چند کلمه در جواب به رفیق شاهو پیرخضرانیان

آقای شاهو پیرخضرانیان در رابطه با تشکر و قدردانی من از کورش مدرسی  مطلب کوتاهی نوشته اند که چند کلمه توضیح لازم دارد که به عرض میرسانم .
راستش برای مایی که تلاش میکنیم فضایی برای  دیالوگ و بحث و گفتگو و نقد به نظرات اشخاص و جریانات سیاسی را بوجود بیاوریم بسیار مهم است که از اشخاص و جریاناتی که در بوجود آوردن این فضا همکاری میکنند تشکر کنیم .کورش مدرسی یکی از آن معدود انسانهایی بوده است که با دلی بزرگ و با متانت و در بوجود آمدن این فضا به ما کمک کرده است به همین علت جای خود داشت که از وی تشکر کنیم .

کورش مدرسی میتوانست مانند بعضیها در مقابل این همه نقد سیاسی و غیر سیاسی جدل آن لاینی جواب مخالفین خود را بدهد ولی اینکار را نکرد .
 این دقیقا همان فضایی است که ما دنبالش هستیم که انسانها خیلی رلکس مانند شاهو آرزوهای درونیشان را بدون اینکه سانسور شوند در سایتهای مختلف در اختیار خواننده بگذارند.
همچنین تلاش ما بر این است که برعکس مثلا سایتهای مورد علاقه و یا نزدیک به شاهو به لحاظ سیاسی ٬  سایتی باشیم که تریبون را در اختیار مخالفین  قرار دهیم و از درج فقط به به و چه چه به نفع یک جریان بپرهیزیم و یا به نفع یک جریان دست به سانسور مطالب نزنیم .
در این راستا هر کسی ما را برای یک لحظه هم که شده است کمک کند دستش را به گرمی میفشاریم و ازش تشکر و قدردانی خواهیم کرد . کورش مدرسی تنها شخصی است که بیشترین مطالب در مقابلش در این سایت درج شده است و بار دیگر برای متانت و احترامش به آزادی بیان از او تشکر میکنم .
ایکاش در سایتهای جانبی احزاب هم جایی برای مطالب مخالفین به چشم میخورد تا ما هم  از آنها برای احترامشان به مخالفین تشکر میکردیم .
و اما شاهوی عزیز ما به بهانه عادت کرده ایم و با آن بزرگ شده ایم . اگر به جای تشکر از کورش از رهبر حزب مورد علاقه شما تشکر میکردم قطعا به جای انتقاد با تشویق شما روبرو میشدم .متاسفانه دنیا را با عینک یک جریان نگاه کردن  این اشکالات را هم دارد. فقط میتوانم بگویم متاسفم .