“فراری ضد انقلاب ما” و اراذل حاکم بر ایران! در حاشیه دستگیری سجاد ، وکیل سکینه آشتیانی و دو تبعه کشور آلمان

فرار چهار نعل به سمت سرنگونی!
رژیم اسلامی دارد چهار نعل به سمت جلو فرار می کند. فرار به سمت جلو یعنی تخت گاز به سمت سرنگونی دویدن و به استقبالش رفتن. زده به سیم آخر. می داند راه برگشتی ندارد. حالا دیگر بالای نود ساله های خودی نهضت آزادی را هم کرده زندان. از آنها هم می ترسد. از همه می ترسد. از خودش و از سایه اش. دیگر خودی و غیر خودی را هم نمی تواند تشخیص دهد. این رفتارهایش بوی مرگ می دهد. نشان از این دارد که هر روزش را روز آخرش می داند. خودزنی می کند. قرار دارد وسط دوران افزایش محاصره افتصادی، سوبسیدها را باز بیشتر قطع کند. در نمایشگاهش رفسنجانی را منافق اعلام می کند. اینها کنار عربده جوئی های مضحکش در مورد “نعمت بودن محاصره افتصادی”، همه علامت چیز گیجه گرفتن عجیبی است که فقط نشان از همان فرار به جلوست!
یکس از همین خود زنی ها، همین ماجرای دستگیری پسر سکینه آشتیانی و وکیل اوست به همراه دو خبرنگار آلمانی. این اراذل که دیدند که رهبران کشورهای غربی تا پارلمان اروپا در آن “بالاها” زیر فشار جنبش جهانی دفاع از سکینه مرتب در حمایت از سکینه اشتیانی ردیف شده اند، احمقانه ترین پاسخ ممکنه را بنمایش گذاشته اند. سجاد را و وکیل سکینه و دو نفر تبعه آلمان را به جرم “ضد انقلاب” دسنگیر کرده اند آنهم زیر پروژکتورهای متمرکز شده بر این موضوع داغ! اینرا اگر خود زنی ننامیم، چه باید نامید!
دیر نخواهد بود که این رژیم مثل دیواری پوسیده با گسترش اعتصابات عمومی و اولین حمله های مردم به پادگانهایش فلنگ را ببندد. این آخر خط این اراذل است و خودشان دارند هر روز سناریوی روزهای آخرشان را به تاریخ دیکته می کنند. این رژیم است که دارد به جامعه می آموزد، به سجاد و سجادها می آموزد که راه نهائی و میدان نهائی خلاص شدن مادرش چه خواهد بود.
“فراری ضد انقلاب ما”!
هر انقلابی چهره های خودش را می سازد. مینا احدی به حق ، چهره تمام قد و شایسته انقلابی است که در ایرا در شرف وقوع است. همه مختصات، همه حساسیتها و همه عاطقه ای که این انقلاب را شاخص خواهد کرد در میان همه انقلابها، در این “فراری ضد انقلاب ما” جمع است. مینا احدی اعدام و سنگسار را سالهاست که نشانه گرفته است. سالهاست که به خاله همه قربانیان اعدام و سنگستر تبدیل شده. تلفن دستی اش دهها و دهها بار در روز زنگ می زند و صدای درد کشیده دهها قربانی رژیم اسلامی در زندانها و گوشه های دردناک همه جای ایران بلند می شود. مینا احدی پناه همه آنهاست.
این “فراری ضد انقلاب ما” خودش قربانی رژیم اسلامی است. عزیزترینش را اعدام کرده اند و خودش هم سالهاست با آن بختک حاکم بر ایران دلیرانه و در صجنه های مختلف جنگیده است. او به کمونیزم و کمونیزم کارگری آبرو داده است. روی شانه های همه ما، همه فعالین کمونیست و انساندوست ایستاده تا قدش و صدایش بلندتر شود تا همه دنیا بداند که انسانیت دیگری در ایران در حال عروج است. دیگر این “فراری ضد انقلاب ما” فراری نیست. همه جای دنیا و در همه قلبهای انسانها خانه کرده.
سجاد را او شاید بیش از ۵ سال باشد که می شناسد. بقول خودش، سجاد بچه ای ای بود وقتی مادرش را به سنگسار محکوم کردند و حالا فرزند رشیدی شده بسیار عاقل و متفکر که در سطح جهان می اندیشد. سجاد در کمپین جهانی حمایت از مادرش از طریق تلفن دستی مینا احدی با همه دنیا سخن گفت. سجاد به سرعت و مثل مادرش تبدیل شد به یک شخصیت جهانی.
مینا احدی، و جنبشی که او نمایندگی می کند، توانست مسئله سنگسار و اعدام را که مهمترین پاشنه آشبل رژیم اسلامی است با موفقیت جهانی کند. مسئله سنگسار و اعدام، امروز بار دیگر روی میز سیاست جهانی در مقابل رژیم اسلامی قرار دارد و این نبود اگر مینای “قراری ضد انقلاب ما” و حزبش یعنی حزب کمونیست کارگری ایران در صحنه سیاست حضور نداشتند.
“شخصی شدن ماجرای سکینه آشتیانی و سجاد برای رژیم اسلامی”
رژیم اسلامی و سازمان اطلاعاتش طی چند ماه گذشته ضربات مهلکی از جنبش جهانی ضد سنگسار نوش جان کردند. عکس العملهای احمقانه احمدی نژاد در نیویورک در نفی مجازات سنگسار، نشان این بود که اینها به استیصال کامل رسیدند. فشارها چه از خیابانهای سیاست و چه کریدورهای حکام غربی چنان زیاد بود که اینها رذیلانه “حکم اعدام را جانشین حکم سنگسار کردند”. اما اینهم کارساز نشد و فشار جامعه جهانی برای آزادی بدون قید و شرط سکینه ادامه یافت. پرونده سازیهای اینها هم ادامه یافت! تا رسیدند به اینکه اگر زورشان به سکینه نمی رسد، شاید بتوانند عقده هاشان را روی فرزند دلیرش که چند هفته قبل، احمدی نژاد را به مناظره طلبیده بود خالی کنند. این بود که رفتند سراغ سجاد و وکیل سکینه و متهمشان کردند به “ضد انقلاب”!
دلیلشان چیست؟ چرا فرزند یک محکوم به اعدام و سنگسار که در حکومت گوش شنیدنی پیدا نکرد و مادرش در خطر مرگ است نباید صدائی داشته باشد؟ اینرا بگذارید کنار ملیونها سوال پاسخ نگرفته از اینها! مطمئن باشید اینها بعد از سرنگونی حکومتشان سالها وقت خواهند داشت به این سوالها بیندیشند و پاسخ گویند!
مسئله برای این اراذل بسیار شخصی شده. جائی ضربه خورده اند که مخلی برای پس و پیش ندارند. ضربه را هم بقول خودشان از یک “قراری ضد انقلاب مقیم آلمان” خورده اند. یک فراری توانسته اراده اش را به اینها تحمیل کند و این خیلی دردناک است! آنقدر دردناک که یک چهار نعل دیگر اینها باید به جلو بگریزند که گریختند!
وعده ” فراری ضد انقلاب ما” با این اراذل حاکم بر ایران چیست؟
این احشام آدم نمای حاکم بر ایران ، یک شانس بزرگ آورده اند! شاید همین “فراری ضد انقلاب ما” مهمترین پناه این احشام باشد در فردای انقلاب مردم ایران برای اینها! اسمش و آدرسش را باید خوب خوب بخاطر بسپارند. این “فراری ضد انقلاب ما” فردای انقلاب، در کوچه های شهر خواهد گشت تا مگر بتواند جان این اراذل را نجات دهد. جامعه ای که بیش از سی سال از دست این حیوانات انسان نما زجر کشیده، مشکل بشود آرام نگهش داشت. مشکل بشود حالیش کرد که گردن این اراذل را نگیرد. اینست که این “فراری ضد انقلاب ما” که امروز پناه محرومین و بی نامها و نشانهاست، شاید فردای انقلاب مجبور باشد شب و روزش را وقف نجات جان جانیان حاکم بر ایران کند که خواهد کرد.
لذا من از این اراذل می خواهم و جدا هم می خواهم که اسم و نشانی این “فراری ضد انقلاب” را بخاطر بسپارند. برای فرداشان خوبست! بله اسمش مینا احدی است. از رهبری حزب کمونیست کارگری ایران و ساکن قلبهای همه دنیا!

