کمپین علیه اعدام و سنگسار بار دیگر لشکر اسلام را آشفته تر و در هم ریخته تر کرد!

اعتراض گستردۀ جهانیان برای لغو مجازات سنگسار خانم آشتیانی میدانی نبردی شده است که بشریت متمدن در آن علیه حکومت ضد انسانی ایران بعنوان چهره و سیما ی زندۀ  و روح این پدیدۀ قرون وسطی ای و بعنوان مدافع و نگه دارنده این قانون در نبرد هستند. نبردی که هر روزه ابعاد آن وسیع تر و شفاف ترمی گردد .این حرکت و این جنبش قدرتمند انسانی، بعنوان یک فاکتور و یک وزنه مهم سیاسی در ایران و در خارج کشور هر روزه تأثیر می گذارد. جهانیان این حرکت را شناخته اند و به آن خیره شده اند و آنرا به عنوان اهرم مهمی علیه قوانین اسلامی بکار گرفته اند.
روز هیجدۀ سپتامبر صف آزادیخواهان جهان را همراه با مردم ایران  دیدیم. دیدیم  که چگونه برای در هم کوبیدن حکومتی که  احکام شرع را علیه مردم بکار می گیرد ایستاده اند. این گوشه ای از واکنش مردم جهان به قوانین قرون وسطا ای اسلامی است که در قالب دفاع از خانم آشتیانی وعلیه  بربریت سنگسار می بینیم . تنفر و انزجار مردم  از این عمل شنیع  را ، در صدای خروشان مردی میان سال آلمانی  در شهر دارمشتاد این کشور را بخوانید .این  انسان هم مثل بقیه انسانهای که آکسیون ما توجه آنها را جلب نموده  جلوآمد  به عکسها ی اعدامیها  نگاهی کرد  و بعد تصاویری از سنگسارها  توجه او را جلب کرد و لحظه ای بدان خیره شد، بعد سریعا دست روی چشمهایش گذاشت و برگشت و با صدای بلند شروع به گریه کرد و اعلام کرد که نه ، نه، نمیشه   بغض داشت گلویش را می ترکاند با صدای بلند فریاد  زد ما در کجای جهان و در چه عصری زندگی می کنیم ، این قانون ضد انسانی از همین امروز باید در جهان جارو شود ؟
 امروز در شهر ماینز هم مردی ایتالیایی مثل بقیه به آکسیون ما مراجعه کرد و در رابطه با خانم آشتیانی یک سری سوال را مطرح  کرد که آیا حکومت اسلامی  اورا می کشد یا نه .  بعد گفت که همه مردم باید دست بدست هم بدهند تا این حکومت ایران  را سر نگون کنند . تا کنون ایتالیا خوب جلو آمده است . همین الاآن  من از شما خواهش میکنم بیأید از بالکن خانه ما فیلم برداری کنید که  چگونه عکس  بزرگ خانم آشتیانی را آویزان کرده ایم .
 
یا فرانکفورته روندشاو، یکی از روزنامه های معتبر و پر تیراژ آلمان هر روز مطلبی در رابطه با خانم آشتیانی و مسئله سنگسارچاپ می کند و هر روز یکی از وزرا، یا نمایندگان مجلس، یا وکلا و نویسندگان و یا انسانهای مشهور در این رابطه قلم می زنند.
پس  قدرت این کمپینها  توانست دیدگاه جهانیان را نسبت به مردم ایران و حکومت فاشیست ای که بزور کشتار خود را به مردم تحمیل کرده است را بسرعت عوض کند. 
