تفسیر سیاسی نوید اخگر از رادیو اسرائیل ٧ ماه سپتامبر ٢٠١٠

بانو فرنوش رام رئیس بخش فارسی رادیو اسرائیل
و اکنون برنامه را پیگیری میکنیم با گفتاری از آقای نوید اخگر آن نیز واکنشی به عملکرد ها و اظهارات رهبران جمهوری اسلامی
مطالب برنامه را بر روی سامانه اینترنتی رادیو اسرائیل درآدرس ذیل ملاحظه نمائید
www.radis.org

 

اگر لمپن ها و لات های چاله میدان عهد قاجار سر از قبر در آورند و به گفتار سران حکومت اسلامی گوش فرا دهند از خجالت عرق شرم بر پیشانیشان خواهد نشست.
محمد رضا رحیمی، معاون ریاست جمهوری ایران اظهارعقیده کرده است  که انگلیسی ها آدم نیستند، بلکه خرفت هائی هستند که یک نخست وزیراحمق ازآنها سواری می گیرد.
 محمود احمدی نژاد ریاست جمهوری اسلامی ولی فقیه آمریکائی ها را به باد توهین میگیرد و میگوید که بهتراست روی ماتحت های سوخته شان آب بریزند، حتما به این خاطر که دختری ۱۲ ساله توانسته در آشپزخانه منزلشان برای آقای احمدی نژاد انرژی هسته ای تولید کند.

 روزنامه وابسته به ولی فقیه نیز با روسپی خواندن کارلا برونی، بانوی اول فرانسه، رکیک ترین جملات را به وی نسبت میدهد و او را بدکاره مینامد و از وی بعنوان فاحشه ای که زندگی سارکوزی را از هم پاشیده نام میبرد.
 چه پیش آمده است و غرب چه پروسه ای را با رژیم اسلامی طی کرده که خود را مستحق شنیدن چنین توهین هائی میداند؟ آیا این توهین های گستاخانه ثمره مماشات سالیان و به حراج گذاشتن مایملک انسانی تمدن بشری نیست؟ میگویند با توجه به تحریمهای جهانی روابط اقتصادی آلمان ۱۴ در صد با ایران رشد نشان میدهد آیا مشت نمونه خروار نیست؟
 
بعنوان یک ایرانی شرم دارم در عصری زندگی میکنم که نمایندگان فرهنگ کشورم ایران که آداب معاشرت و رفتار سیاستمدارنه و حکمیانه شان با مردم جهان  در تاریخ عالم زبانزد خاص عام بوده امروز در دست لمپن های دهن دریده ای است که نه پای از قریه کوچک محل زندگیشان بیرون گذاشته اند نه کسی آنان را در جهان بشری برسمیت میشناسد.
علت این همه توهین به همسر رئیس جمهوری فرانسه حمایت ایشان از سکینه محمدی و اعتراض به حکم سنگسار وی است که متاسفانه باز خانم شیرین عبادی طبق معمول ساز دیگری کوک کرده اند و همچون گذشته که در حمایت از اسلام عزیز و رقابت دین مبین با دمکراسی سخن گفته بودند بجای حمایت از کمپین ضد سنگسار و ایستادن در کنار همسر رئیس جمهوری فرانسه چراغ های روشن شده بر روی صحنه سنگسار را خاموش خواسته اند.
 سکینه زنی است که بجرم زنا به گفته رژیم مستحق سنگسار گشته است در حالی که نمایندگان رژیم اسلامی همین هفته دارند به نفع مردان مسلمان و مکتبی قانون فحشاء رسمی و چند همسری را در مجلس چنان به ثبت میرسانند که نظیر آنرا باید در سیستم های ماقبل تاریخ و برده داری مشاهده کرد اعم از اینکه صیغه را به ثبت نرسانند و دست مردان مسلمان و مکتبی را در خرید و فروش سکس اسلامی آزاد گزارند تا اختیار چند همسر برای آنان که به گفته قانون تمکن مالی دارند یعنی با پول میتوانند آدم و برده ای بنام زن را خرید و فروش کنند.
مهدی کوچک‌زاده در جریان بررسی ماده ۲۲ لایحه حمایت از خانواده در صحن علنی مجلس گفت: «صیغه به معنای لذت بردن است و هرکس خجالت می‌کشد، من خجالت نمی‌کشم.»
ماده ۲۳ این لایحه به مردان اجازه می‌دهد که در صورت داشتن تمکن مالی و تنها با مجوز دادگاه و بدون ضرورت جلب رضایت همسر اول، ازدواج‌های متعددی داشته باشند.  

