عکس العمل خود افشاگرانه رژیم اسلامی به شایعه آزاد شدن سکینه، سجاد و هوتن ٬ در حاشیه شوی تلویزیونی پرس تی وی

مقدمه:
یک بنگاه خبرپراکنی رژیم اسلامی بنام پرس تی وی (۱) که هدف خود را ارائه ۲۴ ساعته اخبار به زبان انگلیسی عنوان می کند که  مرکزش تهرانست و از “متخصصین برجسته ایرانی و خارجی” هم استفاده می کند، مسئولیت اجرای خیمه شب بازی تبلیغاتی جدید رژیم اسلامی را به عهده گرفت! کارکنان این شبکه مدعی هستند که ” در پاسخ به هیاهوهای تبلیغاتی رسانه های خارجی” در روز پنجشنبه ۹ دسامبر، مبنی بر خبر آزاد شدن سکینه آشتیانی و پسرش، به “مصاحبه ای با او، پسرش و وکیل در بندش(هوتن) انجام داده اند تا برای دنیا روشن شود که اصل واقعه سکینه چه بوده! دستگاه سخن پراکنی رژیم در موضوع پرونده سکینه مدعی است که این پرونده ای غیر سیاسی بوده . همینطوری بی خودی مدیای غرب با همراهی عده ای ضد انقلاب فراری مرتب دارند این پرونده را سیاسی می کنند و ابزاری  می کنند برای این  رژیم بیچاره و مظلوم که اسمش را گذاشته اند جمهوری اسلامی!
“متخصصین داخلی و خارجی پرس تی وی ” که مدعی هستند وظیفه شان، “بیان دیدگاه های فراموش شده”(؟) بخش عمده ای از مردم جهان است(کدام عمده؟)، بساط دوربین و میکروفونشان را برداشتند و رفتند سکینه و سجاد و هوتن را از زندان کشیدند بیرون و به همت برادران غیبی امام زمانی (امام  معلق در چاه جمکران!) یک سناریوی هالیوودی سر هم کردند(۲). دلیلش اینست که این متخصصین که ۲۴ ساعته دنبال حقیقت هستند می خواهند همه دنیا بفهمند که خانم سکینه آشتیانی یک روزی نشسته بود و این آقای عیسی طاهری که بچه بازاری و دماغ چاق شهرشان بوده به ایشان زنگ زده و گفته می خواد این خانم را ببینه و خاطرشو می خواد و بعدش هم بهش گفته که می خواد شوهرش را بکشه و این خانم سکینه که آمپول زن محله بوده اینقدر خانم حرف شنوئی بوده که بالافاصله “آمپول بیهوشی” زده به شوهرش که بیش از بیست سال باهاش زندگی می کرده که این جناب عیسی طاهری بچه بازاری، بیاد و ایشان را با “برق” بکشه! منتهی داستان اینجور پیش می ره که “فیوض خونه هفت بار می پره” و بعد آخرش شوهر خانم سکینه جان بجان آفرین تسلیم می کنه! همینجاست که گوینده خوش سخن و بی لهجه تلویزیون پرس تی وی از بیننده ها می خواد آماده باشند تا صحنه “فجیع” جنازه شوهر سکینه را که “قربانی واقعی ماجراست” ببینند! در ضمن از خانم سکینه می خواهند نشان دهد که چجوری آمپول زده و برای نشان دادن ماجرا، سجاد را دراز می کنند در تخت و سکینه با کمال دقت نشان می دهد که چجوری آمپول را کشیده و هواشو هم چند بار خالی کرده که نکنه هوای داخل آمپول باعث دردی چیزی بشه یهو شوهرش دردش بیاد و بعد شوهر بیچاره که بیست دقیقه طول کشیده با این آمپول بی هوشی(؟!) بیهوش بشه آماده می شه برای عملیات برق کشی به شیوه بچه بازاری که معلوم نیست بعد از این ماجراها کدام گوری هست!
اینها را این اراذل سر هم کردند که به دنیا اعلام کنند که حقیقت این است که خانم محمدی قاتل است و “زنا کار” و منوچهر متکی هم اعلام کرد که این قاتل زناکار اگر در غرب هم بود همینجوری محاکمه می شد!، همینجوری بازپرسی می شد و همینجوری سنگسار(ببخشید اعدام!) می شد! اصلا ایشان به همین خاطر پیشنهاد کرده که همه حکومتهای غرب بیایند لیست قاتلهائی که در زندانها دارند بگذارند روی میز و باهاش با رژیم اسلامی یک قل دوقل بازی کنند!
اینها چند صحنه آخر ماجرائی است که رژیم اسلامی در شبکه پرس تی وی خواست به خورد مردم بدهد!
(۱)فرورفتن رژیم اسلامی در باتلاق ماجرای سکینه و زمینه برای طرح سوالات جدیدتر!
صحنه هائی که “متخصصین داخلی و خارجی”  شبکه پرس تی وی به دقت  سر هم کرده بودند خیلی چیزها را گفت که آنها نمی توانستند نگویند.(۳) این اراذل با ساختن این شوی تلویزیونی نشان دادند که براستی می خواستند سکینه را سنگسار کنند تا اینکه دنیا خبردار شد و اینها غلاف کردند و گفتند می خواهند اعدامش کنند. بعدش البته گفتند که اصلا هیچ چیز معلوم نیست و همه چیز در ابهام است!
 اینها باز اعلام کردند که در رژیم اسلامی، رابطه خصوصی انسانها خودش مجازات اعدام و سنگسار دارد! نشان دادند که تحت فشار جنبش مبارزه با اعدام قرار گرفتند.اقرار کردند که حکم سنگسارشان را با فشار جامعه پس گرفته اند. حکم اعدامشان هم “معلوم نیست”! دارند به سمت عقب می دوند و ادای تهاجم در می آورند!
