دیکتاتوریها در سراشیبی سقوط

نهضت آزادی خواهی کل منطقه را دربر گرفته است. کشورهائی که جزایر آرام و ثبات نظامهای خودکامه محسوب می‌شدند یکی پس از دیگری در آتش انقلابات دمکراسی‌خواهی و برابری طلبی درمی‌افتند. مردم بجان آمده بعد از تحمل بیش از سه دهه ظلم، نابرابری، زندان، شکنجه، اعدام، گرسنگی و فقر به خیابانها ریخته‌اند و عزم جزم کرده‌اند تا بزیر کشیدن دولت‌های خودکامه و برقراری دمکراسی و برابری از پای ننشینند. شجاعت و اسقامت جوانان مصر و تونس به الگوی جوانان دیگر کشورهای منطقه تبدیل گردیده است. در حال حاضر خیابانهای لیبی، الجزایر، بحرین، اردن و یمن مملو از خروش صدها هزار شهروند معترض به دولت‌های دیکتاتوری حاکم بر کشورشان هستند.
ضرب و شتم تظاهرکنندگان، دستگیری و شکنجه و به گلوله بستن سینه‌های سپر شده جوانان معترض نمی‌تواند خروش میلیونی مردم بجان آمده منطقه را خاموش کند. جوانان ایرانی یکبار سی دو سال پیش این را ثابت کردند و بار دیگر در پی اثبات آن برآمده‌اند.
خروش میلیونی جوانان در تهران و دیگر شهرهای ایران برای بزیر کشیدن حکومت فاشیستی جمهوری اسلامی بیش از سال و اندی است که آغاز گشته است. با تظاهرات گسترده ۲۵ بهمن رزمندگان راه آزادی و برابری به دنیا ثابت کردند توحش سران حکومت در سرکوب خیزش مردمی ۸۸ نتوانسته عطش آنها به رهائی را از بین برد.
سرکوب وحشیانه تظاهرات و رفتار چندش آور مأمورین حکومت اسلام با دستگیر شدگان و کشتارهای دسته‌جمعی زندانیان سیاسی همه و همه نشان از این دارد این حکومت برای چند صباحی بیشتر بر اریکه قدرت ماندن حاضر است دست به هر جنایتی بزند.
جنایات حکومت‌‌های دیکتاتور در قبال معترضین نه در تونس و مصر توانست از برافتادنشان جلوگیری کند و نه در دیگر کشورهای منطقه خواهد توانست تا ابد از دولت‌ها در مقابل آزادی‌خواهان حفاظت کند و نه در ایران حکومت آخوندها را نجات خواهد داد. این نظامها در سراشیبی سقوط قرار گرفته‌اند هیچ راهی جز سرنگونی‌اشان باقی نیست.
میدان التحریر مصر، لولو بحرین و آزادی تهران محل قرار رهروان راه آزادی است برای پایان بخشیدن بر چند دهه ظلم و بی‌عدالتی حکومت‌های مستبد. این آغازی است برای پایان دادن به دوران تباهی، ظلم، نابرابری و  دیکتاتوری.
فردا اول اسفند موج تظاهرات‌ بار دیگر آذین خیابانهای تهران و دیگر شهرهای ایران خواهد بود. خروش جوانان آزادیخواه ارکان نظام استبداد را تکان خواهند داد. گرامی‌داشت یاد عزیزانی که خونشان در راه کسب آزادی و برابری خیابانها را رنگین کرد، صف مبارزین رهروان آزادی را مستحکم‌تر می‌کند و نوید بخش پیروزی خواهد بود.
سرنگون باد حکومت فاشیستی جمهوری اسلامی
زنده باد آزادی
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۸۹