نیروگاه هسته ای بوشهر نیز آغاز به کار کرد و نمایندگان تکنولوژی چرنوبیلی و نیز رهبران سیاسی غرب به جهانیان خاطر جمعی دادند که این نیروگاه هیچ خطری برای ایران و منطقه و جهان ببار نخواهد آورد و ملایان نمیتوانند از این طریق به بمب هسته ای دست یابند. این رهبران نگفتند که اگر روزی رژیم قصد تحویل پسمانده های هسته ای را به روسیه نداشت و یا مخفی کاریهای ۱۸ ساله طبق سنوات گذشته برای دست یابی به بمب اتم راه دیگری را در پیش گرفت و یا با گرفتن آموزشهای تخصصی لازم به موفقیت های دیگری دست یافت چه تمهیداتی را در نظر گرفته اند؟
 و نیز به دغدغهء کشور های عربی منطقه نپرداختند که برای خطرات تکنولوژی چرنوبیلی و اشاعه رادیو اکتیو بر روی کشور های آنان چه اقداماتی را به انجام رسانیده اند. و به ایرانیان نگفتند در صورت وقوع زلزاله ای در کشور زلزله خیز ایران چه بر سرشان خواهد آمد.

 اینکه جامعه جهانی آرام و بی سر و صدا از روی هسته ای شدن رژیم اسلامی گذشت و همزمانی شروع کار نیروگاه هسته ای بوشهر و شروع مذاکرات صلح بین فلسطین و اسرائیل به شایعاتی از قبیل آوانس دادن به جمهوری اسلامی در عدم دخالت در پروسه صلح آیا میتواند زمینه در واقعیت های امنیتی موجود در خاور میانه داشته باشد و به کمک آن بشتابد؟
واقعیت های سی و یکساله جمهوری اسلامی به جهانیان ثابت کرد که این رژیم تحت هیچ شرایطی اعم از فرجه و باج هسته ای یا سیاسی و یا دیپلماتیک بعلت خصلت ضد تاریخی و ضد بشری خود نمیتواند در خانواده تمدن جهانی جای گیرد
مجتبی ذوالنور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در راستای خاطر جمعی دادن به مردم جهان در بی خطر بودن جمهوری هسته ای ایران گفته است که “صهیونیست ها” مراقب ظهور امام دوازدهم شیعیان هستند و قصد دارند که به محض مشاهده، او را به قتل برسانند 

به گفتهء وی: “طبق آموزه های دینی صهیون در آخرالزمان جنگ بزرگی رخ خواهد داد که در آن ۴۰۰ تا ۶۰۰ میلیون نفر از مسیحیان و یهودیان کشته خواهند شد و به قطع وقتی مقتولین از یهودیان و مسیحیان باشند، قاتلین آنها از مسلمانان خواهند بود و به همین دلیل است که دشمن بزرگ آنها مسلمانان خواهند بود.”
آقای مجتبی ذوالنور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران نگفت که کشتن ۶۰۰ میلیون نفر آدم چون یا شمشیر و اعدام و سنگسار سالیان به طول خواهد انجامید آیا تمهیدات اتمی موثری را در زمینه نابودی یهودیان و مسحیان در نظر گرفته اند یا خیر.

نوید اخگر
سه شنبه  ۷ ماه سپتامبر سال ۲۰۱۰ میلادی سوئد استکهلم