مردم ایران خواهان سرنگونی کلیت نظام اسلامی هستند! در حاشیه سخنان اخیر محمد خاتمی در جمع طرفداران اصلاحات در مجلس اسلامی؟؟؟!!!

جامعه ایران در تب و تاب یک تحول سیاسی جدی و عظیم است، برای به زیر کشیدن حکومت جمهوری اسلامی،( جمهوری اسلامی یعنی حکومت کشتار، اعدام، فقر، بدبختیی، بر قرار کننده آپارتاید جنسی در ایران) حکومتی هار و مذهبی. اکنون بر همگان روشن است که مردم ایران چه میخواهند. حضور گسترده مردم ایران در خیابانها و در جلوگیری از اعدام انسانها در سنندج، تهران و دیگر شهرهای ایران گوشه کوچکی از کارزار مبارزاتی مردم در مقابل رژیم اسلامی است. بنا براین در طول بیست سال گذشته یک روز نیست که مردم به جمهوری اسلامی آرامش داده باشند.  حتی در یک سال و نیم اخیر مردم ضمن پالایش صفوف خود توانستند بر پروژه اصلاح طلبان و ملی/ مذهبی هاهم خط بطلان بکشند. پروژه ملی /مذهبی ها تحت نام انتخابات ریاست جمهوری و تقلب در رای میخواستند کل نظام را از زیر ضرب اعتراضات مردم در بیاورند. خاتمی و شرکا تحت نام جنبش سبز (جنبش سبز اسم رمز دفاع از کل نظام جمهوری اسلامی است) میخواستند مردم را به خانه هایشان بفرسنتد و آقایان خاتمی  و شرکا در معامله با رهبر به نوایی برسند. همه میدانیم این ماجرا به خوراک تبلیغی برای رژیم و هم پالکی هایشان تبدیل شده اما مردم ایران در اعتراضات خود به آن وقعی نمینهند. روز یکشنبه ۵ دی ماه ۱۳۸۹ آقای خاتمی (همان ریئس جمهوری که در تیر سال ۱۳۷۸ خورشیدی ماجرای خونین ۱۸ تیر را بوجود آورد که ثبت در تاریخ مبارزات دانشجویی و مردم آزاده ایران) ) در مورد انتخابات و آینده اصلاحات برای طرفدارانش در مجلس داد سخن داده و طرحش این است که چگونه اسلام و نظام اسلامی را حفظ کنند.
آقای خاتمی در سخنانش اشاره میکند  اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات آینده مجلس، خواستار “آزادی زندانیان سیاسی، پایبندی همگان به قانون اساسی و فراهم شدن امکان برگزاری انتخابات سالم و آزاد”
این سر تیتر سخنان آقای محمد خاتمی است که در سایت بی بی سی به آن اشاره شده. برای اینکه شیادی و توطئه آقای خاتمی را علیه مبارزات مردم ایران روشن کنم لازم میدانم به تاریخ مبارزات و نیز موضعگیری های آقای خاتمی علیه مبارزات مردم ایران در این ده سال اخیر اشاره کنم. تا نشان دهم که چگونه خاتمی و شرکا میخواهند با شیادی جلو مبارزات مردم ایران علیه کل حاکمیت جمهوری اسلامی را بگیرند و تلاش میکنند که جمهوری اسلامی در قالبی دیگر به حیات ننگین خود ادمه دهد.

