هشدار! خطاب به اپوزیسیون و نیروهاى چپ و کمونیست!

اخیرا در سایت “اعتراض”  زنجیره مطالب مشکوک با رد پای قوی و نخ نما از طرف جمهوری اسلامی، توسط فردی به اسم “بهزاد” منتشر میشود. “بهزاد” به بهانه آناتومی کتابی توسط رفیق ابراهیم علیزاده (سه سال با ابراهیم علیزاده) با اتکا به “اطلاعات” از جزئیات و تاریخ سازمان و نحوه رفتار تشکیلاتها در سالهای بعد از قیام ۵٧ و بویژه در جریان ضربه پلیسی جمهوری اسلامی به رفقای تشکیلات شهرها در تهران و کردستان، به “تحلیل” و “بازبینی انتقادی”!! رویدادهای آن سالها میپردازد.

اطلاعات درج شده و با جزئیات کامل فقط از عهده کسی بر میاید که به اسناد و مدارکی دسترسی دارد که اکثر کسانی که این “فاکت” ها به آنها رجوع داده میشوند، و تعداد زیادی از سازندگان آن مقاطع از تاریخ،  متاسفانه در قید حیات نیستند و در زندانهای جمهوری اسلامی اعدام و یا در نبردها جانباخته و یا دستگیر و تیرباران شده اند.

پر واضح است، دستکاری فاکتها و حقایق تاریخی و تعبیر “تروریستی” و “توطئه گرانه”  آنها، علیرغم واقعیات و حافظه زنده مردم و شاهدان جان بدر برده آنها، جزئی از پروژه “امنیتی” رژیم جنایتکار اسلامی و نتایج “تحقیقاتی”  بازجویان و شکنجه گران در زندانها و اسارتگاههای مخوف این رژیم است.

پروژه “بهزاد” و اقدامات پلیسی جمهوری اسلامی  اولین نمونه نیست. اپوزیسیون مخالف جمهوری اسلامی  و  سازمان ها و احزاب چپ و ما کمونیست ها نمونه های  بارز و روشنی از این قبیل اقدامات را تاکنون تجربه کرده ایم. نوشته ای از فردی به اسم “بهرام نویدی پور” در ارتباط با رفیق منصور حکمت، و تحت عنوان “نگاهی از درون به حزب کمونیست کارگری”، کتاب  “چریکهای فدائی خلق از نخستین کنشها تا بهمن ۱۳۵۷” به “قلم” فردی تحت نام “محمود نادری”  توسط “موسسه مطالعات و پژوهشهای سیاسی”!! منتشر شد و مورد دیگر راه اندازی و مهندسی  وبلاگ “داب تهران” از طرف عوامل وزارت اطلاعات به نام “دانشجویان آزادیخواه و برابری طلب( داب)، از موارد این نوع پروژه ها هستند.

پروژه “بهزاد” اقدامی پلیسی برای ضربه به سازمان کردستان حزب کمونیست ایران ـ کومه له و کل اپوزیسیون و شخصیت ها و کادرهای قدیمی جنبش چپ و کمونیستی است. این پروژه بخشی از یورش سازمانیافته نهادهای امنیتی و اطلاعاتی رژیم اسلامی به منظور”مستند” کردن تروریسم به نام چپ و سوسیالیسم و کمونیسم؛ و عوض کردن صورت مساله اصلی یعنی جایگاه و نقش خونین و عفونی هلاکاست و تروریسم و توطئه گری و سی سال قتل و کشتار زنجیره ای اسلام سیاسی در ایران و منطقه است.

 کل اپوزیسیون و سازمانهای چپ و کمونیست و تمامی شخصیتهای شریف و محترم سیاسی و همه مدافعان حقیقتهای تاریخی باید در مقابل پروژه های گوناگون نهادهای جاسوسی و اطلاعات جمهوری اسلامی که آخرین آنها تحت نام “بهزاد” سازماندهی و راه اندازی و مهندسی شده است، قاطعانه بایستند.
مبارزان کمونیست اینگونه توطئه گریها علیه کمونیستها را زیر نظر دارد و برای خنثی کردن این “جنگ روانی” اطلاعات جمهوری اسلامی  تلاش خواهیم کرد.
١۶ دسامبر ٢٠١٠