعمال آقای نوری مالکی حمایت حقوق بشری خود را از انسانهای بیگناهی که در یک کمپ محصور شده زندگی میکنند و از امکانات داروئی و مایحتاج روزانه اغلب محروم میشوند ابراز دارد؟

مردم ایران و ایرانیان مقیم سوئد و من بعنوان یک نویسنده سوئدی ایرانی از آقای کارل بیلت وزیر امور خارجه سوئد سئوال میکنم چرا ایشان سکوت پیشه کرده اند؟

آیا سکوت پرزیدنت اوباما و خانم کلینتون و آقای کارل بیلت و دولتهائی که چشم خود را بر این جنایات شنیع که مورد حمایت جمهوری اسلامی و وزیر خارجه آن آقای صالحی قرار میگیرد میبندند حمایت از کشتار مردم شریف ایران نیست.

آیا حرکت مردم منطقه برای رسیدن به آزادی و دمکراسی مخصوصا مبارزات قهری
مردم لیبی بر علیه دیکتاتوری عقب مانده قذافی نشان این نیست که این رژیمها راه را بر هر نوع حرکتهای رفرم طلبانه و اصلاح جویانه بسته اند و مصداق شعاری شده اند که ما و مردم ایران سالیان آنرا تکرار کرده ایم؟ و آنرا به اتم وجه به گوش جامعه جهانی رسانده ایم و گفته ایم که این رژیم خونخوار اسلامی جز با قوای قهری و بایکوت جهانی همچون آفریقای جنوبی بزیر نخواهد آمد. آیا هنوز هم پرزیدنت اوباما و آقای کارل بیلت منتظر ظهور یک نیروی اصلاح طلب از درون این جرثومه خون و کشتار و ترور هستند؟ مگر صدای رسای آقای خاتمی نبود که همین چند هفته قبل اعلام کرد ما خواهان تعویض جمهوری اسلامی با هیچ نظام دیگری نیستیم. آیا جامعه جهانی منتظر این است که دراکولای جمهوری اسلامی علی خامنه ای از درون بمب اتمش یا موشکهای دوربردش یا سرمایه گزاریهایش بر روی نیروهای تروریستی منطقه خاورمیانه به فرشته صلح دست یابد؟

 

پرزیدنت اوباما و آقای کارل بیلت این کشتار های رژیم جمهوری اسلامی در پیش چشم شما و جامعه جهانی جز ننگی بر تاریخ بشریت نیست و چه نیکو میبود که همین امروز زبان از قفا بیرون میکشیدید و به حرمت خونهائی که دمکراسی را در سطح جهان گسترش داده و میدهد به حمایت از منشور حقوق بشر به پا میخواستید
و اجازه نمیدادید که معمر قذافی ها و علی خامنه ای ها و نوری مالکی ها
دلار ها و کرون هائی را که مردم شریف ایالات متحده و سوئد برای خرید نان و مایحتاج روزانه صرف میکنند با خون انسانها رنگین شود

نوید اخگر
نویسنده تبعیدی ایران
۱۱ آوریا سال ۲۰۱۱ میلادی سوئد استکهلم