الف : خاتمی به مسئله زندانیان سیاسی اشاره میکند و آزادی زندانیان سیاسی در ایران، همین جا لازم است به پدیده زندانی سیاسی اشاره ای بکنم: رژیمهای جنایتکار زندانیان سیاسی را بعنوان گروگان از مبارزات بر حق مردم میگیرند. پس زندانیان سیاسی یک مسئله جدی مبارزات مردم است. آقای محمد خاتمی از کسانی است که در بوجود آوردن این دستگاه سرکوب و اختناق دست داشته، یکی از معماران ایجاد آن بوده است و حال میخواهد آنرا تحت نامی دیگر (اصلاحات) نگهدارد. آقای محمد خاتمی بعنوان رئیس جمهور و از ابتدا بعنوان رئیس و وزیر ارشاد اسلامی خود بانی زندانی سیاسی است و اکنون کسانی در زندانند که از دوران حاکمیت و ریاست جمهوری ایشان در زندان هستند، یا تیر باران شدند، یا از ساختمانهای کوی دانشگاه پرت شدند پایین و یا هنوز بی نام و نشان در خاوران و یا جاهای دیگر خاک شده اند.   آقای خاتمی خود زندان بان است و  تلاشش این است که نظام اسلامی این دستگاه ترور و جنایت را سرپا نگهدارد.  بنا براین مدارک ، خاتمی شیادانه میخواهد شعار و خواست مبارزات مردم را بدزدد. آقای خاتمی باید بخاطر تمام جنایت هایش علیه مردم ایران خود زندانی و محاکمه شود. خاتمی وقتی هم از آزادی زندانیان سیاسی حرف میزند ، تلاش میکند رندانه دم به تله ندهد و نمیگوید کدام زندانیان سیاسی؟ خواست مردم ایران آزادی بیقید و شرط کلیه زندانیان سیاسی در ایران است. اما خاتمی خیلی بز دلانه و شیادانه موضع خودرا روشن نمیکند. چون در انتظار معامله با رژیم است همچنین میخواهد با این شعار خاک به چشم مردم بپاشد، و نمیخواهد کلیه زندانیان سیاسی آزاد شوند. اینجاست که از هم اکنون خاتمی در باغ سبز به رژیم نشان میدهد، مثلا خواستار آزادی کمونیستها و لا مذهب ها یا غیر مسلمانهایی که در زندان هستند نیست. اما مبارزات برابری طلبانه مردم ایران دست این شیادی های آقای محمد خاتمی را خواهند است. مردم ایرا خواهان آزادی بیقید و شرط کلیه زندانیان سیاسی هستند و بس. 

ب : آقای خاتمی از آنجا که آخوندی متعهد و پای بند به اسلام و ولایتش است میخواهد در دور آینده همه پایبند به قانون اساسی باشند. حال باید قانون اساسی را دید و ترجمه کرد تا شیر فهم شود برای آقای خاتمی که قانون اساسی جمهوری اسلامی ضد بشری و ضد آزادیهای فردی و اجتماعی انسانهاست و مردم ایران برای نابودی قانون اساسی جمهوری اسلامی مبارزه میکنند.
قوانین موجود در جمهوری اسلامی که آقای محمدخاتمی از آن بعنوان راهکار آینده استفاده میکند اینها هستند،
قانون قصاص، قوانین دفاع از امنیت کشور( یعنی هر کس حرف از مخالفت زد محارب با خدا و ضد امنیت است)، قانون زندانی کردن هر صدای آزاد و آزادیخواهانه، قانون تحت تعقیب قرار دادن روزنامه نگاران، قانون سنگسار، قانون حجاب اجباری قانون حمات از تعدد ذوجات، قانون منع داشتن رادیو و تلویزون آزاد ، قانون سانسور و ایجاد سازمان ارشاد (که خاتمی از ابتدا تا ریاست جمهوری شدنش حدود ده سال وزیر آن بود) اسلامی، قانون ممنوعیت احزاب و تشکلهای سیاسی.  قوانین ضد بشری دایره منکرات و قوانین استخدامی در جمهوری اسلامی و اداره حراست، قانون آپارتاید جنسی در جامعه، مدارس و دانشگاهها (جدا سازی دختر و پسر در کلاسهای درس و مدارس)
آقای خاتمی حق دارد از قانون قصاص و سنگسار دفاع کند چون خودش بعنوان یکی از سردمداران رژیم در بیش از بیست سال در نوشتن و ایجاد چنین قوانینی دست داشته. همه اینها قوانینی هستند که مردم برای بزیر کشیدنش از زمان و حتی قبل از ریاست جمهوری آقای خاتمی دارند علیه اش مبارزه میکنند.

ج : آقای خاتمی بعد از این لاف زدنها خواستار انتخابات سالم و آزاد هستند:
واقعا دنیایی سیاهی است، امروز فاسدان و جنایتکاران لاف انتخابات آنهم از نوع سالم و آزاد میزنند. آقای محمد خاتمی مردم مثل شما ابله نیستند؟!!. مردم ایرن سی و اندی است که جمهوری اسلامی را دیدند، قوانینش را با پوست و استخوان تجربه کردند و درجه سالم بودن شما را هم در ۱۸ تیر سال ۱۳۷۸ خورشیدی را لمس کردند. اصلا آیا میشود درجه سلامت بودن در حکومت اسلامی را جدی گرفت؟ حکومتی که پایه و اساسش بر جنایت، ترور، اختناق و اعدام است چطور میشود سالم باشد.؟! اصلا با قوانینی که در جامعه وضع شده مگر میشود سالم بود؟ مجلس خبرگان، ولایت فقیه، مجمع تشخیص مصلحت نظام. که شما آقای محمد خاتمی طرفدارش هستید! مگر میشه سالم و آزاد عمل کرد؟
آقای محمد خاتمی ، مردم ایران مثل شما شریک دزد ورفیق قافله نیستند. مردم ایران بیش از سی سال با پوست و استخوان حکومت اسلامی شمارا تجربه کردند. شیادانی مثل شما، میر حسین موسوی و آخوندی فاسد مثل هاشمی رفسنجای و کروبی را دیدند و قضاوت شان میکنند. همه میدانند شما ها شیاد و بعنوان آخوند و طلبه اسلام فاسد هستید. اصلا اصل ولایت فقیه بر ضدیت با بشر مدرن و آزاده است . چطور میشه از این شرایط انتظار سالم بودن و آزاد بودن داشت. مگر اینکه کسی مثل شما آقای محمد خاتمی ، شیاد باشد؛ عقل مردم و مبارزات حی وحاضر آنهارا دست کم بگیرد.

