در باره یک تهمت

در ارتباط با برگزاری مراسم روز زن که در مهاباد توسط کمیته هماهنگی برای کمک … برگزار شد و گزارش آن در سایت درج گردید، شخصی که حتی اسمش را ننوشته و تنها با ایمیلی به نام شهاب حمیدی آدرسی گذاشته است، مطالبی در باره این مراسم عنوان نموده که که مختصرا لازم می دانم نکاتی را بگویم.

وی عنوان کرده “زنانی که در این مراسم شرکت کردند- مطابق عکس ها- با روسری هستند و اینها که خود را نمی توانند آزاد کنند چگونه می خواهند دیگران را آزاد کنند”(نقل به مضمون) و در نهایت به همراه چند تهمت و توهین به خیال خودش مچ کمیته هماهنگی را گرفته و دق و دلیش را خالی کرده است.
اولا که آقای  اگر نمی دانی کمی به دورو بر خودت نگاه کن، حتی مردمی که در خیابان ها هزار هزار تظاهرات می کنند، و فیلم و عکس از آنها ارسال می گردد،عمدتا سعی می شود از پشت و یا با محو چهره ها فیلم و یا عکس ها ارسال گردد و یا بسیاری با ماسک برای شناسایی نشدن حضور دارند و در مجموع و اکثرا نکات امنیتی را رعایت می کنند.
دوما در شهر های کوچک که شناسایی به مراتب راحت تر است افراد بیشتر مبادرت به رعایت مسائل امنیتی می کنند چون محیط کوچک است و بسیاری یکدیگر را می شناسند و شهرستانی مثل مهاباد نیز از این قاعده مستثنا نیست.
سوما  در مراسم و یا برنامه هایمان همه ی کارگران و مردم  می توانند شرکت کنند و ممکن است حتی افراد مذهبی نیز حضور داشته باشند. ما پاسبان و نگهبان برای اینکه افراد با چه پوششی حضور پیدا کنند نداریم و نخواهیم داشت .
چهارما هر گاه ممکن نباشد مراسمی علنی و در خیابان برگزار کرد با برگزاری همین مراسم های کوچک و در منازل حتی می توان مانند گذشته زمینه را برای حضور افراد بیشتر و در نهایت رویکردی علنی ایجاد نمود. بله ما یکجا در خیابان های تهران و شیراز همراه با مردم این روز را برگزار می کنیم و یکجا در خانه و در جمع های کوچکتر و هیچیک از اینها تناقضی با هم ندارند و مجموعا جنبشی را پیش می برند که شما با آن بیگانه اید.
پنجما اظهار داشته که حتی صندلی نیز برای برگزار کنندگان نگذاشتند و وا مصیبتا. واقعا باید عذر ما را بپذیرید که گاهی در خانه کارگران به اندازه همه مبل و صندلی پیدا نمی شود(!!؟) حتما مراسم شما روی مبل های گران قیمت رنگ و بوی دیگری داشته.
و اما شما آقای شهاب حمیدی ضد سندیکالیست در این روز چه کردید؟ نشستید و پس از ارسال خبر برگزاری مراسم ها سوژه پیدا کردی تا چیزی علیه برگزار کنندگان بنویسی؛ واقعا که خسته نباشید.
فکر می کنم بیشتر از این، موضوع ارزش جواب دادن نداشته باشد و امسال این آقایان برای مقابله با ما بهتر است از ترفند های بهتری استفاده کنند و نه سوژه های پیش و پا افتاده و دست چندم. بهتر است با یک دلیل و برهان در جنبش کارگری حضور پیدا کنید چون مدت های مدیدی است اینگونه مطالب دیگر خریداری ندارد.

                                    محمد حسین – ۱۸ اسفند