مرگ همیشه ودکا مینوشد!

دیروزدرچهارم بهمن ۱۳۸۹ که خبراعدام شش نفردیگر ازجمله ۲ زندانی سیاسی سابق ، آقایی وکاظمی را دادند و کشتار فله ایی درحکومت اسلامی ایران همچنان ادامه دار است . اینکه جنایت تبدیل به عادت شود حتی شنیدنش….. و روزانه با خودم بگویم این هم از امروز……راستش متنفربودم و کارم از غم گذشت و خشم  من را باز هم به فکر واداشت که مشکل زیر بنایی در کجاست !؟ و البته به خیلی جیزها فکرکردم به کسانی که با بلاهت مدعی بودند یا هستند و شعار میدادند باید بخشید ولی فراموش نکرد……به کسانی که شعار رقص رهایی بر چوبه دار، برایشان ارزش بود و یا هست …..به اسلام و مرگ و سپهری که برخلاف گفته اش فقط گاهی ودکا نمینوشد !
 خودم را کمی مرور کردم . و اول سری به تاریخ شکل گیری اولین حکومت اسلامی در همین نزدیکیها زدم .

پس از استقلال هندوستان ، محمد علی جناح که در مسیر انقلاب در کنار مهاتما گاندی و جواهر لعل نهرو قرار داشت پا دریک کفش کرد که مسلمانان هند باید سرزمین مستقلی داشته باشند.هرچه گاندی تلاش کرد او را قانع کند که هند یک کشور متحد بماند و مسلمانان نیز در کنار سایر اقوام و مذاهب در مدیریت هند نقش داشته باشند محمد علی جناح نپذیرفت و بالاخره ایالت های مسلمان نشین هند تجزیه شدند و بنگلادش و پاکستان را به وجود آوردند .قصه ی پاکستان اما،داستانی شنیدنی است.
مسلمانان که هندوها را «نجس» می دانستند سرزمین مستقل خود را «پاکستان» نامیدند .پاکستان اولین کشوری بود که حکومت آن «جمهوری اسلامی» نام گرفت )پس از پاکستان،به ترتیب نیجریه،ایران و افغانستان جمهوری اسلامی نام گرفتند). هندوستان اما، با جمعیتی چند مذهبی وچند ملیتی (به ترتیب جمعیتی هندو،مسلمان،جین،بودایی،مسیحی،سیک) صاحب حکومتی دموکراتیک و سکولار و فدرال شد . هندوستان امروز با یک میلیارد نفر جزو نمونه های موفق کثرت گرائی در جهان است و سال گذشته ی میلادی در کنار برزیل بالاترین نمره ی رشد اقتصادی را به خود اختصاص داد .از آن سو «جمهوری اسلامی پاکستان» نمونه ای از عدم تحمل و عدم مداراست . کودتا پشت کودتا و ترور پشت ترور،صحنه ی سیاست پاکستان را پر کرده است . ضیاءالحق،ذوالفقارعلی بوتو را اعدام کرد . حکومت نظامی ضیاءالحق با ترور شدن ضیاءالحق پایان گرفت !
پرویز مشرف با کودتای نظامی نواز شریف را ساقط کرد و خودش با کودتایی دیگر به تبعید رفت.بی نظیر بوتو چند روز پیش از انتخابات ترور شد و …در صحنه ی اقتصادی نیز پاکستان وضعیت بهتری ندارد . در سیل اخیر پاکستان،اگر نهادهای بین المللی و دولت های خارجی به کمک پاکستان نمی شتافتند دولت پاکستان توان مدیریت اوضاع را به هیچوجه نداشت.

پاکستان ، کشور پاک ها ، پیشتاز «تقلب صنعتی» است :

در شهر صنعتی پاکستان اجناسی با مارک های معروف دنیا تولید می شود!

علاوه بر این پاکستان ، پیشتاز«تقلب سیاسی» است :

طالبان را تقویت می کند و از جامعه ی جهانی ( از آمریکا گرفته تا ایران ) کمک مالی می گیرد تا طالبان را سرکوب کند !