د : مردم ایران میدانند؛ که شما آقای محمد خاتمی چه در دوران وزارتت در وزات ارشاد، چه در زمانی که به ریاست جمهوری رسیدید جنایتها مرتکب شدید. مردم ایران میدانند که جامعه اصولگرایان در مجلس اسلامی از چه قماشی هستند، مردم ایران میدانند که شما آقای خاتمی همراه با میر حسین موسوی ، مهاجرانی، بازرگان، گنجی، کروبی و کدیور هر کدام در سرپا نگهداشتن ماشین ترور و سرکوب حکومت جمهوری اسلامی نقش درجه اول داشتید. این آقایان اکنون ملی/ مذهبی یا اصولگرا شده اند خود حکومت جمهوری اسلامی را هویت بخشیدند و صدها هزار از مردم آزادیخواه را اعدام کردند و شریک در جنایات سی و یک ساله جمهوری اسلامی علیه مردم ایران هستند. شما آقای محمد خاتمی همراه با آقایان اکنون ملی /مذهبی و اصولگرا بانی حکومت آپارتاید جنسی در ایران هستند و حجاب را پیام فاطمه زهرا به زنان میدانند هستید. شما آقای محمد خاتمی همراه آقایان اصولگرا و اکنون ملی /مذهبی شده بانی حکومت هار اسلامی هستند که اوباش حزب الله شان در خیابانها عربده میکشند یا روسری یا توسری و نیز هم اکنون با گشتهای ساراله و اوباشان مزدور زندگی را بر زنان و مردان در ایران به جهنم تبدیل کرده اید. اکنون ماشین جنایت جمهوری اسلامی مورد تعرض روزانه مردم آزادیخواه و برابری طلب در ایران است. اکنون مردم ایران دارند راه خودرا از هرگونه شعار و شعائر مذهبی جدا میکنند. اکنون مردم ایران میکوشند حکومت هار مذهبی، با خامنه ای، اصولگرا و ملی/ مذهبی هارا بزیر بکشند.
زیاد خودتان را خسته نکنید و خواستار آزادی زندانیانی که خودت به زندانشان فرستادید نشوید. اینها به شما نیامده،  آزادی زندانیان سیاسی کار مبارزات مردم است اجازه نمیدهیم شعار مبارزات مردم علیه حاکمیت کثیف جمهوری اسلامی را بدزدید.
آقای خاتمی شما خودت بانی و یکی از معماران این حکومت سیاه و اختناق هستید، چطور شد که حالا از چنین دستگاه فاسد و کثیفی مثل جمهوری اسلامی دست پخت خودت خواستار انتخابات سالم هستید. ما همه هویت شماهارا میشنا سیم این ها کار شما نیست، شیادی بس است!! مردم ایران با دستگاه جنایات اسلامی تحت نامی دیگر گول نخواهند خورد.
شما آقای محمد خاتمی همراه با شرکایت باید محاکمه شوید زیرا خواستار حفظ کل نظام جمهوری اسلامی هستید. نظامی که بر ترور و اختناق بنیاد نهاده شده است.

آقای محمد خاتمی شما باید محاکمه شوید!

