پیروان ناب !

حسین هدایتی مسئول باشگاه استیل آذین   و یکی ازپیروان ناب اسلامی و محمدی و علی است .
چند روز پیش که ایمیلی درمعرفی این پدیده اسلامی برایم فرستاده بودند ، ما را به فکرانداخت تا خسی درپیروان ناب و خالص و…..اینا داشته باشیم . درهمان فاز سیاسی ۱۳۵۷ تا ۱۳۶۰ ، که ما تازه وارد دنیای سیاست شده بودیم ، روزی دوستی پیشم آمد و گفت : میدانستی که علی هم اهل معجزه بوده …؟ گفتم : آره خب…..شنیدم که درخیبر را به یک دست بلند کرد ….روزی فقط ۲ تا خرما میخورد…..وقتی میجنگید تا زیرسم اسبش خون دشمنان اسلام جاری میشد و……
گفت : نه بابا ، منظورم اون علی نبود منظورم علی شریعتی بود خود شریعتی ازپیروان ناب آن علی اولی بوده و من الان از پیروان خالص این علی دومی هستم . معجزه اش هم این بوده که به یک میزی دستور داده که از روی زمین بلند شود و میز بلند شده و خلاصه راستش اولین بار بود میشنیدم . کمی هم تعجب کردم ولی آن جدیت واصرار براعجاز علی شریعتی ازطرف مقابل ما را به سکوت واداشت .  بعد از توضیحات مکفی ازطرف مقابل ، دوست پیروناب علی ثانوی ….کمی پول قرض گرفت یعنی ما رو تلکه کرد و رفت .
یعنی من هم پولی نداشتم که بدهم ولی نفهمیدم چه جوری ازکجایمان پول را درآورد و رفت . با خودم فکرمیکردم آخه اینم شد معجزه ….که به یک میزی بگویی بلند شود ؟ لااقل یک معجزه ایی که سودی برای دیگران داشته باشد . تا این پیروان ناب علی ما رو تلکه نکنن .  با شنیدن معجزات انواع علی درزمانهای مختلف آدم حتی اگراعتقادی هم نداشته باشد باز فکرش کمی درگیرمیشود .
سالها گذشت و درجریان پروسه عملی ما انواع معجزات دیگر اسلامی و خالص را شاهد بودیم . معجزه شعارمرگ برامریکا….. معجزه خرید سلاح ازاسرائیل…..معجزه اصلاحات  خاتمی….معجزه انقلاب ایدئولوژیک مریمی…..معجزه اورانیوم خالص غنی شده درمستراح….گل سرسبد همه معجزات، یعنی احمدی نژاد….معجزات صدورآزادی و دموکراسی به عراق و افغانستان دردو جنگ ” آزادیبخش “…..معجزه استراتژی اشرف نشینی …..معجزه انقلابی شدن جان بولتون….

 

جناب حسین هدایتی معروف به «آقای عابربانک»….. کسی که امسال باشگاهش می خواهد مدعی اول قهرمانی لیگ امسال باشد، حالا توجه همه را به خود جلب کرده است.بهتر است کمی او را بیشتر و بهتر بشناسید. او خودش را جزو پیروان ناب علی و اسلام خالص میداند .

۱-مالک صنایع استیل آذین
۲-مالک کارخانه های فولاد سازی و ورق
۳-دارنده ی بزرگترین شرکت پرورش میگوی ایران
۴-برج ساز در دبی و دارای ملک و املاک در کشورهای حاشیه خلیج فارس
۵-مالک زمین های کشاورزی بسیار
۶-سهامدار بازار مبل ایران
۷-رییس شرکتهای تجاری در ایران و خاور میانه
۸-یکی از مهمترین سهامداران بانک خصوصی تات
۹-سرمایه گذار هتل ۲۳ طبقه سیروس هتل ۵۲۰ ملیون دلاری جزیره زیبای کیش
۱۰-صاحب دهها کارخانه بزرگ در آسیا و خاورمیانه
۱۱- در یکی از حسابهایش در ایران بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان پول دارد و بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان هم در بانکهای دبی پس انداز کرده است.

۱۲- مالک شرکت خاور آذین
۱۳- شرکت فجر گالوانیزه سپاهان کاشان را به مبلغ۹۲ میلیارد تومان خریداری کرده است

 کمک ۵ میلیاردی هدایتی به پرسپولیس مانند این است که شما به نزدیکترین دوستتان یا به کسی که دوستش دارید ۵۰ هزار تومان دستی تقدیم کنید!!!

آیامی دانید اولین شغل نابش چکاره حسن بود ؟

مسئول پرسنلی سپاه ناحیه ۱۰ تهران، عضو ناحیه مقاومت مالک اشتر و در جبهه نیز در لشگر ۲۷ محمد رسول الله چیز کرده است.
اگرهنوز به معجزه اعتقادی ندارید بهتراست ایمان بیاورید تا رستگارشوید . والا بد می بینید……!
یا علی….بع بع بع بع بعلی……..!
چند ساعتی دیررسیدم به خبری که با خواندنش باید کف کنید ! والا خیلی چیزید . درسایت جرس نوشته بود که عبدالکریم سروش و مهدی کروبی به انتخاب مجله Foreign policy درآخرین شماره سال ۲۰۱۰ جزو شخصیتهای سال ۲۰۱۰ شناخته شدند ! به گزارش سهام نیوز این ۲ نفر درمیان انتخاب شوندگان ۱۰۰ چهره سیاسی سال ۲۰۱۰ هستند ! کی به کیه ؟
حالا با چه شاخص و معیاری چهره های برتر تعریف میشوند …بستگی به سلیقه و قدرت تعریف کننده دارد . اما تفاوتها کیفی نیست چون شاخص ها و ارزشهای نظم نوین زیاد متغیرنیست . جای خیلی ها دراین لیست برتر خالی است از خمینی و بوش و خامنه ایی و احمدی نژاد و حسین هدایتی و……..بقیه اراذل ! سروش و کروبی هم که نیازی به سفارش ندارند !
دربرابر چنین چهره ها و شاخص ها و ارزشهایی…..هرآدم عاقلی اگر ذهنش دچار سکته شد ….تنها راه خلاصی اش ازدست چنین فرهنگی فقط  تمرکز کردن درستایش ریدن است !
امّل عزیز، نمی‌توانم به تو شلیک کنم، من دستم به جایی بند نیست، ولی دلم خنک می‌شود که آنچه را برایت عزیز است لجن‌مال کنم. می‌دانم که می‌روم روی اعصابت. همین است که سنگ تمام می‌گذارم. همین است که زل می‌زنم توی چشمهایت، و وقتی تو منتظری بگویم مادرجنده، تا بگویی مادرجنده خودتی، می‌زنم توی برجکت، که: ریدم به قبر نامعلوم فاطمه‌ی زهرا…
پاراگراف آخرازوبلاگ لی مبوزیس گرفته شده است !
 
اسماعیل هوشیار
ژنو
هشتم آذر۱۳۸۹

info.tipf.www