کشتار پناهندگان مجاهد در کمپ اشرف محکوم است

روز نوزدهم فروردین یکبار دیگر همچون گذشته نیروهای زرهی و مسلح نوری مالکی به کمپ اشرف مجاهدین حمله کرده و بیش از سی تن از آنان را بشهادت رسانیده و چند صد نفر را مجروح و مصدوم نمودند.

این حملات دقیقا در زیر مونیتورینگ نیروهای خارجی و ایالات متحده صورت میگیرد در حالی که طبق قرار داد منعقده بین مجاهدین  و نیروهای امریکائی که مجاهدین را خلع سلاح کردند حفاظت و امنیت آنان میبایستی از طرف نیروهای امریکائی تضمین شده باشد.

این چندمین بار است که نیروهای مسلح نوری مالکی بدستور ولی فقیه نظام اسلامی ایران علی خامنه ای و پیرو سیاست های وزارت اطلاعات در سرکوب و کشتار مردم ایران دست به جنایات فجیعی میزند که مصداق جنایت علیه بشریت محسوب میگردد.

باید یاد آور شد که خانم هیلاری کلینتون سال ۲۰۱۱ را با ۲۰۱۱ ساعت تفکر و عمل در راستای حرکت های حقوق بشری اعلام کرده است باید از ادمنیستراسیون پرزیدنت اوباما و خانم کلینتون سئوال کرد که مصداق این پروژه ۲۰۱۱ ساعت حرکت های حقوق بشری در امسال کشتار مجاهدین، بدون دفاع نیروهای ائتلاف و امریکائی یا سازمان ملل  از آنان کلیک میخورد؟

جای بسی تاسف است که هنوز سازمان ملل پس از اینهمه فجایعی که دولت نوری مالکی بدستور علی خامنه ای بر سر یک گروه بی دفاع و بدون سلاح میآورد دست روی دست گذاشته و سکوت پیشه کرده اند.

نیروهای فرهنگی سیاسی ایران با هر موضع انتقادی که بر علیه مجاهدین داشته باشند در این بنیاد با هم متفق القول هستند که کشتار مردم بی دفاع ایران اعم از مردم شهر های ایران یا در زندانهای ایران و یا درکمپ اشرف شدیدا محکوم است و خواست دخالت نیروهای سازمان ملل در حمایت از پناهندگان در کمپ اشرف یک خواست اصولی منطقی و انسانی است که هر انسانی موظف به انجام آن است.

همچنین باید بر این موضوع تاکید کرد که دولت پرزیدنت اوباما مسئولیت درجه اول را در این راستا بعهده دارد و کاخ سفید باید قدم های قاطعی را در محکومیت این اعمال و کشاندن نوری مالکی به دادگاه بین المللی برای اجرای حکم جنایت بر علیه بشریت را در دستور کار خود قرار دهد.

نوید اخگر نویسنده تبعیدی ایران     ۹ آوریل ۲۰۱۱ سوئد استکهلم