دوباره مجبور شدند از مینا احدی بگویند و حضور جنبش جهانی دفاع از سکینه را به رسمیت بشناسند. اینبار حتی شفاف تر و یکبار به زبان انگلیسی، اعدامهای سالهای اول انقلاب را هم به گردن گرفتند!
جنگ روانی که می خواستند از پس ماجرای سکینه راه بیندازند یکبار دیگر روی سرشان خراب شد وقتی دیدند دنیا تا چه اندازه به هر خبری که از سکینه می رسد حساس است. گیر کردن خودشانرا در باتلاقی که ماجرای سکینه برایشان بوجود آورده بیشتر لمس کردند. سوالهای بیشتری در مقابلشان قرار گرفت. حالا دنیا ازشان می پرسد که راستی ماجرای اعدامهای اول انقلاب چی بود؟ دنیا ازشان می پرسد که راستی اون بچه حاجیه که اسمش عیسی طاهری بود و طرح قتل شوهر سکینه را ریخت و اجرا کرد چی شد؟
دنیا می پرسد که چرا این حکومت ننگین و ضد زن، سکینه را پنج سالست زیر مجازات سنگسار نگه داشته؟ این چجور عدالتی است که زن “زناکار” را به سنگسار متهم می کند و مرد عامل اصلی جنایت را از در پشتی در می دهد؟
پرس تی وی آمد گل بکارد، آن دیگری را کاشت! چرا؟ چرا هر کاری که اینها می کنند به ضدشان تبدیل می شود؟ راستی تکلیف آن دو خبرنگار آلمانی چه می شود؟ اینها را مجبورند با یک ترتیبی به آلمان بفرستند اما برگشت این دو نفر هم موج دیگری بر علیه رژیم اسلامی در دنیا ایجاد خواهد کرد!
(۲) آزادی سکینه روی دوش انقلاب، وابسته به سرنگونی رژیم اسلامی
با رفیق حمید  تقوائی موافقم که جهانی شدن مسئله سکینه تنها می توانست روی دوش انقلاب مردم عملی شود. سکینه ۵ سالست که محکوم به سنگسار بود و از همان اول هم مینا احدی و کمیته مبارزه با اعدام و سنگسار داشت برایش مبارزه می کرد. عروج جنبش انقلابی مردم از خرداد سال ۸۸ بود که سکینه و مسئله اش را مثل ندا، مثل بسیاری مسائل دیگر تبدیل کرد به مسئله سیاست در دنیا. سکینه زنده ماندنش را باید مدیون انقلاب مردم و فعالیتهای شبانه روزی مینا احدی و همرزمانش بداند.
برای رژیم اسلامی، مسئله سکینه با تبلیغاتی که رویش شده و با عکس العمل بین المللی حکومتهای غربی و مردم جهان تبدیل شده به یک مسئله “ناموسی”! اگر سکینه را آزاد کنند پذیرفته اند شکست خورده اند و نمی توانند این ریسک را بپذیرند که شکست بخورند!
من فکر می کنم اینها حتی اگر بخواهند که سکینه را آزاد کنند، بخاطر حفظ رژیمشان نمی توانند. این وضعیت تعلیق را احتمالا نگه می دارند و او و پسرش و وکیلش را تحت نظارت امنیتی نگه می دارند تا زمانی که انقلاب فشار بعدی و تعیین کننده ای برایشان ایجاد کند. باید پایه های رزیم بیشتر از الان سست شود و ارکانش فروبریزد که اینها تن به عقب نشینی بیشتر بدهند.
جنبش آزاد سازی سکینه به جنبش سرنگونی رژیم اسلامی عمیقا گره خورده است. همانطور که بالا رفتن اسم او با عروج جنبش انقلابی میسر شد.
سکینه اگر زنده است مدیون انقلاب مردم است اما آزاد شدنش منتظر عروج دیگری است بزرگتر از خرداد ۸۸! در مرحله کنونی که می شود مرحله پابپا شدن جنبش انقلابی نامیدش، آزاد شدن سکینه احتمال کمتری دارد.
۱۶  آذر امسال دانشجویان دانشگاهها نشان دادند که این جنبش انقلابی را رژیم اسلامی نتوانسته سرکوب کند. وضعیت بلاتکلیف بین مردم و رژیم اسلامی همچنان ادامه دارد. طرح “رایانه شان” در وسط راه دوباره از ترس مردم در حال عقب نشینی است. همه چیز در تعلیقی معنی دار مانده. خامنه ای عمرش دارد به سر می رسد و رژیم از همین الان در عزای پیدا کردن جانشین خامنه ای است!
 رژیم قادر به سرکوب مردم نیست و مردم هنوز دارند این پا و آن پا می کنند. این صحنه ای است که رژیم مجبور است با فرار به عقب، در مقابل چشمهای جهانیان ادای “سیستم قضائی مستقل و غیر سیاسی” در آورد و به سبک نمایشهای پلیسی غرب، صحنه قتل را با استفاده از سکینه و سجاد و هوتن زجر دیده و شکنجه شده “باز سازی” کند! این صحنه ها هم کمکشان نخواهد بود. همین صحنه ها اسناد محکومیتشان در مقابل وجدان انسانیت جهانی است! تلاشها را باید دوچندان کرد. جبهه مبارزه با رژیم اسلامی، مبارزه با اعدام و سنگسار، جبهه آزاد کردن همه زندانیان سیاسی، عرصه های نبردی نهائی است بر علیه این نظام پلید و ضد انسانی!
 (۱)سایت پرس تی وی ، وابسته به رژیم اسلامی
http://www.presstv.ir/Default.fa.html

