با صخره های کارتونی نتوان جلو طوفان را گرفت

ترس و واهمۀ رژیم اسلامی از کودکان کودکستانی تا دانشجویان دانشگاهها و کارگران کارخانه تا  هر انسان شریفی که علیه ناعدالتی کلامی بر لب دارد مشهود است. اگر به یکسال گذشته اوضاع ایران نگاهی اندازیم این وحشت رژیم یا بسیج کردن آنچه که هم اکنون حکومت اسلامی در توان دارد علیه مردم  و علیه  امتداد خط و حرکتی انسانی ای  است که آمد تا نقش و  جایگاه انسان در تاریخ تحولات اجتماعی ایران را نشان دهد . حرکت انقلابی ای که پس از سی سال برای اولین بار سر آغاز فنای نظام اسلامی و فنای طبقات متخاصم در جامعه هفتاد میلیونی ایران را نشانه رفت. ادامه حرکتی که رژیم اسلامی در متوقف کردن و به شکست کشاندن آن نا توان مانده است. اما هردم به شیوه ای علیه این جنبش انقلابی لشکر کشی می کند.
سران سپاه و  نیروی انتظامی و بسیج  و آیت الله ها  هر یک برای دفاع از سهم  میلیونی خویش بظاهر یکی شده وهمه  در آماده باشند.  دست به دعا  رو به آسمان کرده اند تا  خدا از طوفانی که در راه است نظام شان را حفظ کند . با نزدیک شدن به اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها نگرانی از واکنش های اعتراضی مردم افزایش یافته است و پایۀ کاخهای سران رژیم را بشدت سست کرده است. کار شناسان ماهر و  اوباشان میلیونر  اسلامی پیش بینی کرده اند با اجرای این مسئله  قیمتها به شدت بالا می رود در نتیجه احتمال می رود که شهروندان ناراضی دست به اعتراض بزنند. در نتیجه  نیروی انتظامی با یاری گرفتن از نیروهای سپاه و بسیج خود را آماده کرده اند.تا با اعتراض مردم و نا آرامی هایی که در راه است مقابله کنند.
گزارش بانک مرکزی این وحشت از اعتراض مردم  را به خوبی نشان داده است.

سردار حسین ساجدی نیا رئیس پلیس تهران  ازآغاز طرح امنیت محله محور از صبح امروز یعنی شنبه  از ۸۰۰ نقطه تهران خبر داد و گفت  تا کنون دو هزار نقطه برای بر خورد با مجرمان در سطح محله شناسایی شدند.
به گزارش خبرنگار مهر: سردار حسین ساجدی نیا صبح شنبه همزمان با آغاز طرح محله محور از صبح شنبه در ۸۰۰ نقطه تهران با استقرار نیروهای عملیاتی آغاز شد و بدین وسیله امنیت و رضایت شهروندان را فراهم خواهیم کرد. وی اظهار داشت: با آغاز این طرح شاهد حضور چشمگیر پلیس در محلات خواهیم بود.
به گزارش پایگاه خبری نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی ایران” سردارساجدی نیا با تأکید بر اینکه نیروهای انتظامی به تنهایی نمی توانند در بر قراری نظم و امنیت در کشور موفق باشند ، اظهار داشت تمام دستگاهای ذیربط باید در این مهم با یکدیگر همکاری و تعامل داشته باشند. “

به گزارش جام جم انلاین : چندی پیش به پیشنهاد فرمانده کل سپاه پاسداران،  احمدی نژاد خانم مینو اصلانی را برای ۳ سال به عضویت شورای فرهنگی و اجتماعی زنان منصوب کرد. این فاطی کماندو که مسئول نظامی زنان بسیج کشور است چنین می گوید ” ۲۵۰ هزار نفر از زنان کشور در قالب گردان الزهرا آموزش خاص و ویژۀ نظامی و دفاعی برای مقابله با تهدیدات احتمالی دشمن دیده اند.”

 واقعیات این اوضاع  را به کامل ترین شیوه  اسماعیل احمدی مقدم  فرمانده کل نیروهای انتظامی  در نامه ای برای احمدی نژاد نوشت می خوانیم .” او گفت دغدغه ما این بود که اتفاقی نظیر ابتدای طرح سهمیه بندی بیافتد. با آغاز طرح سهمیه بندی بنزین شماری از پمپ بنزینهای تهران و چند شهردیگر از سوی معترضان تخریب و به آتش کشیده شد. ”
به گزارش خبر گزاری مهرسرهنگ عباس سیرایی رئیس  پلیس اماکن ناجا گفته است که دشمنان قصد ایجاد اخلال در اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها را دارند. 

این همه ترس و وحشت از چیست ؟ وحشت از خیزش انقلابی ای است که در کارخانه ها و دانشگاهها محله ها در غلیان است .ترس از حرکت انقلابی بود که اکنون هم پس لرزه هایش ادامه دارد  و حکومت اسلامی  در وحشت کامل فرو برده است .  این بار اول نیست که این اوباشان طرح امنیتی را بپا می دارند  در طول  ۳۱ سال عمر ننگین این نظام  دهها طرح را برای دمی آسوده شدن خود به پا داشته اند و مردم آنرا باطل نموده اند. اینبار نیز قدرت مردم آنرا در هم خواهد کوبید و این صخره های کارتونی در مقابل طوفانی که در راه است دوامی نخواهد آورد.
                        
              زنده باد انقلاب . زنده باد انسانیت . ۳۱ اکتبر ۲۰۱۰