مسئله مردم ایران سرنگون کردن نظام اسلامی بوده و هست، انتخابات دور دهم ریاست جمهوری فرجه ای شد که صف اعتراض کنندگان به خیابان بریزند و آن شد که در ۲۵ خرداد ۱۳۸۸ نمایش قدرت حرکت سرنگونی طلب علیه حاکمیت مذهبی در جامعه بود. یعنی برای هر ناظر سیاسی این مسئله روشن است که تظاهرات میلیونی ۲۵ خرداد سال ۱۳۸۸ یک سابقه ده ساله مبارزاتی گسترده و قوی پشت سر خود داشت. شرکت کنندگان تظاهرات ۲۵ خرداد۱۳۸۸ اکثریت جدی شان دهه سال بود با رژیم، علنا گیر بودند. هنوز خون ریخته دانشجویان در ۱۸ تیرها، زنان مبارز علیه حجاب، کارگران علیه فقیر و بیحقوقی بر کف خیابانهای تهران و شهرهای دیگر نمایان است. اصلاح طلبان که فضای سیاسی و قدرت اعتراضی مردم به آنها دوباره اجازه داد بعد از غیبتی چند ساله، جرئت ابراز نظر بخود دادند. از تظاهرات ۲۵ خرداد تعبیرات خود کردند و این را میخواستند وثیقه معاملات دعوای خانوادگی خود کنند. در روز قدس این حباب فکری اصلاح طلبان ترکید و خشم مردم معترض   عکسهای خمینی و خامنه ای را پاره کردند شعار دادند “موسوی بهانه است اصل نظام نشانه است”، این شعارها، موسوی ، کروبی و طیف اصلاح طلب را به تفکر وا داشت. رفسنجانی فورا توبه نامه اش را نوشت و در جلسه مجلس خبرگان و تشخیص مصلحت نظام، سخنرانی کرد و بر رهبری ولایت فقیه و خامنه ای تاکید گذاشت. از آن به بعد شعار ها روشن تر شد. آقای محمد خاتمی با سکوتی جانکاه ثم البکم نظاره گر جریانات شد. حال با سخنرانی اخیرش در جمع اصولگرایان مجلس اسلامی دارد طرح شکسته خرده سبزش را از دالانی دیگر وارد میکند.
 
تاریخ تکرار میشود اما در روندی دیگر و بر بستری جدیدتر. در سال ۱۳۷۸ جنبش سرنگونی نظام اسلامی در ایران و در خارج ایران، اصلاح طلبان دوم خرداد را به چالش کشید و با ۱۸ تیر بساط دوم خرداد در داخل بر چید، که کنفرانس برلین در سال ۱۳۷۹  بر لاشه بی خاصیت دوم خرداد تیر خلاص زد. امسال یازده سال بعد از آن جریان، مردم سرنگونی طلب و رادیکال در ایران بر چانه زنی های اصلاح طلبان خط بطلان کشیدند و کل نظام جمهوری اسلامی را هدف قرار دادند. و با مبارزه خود جلو اعدام انسانها را در سنندج و طهران میگیرند.
 
برای ما کارگران و مردمی که برای سرنگونی جمهوری اسلامی روز شماری میکینم. رسالت ما سرنگونی جمهوری اسلامی و برقراری رفاه و برقراری زندگی بهتر برای جامعه و آحادش هستیم. ما جنبش برابری طلب نشان دادیم اهل عمل و اتحاد هستیم اما به اصلاح رژیم جمهوری اسلامی اعتقاد نداریم. تنها با سرنگونی جمهوری اسلامی میتوان دنیایی برابر را ساخت. شعار آزادیهای بیقید و شرط سیاسی، آزادی کلیه زندانیان سیاسی در ایران شعار دهها ساله مبارزات ما علیه حاکمیت جمهوری اسلامی است.
 
ما مردم برابری طلب باید از هر فرصتی برای به زیر کشیدن نظام جمهوری اسلامی استفاده کنیم. گول شعارهای کاسب کارانه و فرصت طلبانه کسانی مثل محمد خاتمی را نخواهیم خورد. ما باید به متحد کردن و متشکل کردن نیروهای خود دور از چشم دشمنانمان بپردازیم. ما مردم آزاده میدانیم این رژیم اصلاح پذیر نیست و محمد خاتمی هم اصلاح طلبی اش برای حفظ نظام جنایت و ترور است. ما هر روزه در کارخانه ها و کارگاهها ، در خیابانها، مدارس ، دانشگاهها و در وسعتی به وسعت جامعه و در زمینه های مختلف سالهاست با جمهوری اسلامی این حکومت سفاک و مذهبی در گیر هستیم.
اما نجوا های آقای خاتمی و نیز شیادی های امثال آقای محمد خاتمی نمیتواند مارا از هدف خود دور کند. لیبرالها در زیر سایه مبارزات ما و از قبل جانفشانی های زندانیان سیاسی و مردم برابری طلب این روز ها دارند برنامه برای حفظ نظام اسلامی میریزند. باید از هم اکنون هشیارانه تمام توطئه های آنهارا برای حفظ نظام جمهوری اسلامی را برملا کنیم. باید اعلام کنیم که جمهوری اسلامی با همه اعوان و انصارش سرنگون شود. و سران حکومت اسلامی از اصولگرا تا اصلاح طلبش باید محاکمه شوند بخاطر بیش از سه دهه جنایت ، اختناق و ترور علیه آزادی و برابری مردم در ایران.
زنده باد انقلاب