از کمپین علیه دین در آلمان حمایت کنید!

به کادرها، اعضا و هواداران حزب حکمتیست در خارج کشور و بویژه در آلمان!

رفقا، همسنگران!

در هفته های اخیر به ابتکار ۳۰ تن از کادرها و اعضا حزب کمونیست کارگری ایران، سایر سکولاریستها و کسانی که جانشان از دست دین، خرافه و ترور و خشونت دسته جات مذهبی به لب رسیده است، کمپینی علیه دین به اسم " من از دین رویگردانم" در آلمان به راه افتاده است.

 این کمپین در ادامه اعتراض به برپایی کنفرانسی بود که دولت آلمان برای گردآوری نمایندگان کپک زده ترین ادیان قرن حاضر و آشتی و دست کشیدن به سر و روی آنها برپا کرده بود. این کمپین که از سوی سازمانهای ضد دین و سکولاریست در آلمان حمایت میشود، موفق شد سد سانسور "مدرن" دمکراسی بازار، علیه حقیقت گویی به مردم را در باره دین بشکند. هم از این رو جریانات اسلامی مینا احدی را که در راس این کمپین می باشد تهدید به مرگ کرده اند.
این کمپین، اعتراضی مستقیم به دین، بویژه به دین اسلام است. اعتراضی به قابل تحمل جلوه دادن اسلام، خشونت سازمان یافته اسلامی علیه زن و کودک است. اعتراض علیه قابل تحمل جلوه دادن بربریت کاپیتالیستی موجود است. علیه موجه جلوه دادن سازش و بند وبست با جریانات و دول اسلامی و تروریست است. باید از این کمپین دفاع کرد. باید درآن شرکت کرد. این یک اقدام جسورانه علیه دین کثیف اسلام است. جسورانه است در مملکتی که در قانون اساسی "دمکراسی خواه" آن، رسما و علنا علیه خدا و دین حرف زدن جرم است. هنوز خاطره محاکمه کسانی که علیه خدا در آلمان سخن گفته اند و مجبور به پرداخت بهای گزافی شدند، نه در قرن ۱۸ بل در همین چند سال اخیر روی حافظه و وجدان مردم سنگینی میکند!
این کمپین فرصتی است برای ما کمونیستها و انقلابیون برای اینکه فریاد بزنیم که مردم ایران خدا را و نمایندگان زمینی آن را نمی خواهند، مردم ایران حکومت دینی نمی خواهند، از هر چه دین و آیین است منزجر و متنفرند، حجاب نمی خواهند، جشن تکلیف بچه ۵ ساله نمی خواهند، قتل ناموسی نمی خواهند، …..
این کمپین فرصتی است برای عقب راندن جریانات اسلامی که از طریق بند و بست دولت آلمان از سویی و به خاطر جبونی و زانو زدن اپوزیسیون این کشور در مقابل اسلام از سوی دیگر ( چپی که قهرمانانش حسن نصرالله و حماس و هوگو چاوز است) شکمهای شیوخشان هر روز گنده تر شده است، در حالیکه مردم ایران دارند حساب این را می کنند که با مساجدشان پس از سرنگونی نظام برای رفاه مردم چه بکنند، هر روز در کوچه پس کوچه های آلمان با صرف بودجه های میلیونی مسجد و مدرسه قرآن و سوراخ توطئه برپا میکنند.

از همه شما میخواهم که به هر نحویی که میتوانید از این تلاش حمایت کنید. من از همه کمونیستها و انقلابیون متشکل در حزب حکمتیست در خارج کشور و بویژه در آلمان که مبارزه علیه اسلام سیاسی، دم و دستگاه دین و خرافه را به نظاره گر بودن به خاطر محاسبات فرقه ایی ترجیح میدهند میخواهم که از این کمپین دفاع و آن را گسترش دهند. به تلاش کمونیستها و سکولاریستهای این کمپین علیه دین بپیوندید. از مسئولین کمپین میخواهم نام مرا هم در ردیف مقابله کنندگان با دین و بویژه دین اسلام و حکومتش جزو افراد آن ثبت کنند. برای من التزام به حقیقت، آزادی و انسانیت بالاترین ارجح زندگی است.

مهرنوش موسوی ۴ مارس ۲۰۰۷