کمپین ضد اعدام و ضد سنگسار ادامه خواهد داشت تا سرنگونی رزیم اسلامی!
ماجرای سکینه آشتیانی و پسرش تمام نشده. تا رژیم اسلامی هست، اعدام و شکنجه و سنگسار سایه نحصش خواهند ماند. انقلاب، اعتصاب عمومی و تسخیر پادگانهای رژیم اسلامی، تنها راه حل وضعیت ایرانست. ما فعالین کمونیست کارگری در کنار هزاران هزار فعال حقوق انسان در همه دنیا خواهیم ایستاد و صدای این “قراری ضد انقلاب ما” را به گوش همه دنیا می رسانیم. این رژیم اسلامی است که باید برود. سجادها و سکینه ها را ما جهانی کرده ایم تا بمانند و در شادی سرنگونی این رژیم پلید و ضد انسانی شریک شوند.
فردا، یعنی ۱۷ اکتبر، یکبار دیگر جهان شاهد مطرح شدن سکینه، سجاد و هوتن خواهد بود.
زنده باد مینا احدی و هزاران فعال حامی او! زنده باد انقلابی که مینا احدی نمایندگیش می کند!

منایع دیگر:
در پاسخ به اظهارات وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی
http://rowzane.com/fa/annonce-archiev/62-edam/4403-1389-07-21-20-42-55.html
قطعنامه پارلمان ایتالیا در حمایت از سکینه محمدی
http://gogorow.com/e-m10.2010/14-axkoutah.htm
تلاش دولت آلمان برای آزادی دوخبرنگار آلمانی
http://www.dw-world.de/popups/popup_printcontent/0,,6110489,00.html
گفتگوی مینا احدی شاهد بازداشت سجاد و وکیل سکینه(هوتن کیان) و دو خبرنگار آلمانی
http://www.bbc.co.uk/persian/iran/2010/10/101011_l07_iran89_minaahadi_iv.shtml
اظهارات اژه ای ،سختگوی قوه قضائیه رژیم اسلامی در ارتباط با دستگیری سجاد و آقای هوتن کیان و دوخبرنگار آلمانی
http://aftabnews.ir/prtfjxdy1w6dyma.igiw.html
اصغر کریمی: کجای جهان اینها جرم است؟
http://rowzane.com/fa/articles-archiev/41-asqar-k/4398-1389-07-21-06-23-11.html

صفحه کمپین حمایت از سکینه محمدی
http://rowzane.com/fa/component/content/category/141-sakine.html