تن دادن به قطعنامه ۱۷۳۷ شورای امنیت یعنی مرگ …

تن دادن به قطعنامه ۱۷۳۷ شورای امنیت یعنی مرگ راز بقاء نظام یعنی سرنگونی، تن ندادن به قطعنامه شورای امنیت یعنی مرگ نظام جمهوری اسلامی و برکناری آیت الله خامنه ای، خامنه ای و احمدی نژاد کدام راه  را بر میگزیند؟ 

نوید اخگر

Nawid_akhgar@hotmail.com 

برای اولین بار یک سازمان رسمی در ایران در مخالفت با سیاست  آیت الله خامنه ای و دولت احمدی نژاد در برخورد به  موضوع هسته ای ایران پرداخته است

سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی با حمله به سید علی خامنه ای او را از تهدید کردن جهان بر حذر داشته است. سید علی خامنه ای در پیامی اخیرا گفته بود در صورت حمله به ایران جهان ناامن خواهد شد

سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی خواستهائی را از رژیم مطرح کرده که در صورت پذیرش آن توسط خامنه ای و دولت احمدی نژاد رژیم به سراشیب سرنگونی سوق داده میشود

سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در پذیرش تلویحی امر سرنگونی پس از ۲۸ سال جباریت و کشت و کشتار و دست داشتن در  انواع جنایت های رژیم و نابودی حرث و نسل  ایران از  ولی فقیه و دولت احمدی نژاد میخواهد از اعمال ذیل دست بشوید

 «تداوم طرح شعارها و اقدامات ماجراجویانه و تحریک ‌آمیز، نظیر تأکید غیرمستقیم بر نا امن شدن سراسر جهان در صورت برخورد با ایران»، «برگزاری کنفرانس رسمی برای نفی هولوکاست»، «تهدید غیرمستقیم دولت‌های منطقه و نزدیک تر کردن عملی آنها به آمریکا»، «تظاهر به حضور فعال در حوادث لبنان فلسطین و عراق»، «تهدید به خروج از ان.‌پی.تی»،«اعلام تحریک آمیز ساخت و آغاز به کار چندین هزار دستگاه سانتریفیوژ و فروش اورانیوم غنی ‌شده به کشورهای اسلامی» و تهدیدهای مشابه خودداری کنند.

مجاهدین انقلاب اسلامی در نامه اش مینویسد

در جهان امروز تنها راه رشد و توسعه پایدار اقتصادی و تکنولوژیک برای کشوری نظیر کشور ما، تعامل و اعتمادسازی در عرصه خارجی و پذیرش مردم‌سالاری و آزادی در عرصه داخلی است.»

هر انسان آزاده ای هم برای وارد نشدن کشور به جنگ و بمباران و ویرانی ایران به همین اندازه که در نامه سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی نیز آمده است قناعت کند و از ایده آل های انقلابی و اهداف مشروع و مردمی خود که طی قریب به ۳۰ سال برایش در عرصه های مختلف جنگیده است صرف نظر نماید به انقلاب و سرنگونی خواهد رسید.

بر طبق خواست های سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی رژیم در قدم اول با پذیرش مردم سالاری و آزادی و با زیر پای گذاشتن راز بقاء و پذیرش تعلیق غنی سازی و کنار گذاشتن تروریسم و دخالت نکردن در امور لبنان و فلسطین و عراق و دست بر داشتن از ماجراجوئی های تحریک آمیز نظیر نفی هولوکاست و تهدید نکردن کشور های منطقه و خروج از ان. پی .تی وصیت نامه خود را نوشته و در قدم اول باید گفت که رژیمی که دست به این کار ها بزند و در نفی عملکرد های سابق خود برخیزد هویت خویش را از دست داده و دیگر حکومت ولی فقیه و جمهوری اسلامی نیست یعنی در یک کلام سرنگونی.

اما منابع  دیپلماتیک امریکا به خبرگزاریها  گفته اند که مقام های ارشد در "فرماندهی مرکزی" ارتش آمریکا در ایالت فلوریدا به عنوان یک طرح احتیاطی مجموعه ای از اهداف بالقوه را در داخل ایران برای بمباران مشخص کرده اند.

تنها یک روز دیگر به سر رسید دومین قطعنامه سازمان ملل برای هر چه گسترده تر کردن تحریم ها بر علیه جمهوری اسلامی باقی نمانده است و جهان مصر است  که در صورت نپذیرفتن تعلیق غنی سازی از طرف ملایان به جوهر شعار با ایران همچون آفریقای جنوبی زمان آپارتهاید رفتار کنید دست یابد.

به گفته مفسران خارجی رزمایشات تحریک آمیز رژیم اسلامی در پرتاب و آزمایش انواع موشکها که البته با شعار " صلح و دوستی " انجام میپذیرد  به اتمسفر جنگی در منطقه بشدت افزوده است بنا به گفته آگاهان سیاسی  درصورت حمله خارجی به ایران و پاسخگوئی رژیم اسلامی به این حمله، حملات بسیار گسترده و وسیع بر علیه رژیم تا سرنگونی ادامه خواهد یافت.

به نظر میرسد چون دولت گوش بفرمان ولی فقیه هیچ نوع قدرت واکنش در مقابل وی را ندارند وهمگی مانند گوسفندانی که با پای خود به قربانگاه برده میشوند سر به ذبحی تاریخی گذاشته اند و میخواهند با نابودی خود باقی مانده ویرانی های ایران را نیز با بمبارنهای نیروهای ائتلاف به تلی از خاک مبدل سازند، این بر مردان و زنانی است که هنوز بارقه ای از درایت و عقل و تدبیر سیاسی را دارند و میتوانند با اعلام سرپیچی های مدنی از دستورات ولی فقیه و ایستادن در مقابل این همه ویران گری نه تنها در آخرین لحظات نام نیکی از خود بر جای گذارند که ایران را از نابودی و  ویرانی برهانند.

آیا میتوان حتی به اندازه خواست های سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی  گامی برای وارد نشدن ایران به جنگی خانمان بر انداز  برداشت؟.

همین امروز بپا خیزیم که فردا پس از قطعنامه دوم شورای امنیت و احتمال حمله نظامی بسیار دیر خواهد بود.

 

تاریخ ۲۰ فوریه سال ۲۰۰۷ میلادی     سوئد   استکهلم

آدرس سامانه اینترنتی نوید اخگر