همچنین دادگاهش رای تجاوز به دختران را در ملاء عام میدهد

این سناریوی کشوری است که وجه تمایز خود را«مذهب» می داند.
از عربستان بگذریم که امروز و هنوز با شمشیرگردن میزند و قرآن ملاکش است و ایران هم که گفتنی نیست . ۳۲ سال است اسلام ناب محمدی را با گوشت و خون و ……لمس میکنیم .
نمی خواهم به آمار و ارقام های دیگر بپردازم . از رشد ۳۰۰ درصدی اعدام در ایران تا گسترش فحشاء و اعتیاد و فقر اقتصادی و سرکوب و اصلاح طلبی وداشاق و محمد جاکش و……اینا !
و اما کلامی از حضرت تونی بلر و یا خود عروس….

توصیه تونی بلر درباره حکومت اسلامی

«باید به سخنان تونی بلر درباره ایران گوش فرا دهیم» عنوان مقاله کوتاه امروز دیلی تلگراف لندن است. در مقاله به سخنان روز جمعه نخست وزیر پیشین بریتانیا در هیات تحقیق پیرامون نقش وی در جنگ عراق اشاره دارد که گفت ایران یک چالش دائمی برای صلح جهانی است.
تونی بلر گفت چون در منطقه خاورمیانه حضور دارد شاهد نفوذ مخرب، منفی و بی ثبات سازی ایران در آنجاست. ایران با حمایتی که از تروریست ها می کند مانع پیشرفت هر نوع صلح در خاورمیانه شده و غرب به گفته او باید سرش را از زیر برف بیرون بیاورد و برای مقابله با تهدید ایران در صورت لزوم از زور استفاده کند.
 دیلی تلگراف می افزاید آیا باید به خاطر خطائی که بلر در جنگ عراق کرده این “قدقد” او را هم ناشنیده بگیرم؟ درحالی که تحلیل او از تهدید ایران بر پایه شواهد مستدل است؟ و پاسخ می دهد سخنان بلر باید مورد توجه قرار بگیرد چون دراین باره حق با اوست.
ای بابا…. حق که همیشه با بلرو بوش و اوباما و……ایناست ! شما دست از سرکچل مردم ایران بردارید نیازی به زور نیست . فقط از این حکومت اسلامی حمایت نکنید و دستتان را از پشت جنایتکاران اسلامی بردارید تا ببینید چه میشود !
راستی اگه گفتید که چرا گله اصلاح طلبان در داخل و خارج در مورد موج اعدامها ی فله ایی خفه خون گرفتند !؟ چون هنوز درسشون تموم نشده …..!

اهل دانشگاه است
رشته اش همه چیز ا‌ست
جیب‌هایش پرسکه ست
پدری داشت به نام شیخ فضل الله
حسرتش یک جامعه اصلاحاتی اسلامی ودوران طلائی امامی !
دوستانی همه از اصلاح طلبان کرکسی
و خدایی که او را کرده به تاخت

اهل دانشگاه است
قبله اش استاد نظم نوین است
جانمازش نمره درس فلسفه و اسلام بردبارو اینا….!
خوب می‌فهمد سهم آینده اش چیست ؟ اگر این حکومت برود لای دست محمد جاکشش….

من نمی‌دانم که چرا می‌گویند
اسلام سروش خوب است اسلام حاج مسعود بردباراست ، اسلام عبادی اصل جنس است و گنجی سکولارو بیکار …..
و چرا در وسط سفره ما ودکا نیست
چشم ها را باید شست
جور دیگر باید دید
همه جوره باید رید
باید از جایزه و نوبل و اینا …پرسید….
باید از مردم دانا ترسید!
باید از قیمت دانش نالید!
وبه آن‌ها فهماند
که من اینجا قفسی دارم و درآن کرکسها اصلاح طلب میشوند و استاد دانشگاه و مبارزو مفت خورو…..
غرب برای این جماعت هیچ نمایشی در اعتراض به اعدام ندارد !
من به گور پدر هرچی اصلاح طلب بی خایه ست خندیدم!

 

اسماعیل هوشیار
ژنو
پنجم بهمن ۱۳۸۹
۲۵٫ ژانویه. ۲۰۱۱
info.tipf.www