تهاجم وحشیانه جمهوری اسلامی به معیشت مردم

بلاخره حکومت اسلامی بعد از چندین ماه وحشت از اعتراضات مردم، عاقبت اجرای طرح حذف یارانه ها را اعلام کرد. با شروع اجرای این طرح، خانه خرابی مطلق برای مردم و کارگران در سراسر کشور به اوج خود می رسد. فلاکت اعمال شده به میلیونها نفر مردم بستوه آمده از یک سو و از سوی دیگر چپاول و غارت دسترنج مردم و ثروت جامعه توسط میلیاردرهای حاکم بر ایران پایانی ندارد. هنوز چند روزی نگذشته است که قیمت برق و گاز، گازوئیل و بنزین به بیسابقه ترین حد خود رسیده است. علاوه بر اینها قیمت اساسی ترین مایحتاج خوراکی نیز در حال افزایش است. با تداوم این طرح قیمتها چندین برابر افزایش خواهد یافت. در حالی که قیمت تمامی نیازمندیهای اساسی مردم چندین برابر افزایش یافته است اما دستتمزدها در میان تمامی بخشهای مختلف مردم کماکان راکد و زیر خط فقر قرار دارد. به یک معنا افزایش قیمتها به عرش اعلا رسیده است و دستمزدها در عمق زمین قرار دارد. سران حکومت اسلامی سرمایه تنها به اجرای طرح به خاک سیاه نشاندن میلیونها نفر اکتفا نکرده و در کنار آن از وحشت اعتراضات میلیونی مردم نیروهای سرکوبگرشان را به حال آماده باش درآورده اند تا در مقابل اعتراض مردم به فقر و گرسنگی تحمیل شده توسط جانیان اسلامی، دست به سرکوب و زندان بزنند.

باید یکبار برای همیشه به این وضعیت فلاکت بار خاتمه داد. باید دست به اعتراض و مبارزه زد. حکومت اسلامی سرمایه داران به قیمت تباه کردن زندگی یک جامعه بیش از ۷۰ میلیونی می خواهد اقتصاد ورشکست و به بن بست رسیده اش را برای چند صباحی از سقوط حتمی نجات دهد. با تحمیل فقر و گرسنگی غیر قابل توصیف به مردم می خواهد حساب بانکی سران دزد و چپاولگر خود را کماکان بالا نگه دارد و آنرا بر گرده  میلیونها کارگری که دستمزدی چند برابر زیر خط فقر را که ماهها دریافت نمی کنند پر رونق نگه دارد. اقصاد در حال فروپاشی رژیم اسلامی و فقر و بی مسکنتی ای که دامنگیر کل مردم شده است تنها یک راه حل دارد آنهم با برداشتن این غده سرطانی و با جارو کردن این حکومت اسلامی فاسد میسراست. شرایط و اوضاع دهشتناک کنونی در حد بالایی این امکان را فراهم نموده است که برای پایان دادن به بیش از سه دهه حقارت بدبختی و گرسنگی و برای برچیدن کل بساط جانوران اسلامی سرمایه در ایران متحدانه به میدان بیائیم.

این اوضاع جهنمی را ما مردم، ما کارگران، ما کارمندان و تمامی بخشهای مختلف جامعه باید از بنیاد تغییر بدهیم. شرایط اقتصادی ای را که امروز ما مردم  با ذجر و خون دل خوردن می بینیم و سپری میکنیم، در روزها و ماههای آینده چیزی بیش از خلق شدن یک فاجعه انسانی نخواهد بود. رژیم اسلامی با بحران و بن بست اقتصادیش، با تنفر عمیقی که توسط مردم در داخل و خارج با آن روبرو است، در ضعیف ترین موقعیت تاریخ موجودیتش قرار دارد. راه پایان دادن به ۳۱ سال فقر و تنگدستی، پایان دادن به زندان و اعدام و شکنجه، و راه پایان دادن به عمر سراپا ننگین اوباشان اسلامی، برپایی اعتصابات وسیع در مراکز بزرگ و کلیدی کارگری است، اعتصاب قدرتمند بخش حمل و نقل سراسری است، اعتراضات گسترده توده ای و میلیونی در محلات و در شهرهای مختلف است. در دانشگاهها و مدارس و هر جایی که می توان حضور و اعتراضی قدرتمند راه انداخت باید کاری کرد که به این اوضاع مرگبار پایان داد.

رژیم اسلامی به شدت به هراس افتاده است. می داند که تداوم ویرانگر اجرای طرح حذف یارانه ها میلیونها انسان بتنگ آمده را به شورش، اعتصاب و انقلاب می کشاند. آماده باش از پیشی نیروهای سرکوبگر رژیم دلیل محکمی بر نتایج ویرانگر اجرای طرح حذف یارانه ها و دلیل قاطعی برای پیش بینی به خیابان آمدن دوباره مردم و اعتصابات کارگری و در یک کلام انقلابی برای پایان دادن به حاکمیت سیاه اسلامی و سرمایه در  ایران است.
۲۰ دسامبر ۲۰۱۰