در نتیجۀ چنین کارهای جهانی است که لشکر اسلام آشفته و دست پاچه شده اند. در شهر ماینز یکی از اسلامیستها ی کوسوویی ( یوگسلاوی سابق ) که هم اکنون ساکن آلمان است به آکسیون ما مراجعه کرد و در کمال پر رویی از حکم سنگسار دفاع نمود و گفت چرا عکس این خانم را گذاشته اید؟  باید این خانم سنگسار شود، کسی که به شوهرش خیانت کند حکمش همین است . که مسئولین آکسیون  به آرامی سعی کردند او را قانع کنند که حکم سنگسار  حکم ضد انسانی است ونباید تحت هیچ عنوان و شرایطی کسی را سنگسار کرد . باید این قانون از جامعۀ بشری هر چه زود تر محو شود.  در این رابطه صداها بالا گرفت و دیگر آلمانیها  دخالت کردند و بصدا در آمدند و  شروع به تعرض کردند و گفتند تو یک جنایتکاری ، تواز همین لحظه با این حرفهات  تو یک جانی هستید .  یک قاتلی  تو در آلمان چکار می کنی ما متأسیفیم که تو در آلمان زندگی می کنید . خانمی وقتی که صحبت کرد کل قوانین اسلامی را برایش زیر علامت سوأل  گذاشت . حرکتهای فیزیکی علیه او داشت شروع  می شد که مسئولین آکسیون از آن جلو گیری کردند. او راهش را گرفت و رفت . فیلم این صحنه در یوتوب موجود است
آکسیون فرانکفورت هم که شاهد صحنه های بسیار شور انگیز صدها نفر از مردم از همه نقاط جهان بود که بعلت نمایشگاه  بین المللی مشهور این شهر، که اینبار نمایشگاه( آوتومکانیک ) بود از اکثر کشورهای جهان به این شهر آمده بودند ازجمله ایران که تعدادی از آنان از این آکسیون دیدن کردند .
آکسیونی که مراجعه کنندگان به آن از دو طرف صف می کشیدند تا پتیشن را امضا کنند . آکسیونی که صحنه اعتراض مردم علیه رژیم اسلامی ایران بود که سه نسل از مردم را در بر می گرفت و سه نسل با امضای خود سر نگونی حکومت اسلامی ایران را خواستار بودند.
در میان این جمعیت دو نفر از مزدوران حکومت اسلامی هم آمده  بودند، طبق معمول آمده بودند سر و گوشی آب بزنند. امّا با سیل اعتراض مردم علیه حکومتشان روبرو شدند . در گوشی با هم صحبت می کردند. من هم آهسته آهسته در میان جمعیت به آنان نزدیک شدم و پرسیدم شماها ایرانی هستید؟. گفتند بله ایرانی هستیم . شما چه ، مقیم آلمان هستید؟ جواب دادم بله . امروز آمده ام ببینم این اعتراض راجع به چه چیزی است . یکی از آنان جواب داد آقا این جریان راجع به آن خانمی است که با چند نفر ارتباط داشته و شوهر خودش را کشته است. بعد ادامه داد من تعجب می کنم که چرا این مردم در کمال دیوانگی دارند از یک مجرم دفاع می کنند.من هم اعلام کردم که مردم دارند علیه دیوانگی حکومت اسلامی ایران رأی میدهند و هر تک رأی این انسانها میخی است که بر تابوت رژیم اسلامی کوبیده می شود. شما به ساعت دستی ات نگاه کن  ببینید در هر نیم ساعت بیش از ۵۰ نفر رأی می دهند، نه فقط علیه عمل شنیع  سنگسار،  این رأی علیه حکومت اسلامی و همۀ  قوانین ضد بشریش است.هر دو کاملاٌ سکوت کردند.  بعد یکی از آنان از میان جمعیت خود را به میز کتاب رساند به نشریاتی که روی میز اطلاع رسانی بود دیدی زد و برگشت و پرسید آقا به نظر شما این فلان فلان شده ها ( دو تا فحش آبدار) با این کارهایشان آبرو ما ایرانیها را از داخل خارج نمی برند ؟. دیگر بین من و آنها پرده افتاد و من آنچه که لایق این رژیم این مزدوران بود گفتم که یکی از آنان که مسن تر بود گفت آقا  خواهش می کنم صدایت را بلند نکن و  با عجله در میان جمعیت خود را گم و به آن طرف خیابان رساندند.
 قدرت میلیونی این آکسیونها در ایران هم رهبران و دست اندر کاران حکومت اسلامی را در رابطه با حکم قرون وسطا ای  سنگسار به سرگیجه وا داشته است که نه می توانند سنگسار کنند و نه می توانند این حکم عصر حجری را لغو اعلام کنند.
این آکسیون از ساعت دو نیم تا ساعت هفت بعد ظهر ادامه داشت . این میدان نبرد دیگری علیه رژیم اسلامی ایران است که هر هفته در روزهای شنبه در مرکز شهر فرانکفورت از ساعت سه بعد از ظهر تا هفت شب ادامه دارد.
 زنده باد انسانیت  ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۰