مانور امنیتی رژیم اسلامی در مقابل شبح اعتصاب

فرمانده نیروی انتظامی تهران از طرحی به نام “امنیت محله محور” خبر داد که قرار است در بیش از دو هزار نقطه تهران اجرا شود.
فرمانده سپاه تهران  هم از آمادگی گردان‌های عاشورا خبر داد و گفت که به آنها اجازه داده شده تا گردان‌های جدیدی را تشکیل بدهند.
فرمانده کل نیروی انتظامی هم تاکید کرد که اگر نیاز باشد از سپاه پاسداران کمک خواهند گرفت.

مگر چه اتفاقی افتاده است؟ مگر قرار است یک امپراطوری قدرتمند به کیان اسلام حمله کند؟ مگر قرار است جنگ جهانی شروع شود؟ مگر در فکر این هستند که سربازان گمنام امام زمان را برای استقرار اسلام  به سراسر دنیا گسیل کنند؟ قاعدتا باید خطر بسیار هراس انگیزی در راه باشد که این اوباش را اینچنین به تقلا انداخته است!
 
لازم نیست در مورد این خطر حدس و گمان بزنید. خود همین سلحشوران رنگ و روباخته از این خطر هراسناک صحبت کرده اند. وزیر اطلاعات گفته است که طرح هدفمند کردن یارانه ها، با  تنش‌هایی همراه خواهد شد. فرمانده نیروی انتظامی گفته است که “دغدغه پلیس این است که مثل سهمیه‌بندی بنزین غافلگیر شوند!” (محض یاد آوری باید گفت که با صرف اعلام سهیمه بندی بنزین مردم خیابانها را بستند و تعدادی پمپ بنزین را به آتش کشیدند). فرمانده نیروی انتظامی همچین گفته است که “ممکن است عده‌ای قصد داشته باشند که هر روز جایی را به اعتصاب و تعطیلی بکشانند!”

پس معلوم شد ترس واقعی اینها از چیست؟ ترسشان از شبحی خوفناک به نام اعتصاب است. این سلاح قدرتمند طبقه کارگر که اگر به میدان بیاید و با شورش مردم همراه شود کل این بساط جنایت و فساد اسلامی را یک شبه جارو میکند. ترسشان از اعتصاب و به همراه آن شورش مردم علیه این دزدی علنی حکومت  از جیب مردم است. اینها البته هم قدرت اعتصاب  را میدانند و هم قدرت شورش مردم در کنار اعتصاب را. شورشی که همین پارسال در شکل و قامت زنان و جوانان شجاع به خیابانها سرازیر شد، همه محله ها را قرق کرد، و حتی تا محله خود جنایتکار اصلی هم پیشروی کرد و سر راه خودش، خیل اوباش جنایتکار تا دندان مسلح  حکومت را بی روحیه و رنگ و روباخته و ترسیده بر جای گذاشت. پس مانور امنیت محل محور، روحیه دادن به همین ارازل اسلامی که پارسال در همان محله ها از مردم شکست خوردند.

اما یک نکته را لازم است به این آدمکشان دزد اسلامی حاکم گوشزد کرد. مگر این اولین بار است که طرح امنیتی را می اندازید. سی سال است و دهها بار علیه زنان و کارگران و جوانان طرح امنیتی راه انداخته اید و هر بار شکست خورده اید و دست از پا کوتاه تر به لانه هایتان برگشته اید. مطمئن باشید که این بار هم مردم همان بلا را به سرتان خواهند آورد. مطمئن باشید که این بار هم از مردم شکست سختی خواهید خورد. *

متن صحبت ۳ دقیقه ای در کانال جدید
۳۱ اکتبر ۲۰۱۰