قاتل اصلی جمهوری اسلامی است

بار دیگر جمهوری اسلامی چهره شنیع و متوحش خود را به دنیا نشان داد و با به دار کشیدن انسانی دیگر ، تمامی انسانیت را به دار کشید .
شهلا جاهد زنی که متهم به قتل همسر دوست خود بود به دار آویخته شد . یک زندگی دیگر بار دیگر به دست جمهوری اسلامی به پایان رسید .
اعدام ، این مجازات وحشیانه و قرون وسطایی رژیم جنایت کار و انسان ستیز و به خصوص زن ستیز جمهوری اسلامی وسیله ای است برای ایجاد رعب و وحشت و خفه کردن هر صدایی که پیامش آزادی و آزادگی باشد .
تا زمانی که ملت ایران زیر سایه شوم و ضد بشری این حکومت قرار دارند ، همه روزه شاهد این جنایت به اشکال مختلف خواهند بود . حکومتی که برای بقای خود نیاز به اعدام ، سنگسار ، قطع اعضای بدن ، شلاق ، شکنجه و تجاوز دارد .
قوانین پوچ و بی مایه و مرتجع جمهوری اسلامی که در ابعاد مختلف فرهنگ مردسالارانه را ترویج میکند و  هستند عده ای سودجو و فرصت طلب و البته بی ظرفیت و فرومایه از قماش خودشان که از این قوانین عقب مانده به نفع خودشان به وقیح ترین شکل ممکن سوء استفاده میکنند .
این افراد با استفاده از آموزه های مرتجع دین عقب مانده شان و با نگرش اسلامی به زن ، همسر خود را به مانند یک کنیز برای پخت و پز و نظافت و رسیدگی به فرزندان و وسیله ای برای رفع نیازهای شهوانی خود تصور میکنند و باز با همین دید از آنجایی که هیچ مسئولیتی در قبال خانواده و همسر خود نمیبینند به عیاشی و خوش گذرانی خود با روش های اسلامی مانند صیغه و با خواندن چند کلمه عربی شروع به هرزگی شرعی میکنند ، قطعا این جانوران که برای زندگی زن کوچکترین ارزشی قائل نیستند برای احساسات وی هم ارزشی قائل نیستند .
افرادی از همین دست بر مسند قضایی کشور نشسته اند و در حالی که فاقد هر گونه دانش و البته ارزش برای قضاوت هستند سایرین را به بیدادگاه های اسلامی خود میکشانند و در آنجا محاکمه میکنند ، فرومایگانی چون «ابوالقاسم صلواتی» که کراهت از سر و رویشان میبارد .
بررسی چنین جنایاتی نیاز به گروهی جامعه شناس ، روانشاس و متخصصین  تشخیص جرایم و البته قانون درست و اصولی دارد تا بتوانند علل این جنایات را ریشه یابی و درمان کنند و نه اینکه تنها به مانند چند آخوند حوضه رفته ی بیسوادِ دنیا ندیده ی محکوم به فنا تنها به پاک کردن صورت مساله قناعت کنند .
در حکومتی که به زنانی که با کسب مدال طلا افتخار و غرور به ارمغان می آورند به چشم فاحشه مینگرند و از هر مسجد و چاه جمکرانی فتوایی مبنی بر اجازه ندادن به زنان برای شرکت در مسابقات ورزشی بلند میشود ، در حکومتی که به ورزشکاران وعده پاداش در صورت کسب مدال طلا داده میشود ولی برای زنانش شرط ازدواج را پیشکش میکنند ، وای به حال آنانی که برچسب خورده هم هستند .
شهلا جاهد ، باگناه یا بیگناه در بیدادگاه های جمهوری اسلامی به اعدام محکوم شد حکمی که خود محکوم است و ترویج خشونت محسوب میشود و البته قتل انسانی دیگر است ، حال که در جمهوری اسلامی ترویج خشونت و آدم کشی و اعدام و ترور به صورت سیستماتیک در برنامه کار حاکمان قرار دارد .
باید شر این رژیم جنایتکار را از سر نه تنها ایران و ایرانی بلکه از سر بشریت پاک کرد که با اعمال خود و پشتیبانی از تروریسم جهانی را به آشوب کشیده .
سرکوب و کشتار انسانها ، فقر مالی و فرهنگی ، اعتیاد ، به تاراج رفتن سرمایه های ملی و … همگی نتایج شوم این حکومت عقب مانده است و باید به آنها پایان داد .
این مهم دست یافتنی نیست مگر در حکومتی آزاد ، مردم سالار و با قوانین زمینی و انسانی و نه آسمانی و عقب مانده . به امید یک دنیای بهتر .

ناهید افتخار زنوزی – سوم دسامبر ۲۰۱۰
حزب کمونیست کارگری ایران – حکمتیست