به این احکام وحشیانه اعتراض کنیم

در هفته های اخیر حاکمان رژیم اسلامی تمام تقلای خود را بکار گرفتند تا با براه انداختن چوبه های دار و اعدامهای دسته جمعی در گوشه و کنار کشور مردم را مرعوب کنند و ناکامی خود را در اجرای حکم سنگسار سکینه آشتیانی و حکم اعدام حبیب لطیفی جبران کنند. اخیرا هم  به دو نوجوان همجنسگرا گیر داده اند تا بلکه فضای رعب و وحشتی را که دیگر هیچ خاصیتی برایشان ندارد برقرار کنند. به خیال خود می خواهند تصویر دوران بقدرت رسیدنشان در کشتار وسیع مردم و زندانیان سیاسی را در اذهان زنده کنند تا بدینوسیله مانع از سقوط خود شوند. این تقلاهای جنایتکارانه، امروز دیگر تاریخ مصرفش مدتهاست بسر آمده است. رژیم اسلامی با برپا کردن اعدامها، صدور احکام اعدام برای زنان و نوجوانان و حبس های طولانی مدت برای فعالین کارگری که تنها به جرم طلب حق خود که توسط جانوران اسلامی سرمایه به جیب زده اند، آخرین برگهای سوخته خود را نشان میدهند.
اما این خود جمهوری اسلامی است که با صدور احکام قرون وسطایی اعدام، زندان و کشتار به هراس و وحشت افتاده و برای بقای حکومت در حال رفتنش لحظه ای از جنایت غافل نبوده است. تهدید، آزار و اذیت، صدور احکام اعدام، حبس های طولانی مدت برای فعالین کارگری و دیگر فعالین جنبشهای اجتماعی، تلاشی برای ایجاد سد و مانع در مقابل اعتراضات توده ای مردم است. سران حکومت اسلامی هنوز از واکنش مردم در مقابل طرح حذف یارانه ها که منجر به سقوط حتمی اش نشده است تا حدی خشنود هستند. احکام اعدام و اجرای اعدامهای اخیر ناشی از عکس العمل جنبش علیه اعدام در داخل و خارج از ایران است، ناشی از واهمه سران حکومت در اوجگیری اعتراضات مردم علیه اوباشان اسلامی است، ناشی از قرار گرفتنش بر لب پرتگاه سقوط است. به این بربریت باید پایان داد. توحش و افسار گسیختگی رژیم اسلامی در صدور احکام عصر حجری هر روزه اش، تلاشی برای سرپا نگه داشتن خود بر روی پایه های در حال فرو ریختن نظامش است. جنبش علیه اعدام می رود تا برای همیشه بر قوانین ارتجاعی اسلامی در گرفتن جان انسانها نقطه پایانی بگذارد.
روز ۲۹ ژانویه از سوی سازمانها، شخصیتهای سیاسی و نهادها بعنوان روز اعتراض علیه اعدام زندانیان سیاسی اعلام شده است. اعتراض جهانی علیه بربریت جمهوری اسلامی در این روز می تواند واقعه مهمی درعقب راندن جلادان اسلامی حاکم بر ایران باشد. باید با تمام توان و از هر طریقی و به هر شکلی به حکومت اسلامی آدم کشان فشار آورد و اعتراض کرد. فعالین سیاسی و محکومین به اعدام هم اکنون در خطر اعدام قرار دارند. نباید اجازه داد که نمایندگان توحش اسلامی بیش از این آدم بکشند. مردم آزادیخواه در داخل و خارج این توان را دارند که به جنایت علیه بشریت توسط جانوران اسلامی حاکم بر ایران خاتمه دهند. جنبش علیه اعدام در ایران نقش بسیار مهمی در شکستن چوبه های دار و بریدن طنابهای کشتار را می تواند بر عهده بگیرد. فعالین و نهادهای اجتماعی مختلف با سازماندادن اعتراضات توده ای و گسترده قادر هستند اوباشان آدم کش را سر جای خود بنشانند. برای اینکه شاهد اعدام، زندان، سنگسار و کشتار نباشیم، این رژیم ۳۱ سال جنایت را باید با قدرت انقلاب مردم به زیر کشید.
۱۸ ژانویه ۲۰۱۱