حمله نیروھای جنایتکار ارتش مزدور و وابسته به امپریالیسم عراق به نیروھای سازمان مجاھدین را محکوم کنیم!

بار دیگر نیروھای جنایتکار ارتش مزدور و وابسته به امپریالیسم عراق با استفاده از سلاحھای سبک و سنگین به مکان استقرار نیروھای سازمان مجاھدین در این کشور، حمله کرده‌اند. بنا بر گزارشات رسیده در اثر این اقدام جنایتکارانه بیش از ۳۰ نفر کشته شده و دھھا تن مجروح و تعدادی دستگیر شده‌اند.

این نخستین بار نیست که دولت دست‌نشانده عراق در ھمگامی با خواستھ‌های ضدخلقی جمھوری اسلامی دست به کشتار نیروھای مجاھدین در این محل می‌زند. این وظیفه تمامی نیروهای انقلابی و آزادیخواه است که جدا از ھر نظری که درباره رهبری، سیاستھا و ماھیت کنونی و یا گذشته سازمان مجاھدین در این منطقه و یا به طور کلی، دارند حمله وحشیانه دولت عراق به نیروھای مجاھدین و کشتار آنان را که به طور آشکار به معنی نقض قوانین بین‌المللی در رابطه با حقوق پناھندگان می‌باشد، محکوم نمایند. این جنایت ھمچنین بیانگری روشن بر کوته‌نگری تمامی آنان است که دست گدایی حقوق انسانی در مقابل نیروهای وابسته به سرمایه‌داری دراز کرده و خواهان حمایت دولتهای ایالات متحده آمریکا و همگامان آن که همین امروز در گوشه و کنار جهان، از جمله افغانستان و لیبی، توده‌ها را به خاک و خون می‌کشند و حامی همه‌جانبه دولت نژادپرست، جنایتکار و تروریست اسرائیل که آن را “تنها دمکراسی موجود در خاورمیانه” جلوه می‌دهند، در زمینه‌هایی چون حقوق بشر و حقوق پناهندگان می‌باشند.

به عنوان یک فعال سیاسی و اجتماعی از حقوق پناھندگی تمامی افرادی که مورد ھجوم دولت ضدخلقی عراق و نیروهای جنایتکار ارتش این کشور قرار گرفته‌اند، دفاع نموده و حمله وحشیانه و ضدانسانی به آنان را به شدت محکوم می‌کنم  این خواست تمامی  نیروھای انقلابی و آزادیخواه است که به ھر شکل ممکن از وقوع دوباره چنین فجایع خونین و ارتجاعی جلوگیری شود.

نادر ثانی
۲۱ فروردین‌ماه ۱۳۹۰