رفقا و دوستان کارگر. لحظه شیرین پیروزی یک کارگر را یه همگی شما تبریک می گویم

می دانم هم اکنون در معادن و کارخانه ها چه بر شما می گذرد. می دانم لحظه بیکار کردن و اینکه فردا چه گو نه به روی فرزندان تان نگاه می کنید، چقدر برایتان رنج دهنده است. این را هم خوب می دانم که هم اکنون هزاران کارگر در سراسر جهان سرمایه زده در زندانها اسیرند و دارند به جرم دفاع از حقوق خود و همطبقه ای هایشان  شکنجه می شوند .و همین دیروز بود که خبر جان باختن ۲۹ کارگر معدن در نیوزیلند را خواندم. همین دیروز بود که مطلب زیر را در رابطه با زندانی بودن رفیق و دوست نادیده، ولی از چشم هایم نردیکتر محمد اشرفی را  در زندانهای یونان خواندم و با غم و خشمی افزاینده پحش نمودم؛ می دانم در زندانهای مخوف جمهوری اسلامی سرمایه بر عزیزانمان چه می گذرد، آری با وجود تمامی این ها باز هم هر پیروزی هر چند کوچک یکی از اعضای طبقه جهانی مان، نور پیروزی های بزرگ آینده  را در دل هایمان فروزان تر می کند.

اطمینان دارم که شما نیز مانند من که به مدت دو سال  از راه دور به همراه کارگران در استرالیا و خانواده آرک انتظار این لحظه را می کشیدم، بادیدن ویدئو زیر، شادی کارگران ساختمانی در خیابانهای ادلاید استرالیا  را حس می کنید. نمی دانید که پارسال در چنین روزهائی که می خواستم یک کارت تبریک بمناسبت سال نو و نیز بار دیگر بمناسبت روز تولد ش برایش نوشته و ارسال نمایم چه حالی داشتم. آخر در نظر آورید، انسان محکوم به مرگ ولی آزادی ای که می خواهد برای یک زندانی بخاطر دفاع از پرنسیپ های انسانی و کارگری  زندانی است، مطلب بنویسد!
 شما همطبه ای های آرک،  مانند هزاران کارگر در استرالیا به خویش بعنوان یک طبقه که بار گران تولید و توزیع نعم مادی جامعه بشری را بر عهده دارید، ولی خود و خانواده های یتان  هم اکنون ازبی بهره ترین طبقات و اقشار هستید، حتمن افتخار می کنید و لحظه پیروزی بزرگ را در چشم انداز با وضوح و روشنی بیشتر می بینید. این لحظه بر همه مان مبارک باد. به امید آن روز که در جهان زندانی نباشد. پیروزی مان در اتحاد وهمبستگی و مبارزه  ما است.

زنده باد مبارزه کارگران جهان

. مرگ بر سرمایه

کارگران جهان متشکل و متحد شوید.

حمید(علی) قربانی

آدرس مطلب در باره زندانی محمد اشرفی

http://www.fwhi.org/maqale/PN_yonan_MA.htm

ادرس ویدئو آزادی و پیروزی آرک ترایب/ کارگر ساختمانی استرالیا. او از دو سال پیش به جرم اعلام اینکه ما کارگران سکوت نمی کنیم. ما با روزنامه نگاران و… در باره آنچه که بر ما می گذرد به گفتگو خواهیم نسشت و همین را اجرا کرد، زندانی بود.

http://www.rightsonsite.org.au/file.php?file=/ros_TV.html

 

 

پیروزی تاریخی آرک الهام بخش کارگران

علی عزیز ،

چه هفته ای!

دو سال از جهنم آرک ترایب بالاخره و در نهایت با اعلام ” بی گناهی” او از سوی دادگاه بدوی آدلاید (Adelaide ) به پایان رسید.

او نمی خواهد تسلیم مصاحبه اجباری  با  ABCC شود. آرک با این امتناع خود و نیز امتناع اولیه اش در برابر سئوال پرنسیپی  الهام بخش تمام کارگران استرالیا گردید.

صحنه دادگاهی شدن آرک در آدلاید در صبح روز چهارشنبه، لحطه ای تکان دهنده بود.

هزاران نفر از کارگران ساختمانی وحامیان و باران کارگران و او  در بیرون از ساختمان دادگاه در حال تظاهرات بوده و شانه به شانه  هم و آرک ایستاده بودند واین خود  بی گناهی  او را اثبات می کرد.  این یک لحظه در حقیقت تاریخی بود. 

لحظه ای که من می خواستم به پیاده روی بیرون سالن دادگاه رفته و” بیگناهی” او را  اعلام کنم، لحظه ای است که من نمی توانم به زودی آنرا  فراموش کنم.

 

البته در حالی که ما برای او و خانواده اش احساس شادی و خود هم احساس راحتی می کنیم و اما نباید فراموش نمائیم که این  شتری است که بر درب منزل هر کارگر ساختمانی در استرالیا و در هر جا و هر لحظه ممکن است که به خوابد.

شکنجه آرک می تواند پایان یافته باشد. اما ما باید به مبارزه ادامه دهیم که این اتفاق نباید برای هیچ کارگر ساختمانی در استرالیا و در هیچ زمانی رح دهد. این معنی اش این است که ما باید تصمیم کمیسیون صنایع ساختمانی را پاره کرده و بدور اندازیم. 

این هفته، اما هفته جشن است، زیراکه یک انسان روی پرنسیپ های کارگری اش ایستاد تا شرایط امنی برای خود و دوشتانش بیآفریند..

من امیدوارم که ویدئو ما بتواند شادی امروز ما را به شما هم منتقل نماید و شما را  نیز کام شیرین نماید.

 

Dave Noonan
och rättigheter på webbplatsen team
www.rightsonsite.org.au

این آدرس ویدئو زیر

http://www.rightsonsite.org.au/file.php?file=/ros_TV.html

 

 

Friday, 26th November 2010
Ark’s historic victory inspires workers
Dear Ali,
What a week!
Two years of hell for Ark Tribe finally came to end with a ‘not guilty’ verdict from the Adelaide Magistrates Court.
Ark has inspired workers from all over Australia with his refusal to back down on a matter of principle – he would not submit to a compulsory ABCC interview.
The scene in Adelaide on Wednesday morning was stirring stuff.
Thousands of construction workers and their supporters were out in force to stand shoulder-to-shoulder with Ark as he faced his moment of truth.
Walking out of that courtroom with him to announce the ‘not guilty’ decision was a moment I won’t forget quickly.
Of course while we feel hugely relieved for Ark and his family – we need to remember that this sort of thing could still happen to any construction worker, at any time, anywhere in Australia.
The torture for Ark may be over, but we need to keep fighting to make sure this doesn’t happen to any other Australian construction worker ever again. And that means scrapping the now thoroughly discredited Australian Building and Construction Commission.

But this week is one for celebration. A man of principle has been vindicated in his stand for safety and for his mates.
Hopefully our video of that remarkable morning will give you a taste of the day.
Dave Noonan
and the Rights on Site team
www.rightsonsite.org.au