انسانیت در کمپین جهانی علیه یک حکومت ضد انسانی!

حرکت انسانی علیه نظام و یک حکومت ضد انسانی، پرچم دفاع از حقوق انسان را برافراشت، سازمان یافت و دارد به پیش می رود. باید بارها در مورد آن سخن گفت، شبانه روز جنگید، در جلسات و اجتماعات گوناگون، در شهرها و کشورهای مختلف در مورد آن سخن سر داد. این حرکت باید با همان قدرت و صلابت به پیش برود و یکبار برای همیشه نقطه پایانی را بر قوانین ضد انسانی سنگسار و اعدام این عهد حجری ها بگذارد. این تلاشهای شورانگیز تا همینجا این را به قاتلان مردم قبولاند.

با فشار کمپین جهانی سکینه آشتیانی و حمایت بی دریغ مردم جهان از مبارزات مردم ایران و خصوصا  ظاهر شدن و عملی تر قرار گرفتنِ آزادیخواهان و انسان دوستان جهان در این کمپین، نظام اسلامی و رهبران آن  بی آبروتر شدند. احمدی نژاد در نیویورک  فشار این کمپین جهانی  به سیاستهای ضد انسانی دولت و حکومتش را اذعان نمود و…….! با این حرکت موج تازه ای بدور از هر گونه ارجیف رایج در قوطی نسبیت فرهنگی، ملی و مذهبی شکسته شد و همبستگی انسانی در جهان با شفافیت خود را نشان داد که از جنگ، از اعدام، از سنگسار، در هر گوشه ای از دنیا نفرت دارد. این جنبش به آنجا رسید که  صف عظیمی از شریفترین آزادیخواهان و انسان دوستان و برابری طلبان جهان  را در مقابل رژیم اعدام و سنگسار قرار داده است و فشار و اعتراضاتی به وسعت جهان  در اشکالی مختلف، در رابط با این کمپین و مسئله سنگسار تا اعتراض زنان در اکراین تا اعتراض مداوم مردم  در کشورهای اروپایی  و دیگر نقاط مختلف دنیا را در بر گرفت.  این کمپین حلقۀ محاصره بدورحکومت اسلامی را تنگ تر کرد. رژیم اسلامی در تنگنا و در انزوای هر چه  بیشتری قرار گرفت. برای جواب دادن به این فشار بین المللی و برای استتار جنایاتش،  با فشار و تهدید علیه، سکینه، سجاد، هوتن و دو خبرنگار آلمانی که در اسارت رژیم گروگان گیر اسلامی قرار دارند، شوی تلویزیونی مسخره و نخ نمایی  را سازمان داد که حتی خودیهای رژیم نیز از آن خسته شده اند. همه می دانند در پشت صحنه این نمایش چه هراسی سراپای سران حکومت و قاضی القضاتش را فراگرفته است. رژیم اسلامی با پناه بردن به  تهدید، شکنجه و دیگر ابزار توحش علیه کسانی که آنان را وادار به سخنانی علیه خودشان می کند، آنقدر بی مایه است که راه دیگری چون این روشهای سوخته و آبروباخته را سراغ ندارد. این تقلاها نشان از استیصال و درماندگی رژیمی است که به آخر خط رسیده است.
حکومت اسلامی در این نمایشنامه فقط توانست  دو مسئله را به خوبی برای میلیونها انسان منعکس کند. اول اینکه شکست و نا کار آمدی خود را عملاٌاعلام کرد ونشان داد که این سیستم  و این نظام روبه زوال مذهبی در مبارزه علیه آزادیخواهی و برابری طلبی کارآیی خود را از دست داده است. دوست و دشمن بخوبی این حقیقت را دریافتند که رژیم اسلامی ترفندهایش یکی پس از دیگری در حال سوختن و از کار افتاده است.
 دوم اینکه مینا احدی و حزب کمونیست کارگری را به میلیونها انسان با تصویر و حرفهایش علیه حکومت اسلامی و به عنوان مدافع پر شور انسانیت در عرصه بین المللی معرفی کرد. این شوی تلویزیونی حکوت اسلامی تازه گی نداشت. مردم سیاستهای ضد انسانی این حکومت را خوب می شناسند. از دهه شصت تا کنون با شکنجه وفریب، با وعده وعید به زندانیان و برای توجیه سیاستهای کثیف خود  آنها را به  پای رادیو و تلویزیون آورده، با آنها مصاحبه کرده و بعد بسیاری از آنان را اعدام کرده است. این اعتراف گیریها توسط دستگاه سرکوب و دستگاه تبلیغاتی صدا و سیمای حکومت اسلامی، برای میلیونها مردم در سراسر دنیا کاملا شناخته شده است و به شگردی ضد انسانی مشهور است که در آن زندانیان اسیر شده  در دست حکومت علیه خود دارند حرف می زنند. اما مردم در پشت این صحنه ها فقط درماندگی یک رژیم در حال سقوط را مشاهده می کنند.
 همانطوریکه اشاره شد آنچه که تازگی داشت معرفی حزب کمونیست کارگری و مینا احدی بعنوان شخصیتی کمونیست و یکی از رهبران این حزب بود. هر چند که دستگاه اراجیف پراکنی صدا و سیمای رژیم چنین اندیشید که مردم ایران گویا خیلی برای اسلام تره خورد می کنند یا  خیلی” اسلامی ”  هستند و حکومت اسلام هم در ایران در طول این ۳۱ سال در میان مردم  عدالت اجتماعی را به خوبی بر قرار کرده است، با گفتن اینکه مینا احدی کمونیست است مردم را علیه کمونیسم وعلیه مینا احدی می شوراند. اما این اسلحه سالهاست از دست رژیم اسلامی افتاده، کهنه و بی خاصیت شده است و فقط  باروتش  صورت سیاه رهبران اسلامی را سیاهتر می کند. این نیاز بشریت است، این نیاز امروز و این زمانه است تا در مقابل حکومتی که انسانیت را به سیخ کشیده است باید مینا و میناهایی قد علم کنند و در مقابل این حکومت خون آشام از انسان و انسانیت دفاع نمایند. میلیونها نفر در ایران و با دیدن برنامه شو تلویزیونی کاربدستان رژیم، بیشتر از پیش دریافتند که مینا احدی کمونیست و حزب کمونیست کارگری، سرسختانه و پیگر از انسانیت، آزادیخواهی، از حق حیات انسانها دفاع می کنند. میلیونها بیننده ازاین شو تلویزیونی حکومت اسلامی این پیام را گرفتند که باید به کمونیسم کارگری مینا احدی بپیوندند.
۲۱ نوامبر ۲۰۱۰