نمایشگاه جهانی کتاب در آلمان حضور قدرتمند ما و بی آبرویی حکومت اسلامی !

شصت و دومین نمایشگاه  جهانی کتاب که بزرگترین نمایشگاه در سطح جهان است . در شهر فرانکفورت در روز ششم اکتبر با حضور ۷۵۰۰ ناشر از ۱۱۱ کشور جهان آغاز به کار کرد. مسئولین نمایشگاه تخمین زده اند که  ۳۰۰ هزار نفر از این نمایشگاه دیدن خواهند کرد . چیزی که بسیار جالب است و سوأل یکی از ناشران  آلمانی هم  بود ، این است که حضور یکی از فاشیستی ترین  و جنایتکار ترین و یکی از مشهور ترین  قاتل و قصابان ناشرین در جهان معاصر یعنی حکومت اوباشان اسلامی  ایران  هم در این نمایشگاه است.  این شرم است برای بشریت. به قول او تحمل غرفه حکومت اسلامی در این نمایشگاه برای  هرناشر با انصافی  جدا مشکل است .به حق درست می گوید.  چگونه بشریت پذیرای این است که قاتلان ناشرین ایران  در این نمایشگاه  حضور داشته باشند.

 ماهم  اعضا و کادرهای حزب کمونیست کارگری در این نمایشگاه با قدرت شرکت کردیم و حضور ما با پوسترهای از اعدام شدگان و سنگسار شدگان وکلاٌ نمایی  ازتعرضات یکسال گذشته مردم علیه حکومت اسلامی و خون ریزی ای که رژیم علیه مردم راه انداخته است با پوستر های شفاف از آن، همراه عکسی بزرگ از احمدی نژاد که خط قرمزی بر آن کشیده  و روی آن با خط بزرگ نوشته  شده  است دیکتاتور، اینها در دست ما بود و میشه گفت که ما هم نمایشگاه سیاری از جنایات رژیم در دست داشتیم.  در ساعات اولیه صبح  در دمِ درِ اصلی نمایشگاه ایستاده بودیم . می توان گفت که هزران نفر، برای دوری دیگر، آثار جنایات حکومت اسلامی ایران را دیدند، به روی عکسها مکث کردند، بدار آویختن دست جمعی جوانان را دیدند، و تعداد زیادی از این پوسترها عکس می گرفتند و فیلمبرداری می کردند. که ما هم نمی دانستیم  اینها کجایی یا چه کسانی هستند.
تعداد زیادی از مأمورین و ناشران  حکومت اسلامی  ایران امروز شاهد این ماجرا بودند، ما را می دیدند و سند جنایت خود و حکومتشان را نگاه می کردند. رئیس جمهور شان را می دیدند که چگونه خط  باطلی بر چهرۀ نازنینش کشیده شده است و دیدند که چگونه مردم از آن فیلم و عکس می گرفتند.
 
در این رابطه مردم سوأل می کردند واکثر سوألات مردم از رفقای ما چنین بود که آیا  تی شرتی از این اعدامیها ، یا سنگسار شدگان را دارید که بفروشید ؟ ما می توانیم برای شما چکار کنیم ؟ آیا پتیشنی دارید که ما آنرا امضا کنیم ؟ رژیم اسلامی ایران دارد ۲۴ ساعته علیه مردم جنایت می کند آیا ایستادن شماها در این روز و در اینجا تأثیری دارد؟
رفقای ما به زبانهای  انگلیسی ، آلمانی ، ایتالیایی، به پرسش کنندگان پاسخ می دادند، که نفس حضور ما در اینجا و در این مسیری که هزاران نفر از کشورهای مختلف جهان  هم اکنون در حال رفت و آمد  در این مکان هستند وسیع ترین تبلیغ علیه رژیم اسلامی ایران است. شماها که این خون ریزی و سیمای جنایات این رژیم را می بینید در هر سالنی که غرفه حکومت اسلامی را  ببینید یا نمادی از این حکومت را مشاهده کنید سریعا یادتان می آید که این غرفه قاتلان آن جوانان بی گناهی است که بدست همین حکومت کشتار شده اند و مخالفین حکومت در بیرون سالن عکسهای آنان را بما نشان دادند و حتماً شماها به  حکم انسانیتان به آن غرفه هم نزدیک  نه خواهید شد.
این تبلیغات ضد حکومتی تا ۵ بعد از ظهر ادامه داشت.
 زنده باد انسانیت.     محمدامین کمانگر       هفتم  اکتبر ۲۰۱۰