(۲)بخش اول و دوم شوی تلویزیونی رژیم اسلامی به زبان انگلیسی
http://www.lenziran.com/2010/12/10/sakineh-confess-part-1-of-sakineh-mohamadi-documentary-by-state-tv/
http://www.lenziran.com/2010/12/10/sakineh-and-lawyers-part-2-of-sakineh-mohamadi-documentary-by-state-tv/
(۳) اطلاعیه شماره کمیته های بین المللی علیه اعدام و سنگسار: شو تلویزیونی پرس تی وی، کیفرخواستی علیه خود جمهوری اسلامی بود!
http://rowzane.com/fa/annonce-archiev/62-edam/5082-1389-09-20-13-56-20.html

(۴)فرشاد حسینی: جمهوری اسلامی سکینه را آزاد نکرد اما جنبش ما شکست نخواهد خورد
http://rowzane.com/fa/articles-archiev/127-farshad-h/5073-1389-09-19-12-32-35.html

(۵)سعید صالحی نیا:اهمیت شناخت تکنیکهای جنگ روانی در مبارزه با رژیم اسلامی
http://rowzane.com/fa/articles-archiev/80-saeed-salehi/1019-070210-salehniya.html

(۶)سعید صالحی نیا: “فراری ضد انقلاب ما” و اراذل حاکم بر ایران! در حاشیه دستگیری سجاد ، وکیل سکینه آشتیانی و دو تبعه کشور آلمان
http://rowzane.com/fa/articles-archiev/80-saeed-salehi/4431-1389-07-23-05-21-07.html