قیام مردم شمال آفریقا و کشورهای عربی و وحشت خامنه ای

قیام مردم تونس و مصر ودیگر کشورهای عرب برای رهایی از سلطه حکومت های مستبد خویش و دستیابی به زند گیی که شایسته انسان امروزی است  رهبر جنایتکار جمهوری اسلامی را به لرزه انداخته است.

رهبران جنایتکار رژیم جمهوری اسلامی با مشاهده این آتشفشان عظیم نابودی خود ورژیمشان را بیشتر از همیشه احساس میکنند و می بینند که بر چه قله آتشفشانی عظیمی نشسته اند. خامنه ای میداند که آنچه رهبران تونس و مصر در سزای جنایات خود دریافت میکنند در مقابل انچه  که او و رژیم جنایتکارش ازکارگران ومردم ایران در مقابل سی سال نسل کشی- سنگسار- اعدام – زندان – شکنجه-خفقان و فقردریافت کنند کاهی در مقابل کوهی است.

این جنایتکاران میدانند چگونه کارگران ومردم زحمتکش ایران را به خاک سیاه نشانده اند وخود میلیاردها و میلیاردها دلار به جیب زده اند. اینها میدانند که دزدی و چباول  بن علی در مقابل آنجه علی رهبر و انصارش بجیب زده اند قابل قیاس نیست. بیجا نیست که خامنه ای جلاد گفته سلف خون اشام خود را جار میزند <<اقتصاد مال خر است>>.

خامنه ای میگوید که مردم تونس و مصربرای بهبود زندگی وبر علیه استبداد قیام نکرده اند بلکه این بیداری اسلام است که آنها را بمیدان کشیده است. او به این ترتیب میکوشد واقعیت را قلب کند چون اگر مسئله استبداد –زندان –سنگسار واعدام باشد این جمهوری اسلامی است که هر سال در جهان رتبه اول را دارد.

خامنه ای به مردم ایران میگوید افتخار کنید که اسلام را دارید. این مهم نیست که گرسنه اید- مستبدترین حکومت قرن را دارید- زندانی هستید- مورد تجاوز قرار میگیرید و سنگسارو اعدام میشوید.

خامنه ای تصویر خود و حکومت اسلامیش را دررهبران وحاکمان تونس ومصردیده است و میداند که بزودی نوبت آنها است.

 

 

حبیب مرادی

۴-۲-۲۰۱۱