رژیم اسلامی به تاکتیک قتل عام تدریجی پناه برده است ٬ در مقابل این تاکتیک جناتیکارانه باید بایستیم!

به همه انسانهای شریف،
به همه معترضین علیه جمهوری جنایت و فساد اسلامی

حتما همه، اخبار کشتار زندانیان در ایران را با نگرانی دنبال میکنید. میدانید که رژیم اسلامی چنگالهای خونینش را  دوباره بیرون آورده است و هر روز جان تعدادی از انسانهای اسیر در زندانها را میگیرد. هر هفته دهها نفر را بالای چوبه دار میبرد. در خبرهای رژیم اعلام میشود که امروز ۱۰ قاچاقچی اعدام شدند و در کنار همین خبرها اعلام میشود که امروز چند نفر به جرم “اقدام علیه امنیت ملی” اعدام شدند. به همین سادگی و به همین وقاحت، حکومت اسلامی بساط یک قتل عام تدریجی راه انداخته است.

رژیمی که به طور سازمانیافته مشغول سازماندهی قاچاق مواد مخدر است و از این طریق هم پول پارو میکند و هم تلاش میکند نسلی را که قبلا به فلاکت کشانده است در چنگال مواد مخدر تباه کند، دارد همین انسانها را دسته دسته به جرم “نگهداری تریاک” اعدام میکند. اینها قربانیان مستقمیم نظامی فاسد هستند که خون آشامان رژیم اسلامی برای ارعاب جامعه خونشان را میریزند و در کنار این قربانیان و همراه با آنها، هر  روز تعدادی زندانی سیاسی را از سلولهایشان بیرون میکشند و پای چوبه های دار میبرند.

اعلام شده است که علاوه بر  صدها انسان که خفاشان اسلامی در همین چند ماه گذشته جانشان را گرفته اند، نزدیک ۵ هزار زندانی در صف  اعدام هستند. یکی از این ۵ هزار انسانی که منتظرند در صبحگاهی برای اعدام صدایش بزنند به برنامه زنده کانال جدید زنگ زد و فریاد دادخواهیش را به گوش مردم ایران، مردم جهان، من و شما رساند که: من بیگناهم، من هیچ کاری نکرده ام، من را اعدام میکنند تا مردم را بترسانند و … دقیقا این چنین است. حکومت اسلامی این انسانها را که قربانی مسقیم نظام فاسدش هستند، همراه با زندانیان سیاسی، دسته دسته اعدام میکند تا هم انتقام خیزش انقلابی ۸۸ را بگیرد و هم از کابوس بازگشت قدرتمندتر همان خیزش انقلابی رها شود.

انسانهای آزادیخواه!
چشمان غم زده این زندانیان به چشمان ما خیره شده است تا کاری بکنیم. اینها در زندان هستند و اسیر یکی از جانی ترین حکومتهای شناخته شده در تاریخ. ما در زندان نیستیم و دستمان باز است. این قربانیان، تمام امیدشان را به ما گره زده اند. ما میتوانیم و باید به کمک این انسانها، این اسیران دست بسته ارتجاع اسلامی بشتابیم. ما میتوانیم و باید این تاکتیک قتل عام تدریجی حکومت اسلامی را در هم بشکنیم.

همان حکومتی که مثل آب خوردن آدم میکشد، نتوانسته است سکینه محمدی آشتیانی را بکشد دقیقا به این خاطر که در مقابل کمپین قدرتمند ما و هزاران انسان شریف در جهان قرار گرفت. ما میتوانیم و باید با گسترش اعتراض در سطح جهان، ماشین اعدام جانیان اسلامی حاکم علیه کل زندانیان را هم زمین گیر کنیم.

۲۹ ژانویه، یک روز مهم برای مقابله جهانی با تاکتیک قتل عام تدریجی رژیم اسلامی است. به همت کمیته بین المللی علیه اعدام و سنگسار و تعداد زیادی سازمان و نهاد و شخصیتها، قرار است در این روز، جهان را متوجه جنایتی که همین الان در ایران در جریان است بکنیم. قرار است در این روز به حکومت اسلامی اعلام کنیم که جنایاتی  که همین الان مرتکب میشوید دارد در پیشگاه مردم شریف ایران وجهان ثبت میشوند و به لیست جنایات ۳۱ سال گذشته تان اضافه میشوند. میخواهیم به جمهوری اسلامی بگوییم که با هر تک انسانی که بالای دار میبرید، منفورتر میشوید، زیر پایتان را بیشتر خالی میکنید و نفرت و خشم و اعتراض در دل انسانهای بیشتری – نه تنها در ایران بلکه در سطح جهان – انبار میکنید و صف سرنگون کردن شما جنایتکاران را گسترده تر میکنید.

دوستان عزیز،
هر کدام از ما یک نفر هستیم. اما درکنار هم و همراه با تعداد زیادی مخالف اعدام، بدون شک آنقدر قدرتمند هستیم که بتوانیم ماشین اعدام حکومت اسلامی را خرد کنیم. 

فرصت کوتاهی تا ۲۹ ژانویه مانده است. بیایید از همه دوستان و آشنایان و همکاران  و بستگان خود و هر کسی که به جان انسان ارزش قائل است بخواهیم که به صف اعتراض ۲۹ ژانویه علیه اعدام زندانیان بپیوندند و به کمک قربانیان نظام انسان کش اسلامی بشتابند.

هر انسانی که قلبش به خاطر حرمت و زندگی انسانها میطپد موظف است این روز را به روزی قدرتمند علیه جنایت سازمانیافته دولتی که در مقابل چشمان ما در جریان است تبدیل کند. ما به عنوان انسانهایی که شاهد این قتل عمد دولتی هستیم، میتوانیم و باید این روز را به کابوسی برای جمهوری اسلامی و امیدی برای همان چشمان غمزده ای که منتظرند همین روزها بالای چوبه دار بروند تبدیل کنیم.

به امید سرنگونی حکومت اسلامی
محسن ابراهیمی
۲۵ ژانویه ۲۰۱۱