ماه اوت ۲۰۱۰ چی بود و چی گذشت؟!!!

دنیا علیه سنگسار، شکستی دیگر برای رژیم کشتار و جنایت و پبروزی بزرگ برای بشریت و دفاع از حق حیات
روز ۲۸ اوت روز تاریخی و به یاد ماندنی است، روزی که هزاران نفر از مردم  در بیشتر از ۱۱۰ شهر از نقاط مختلف دنیا به خیابان آمدند و نفرت و انزجار خود را از بربریت و  مجازات قرون وسطی سنگسار و هم چنین علیه اعدام ، در دفاع از حق حیات  و علیه حکومت جنایتکار جمهوری اسلامی با صدای رسا ابراز داشتند.
از اوایل ماه اوت که تظاهرات در صد شهر جهان علیه سنگسار و اعدام  توسط کمیته های بین المللی علیه اعدام و سنگسار، ایران سولیداریتی و میشن فری ایران فراخوان داده شد و همچنین در روزشنبه ۲۸ اوت که روز اوج این کمپین بود، در آکسیونها، تجمعات و گردهمایهای مردم در نفاتط مختلف دنیا، بروشنی نشان داده شد که سکینه محمدی آشتیانی و همه افرادی که به سنگسار  و اعدام در ایران محکوم شده اند، تنها نیستند و حمایت انسانی و بیدریغ  این مردم را  باخود دارند.
این روز روز حمایت جهانی از مبارزات بحق و آزادیخواهانه مردم ایران بود که ۳۱ سال است در برابر توحش، بربریت و آدمکشی این حکومت ایستاده اند و روزبروز به پیروزی بیشتری دست یافته اند و به جلو میروند.
مبارزاتی که از سال قبل  و بعد از مضحکه انتخاباتی و اعلام نتایج آن، شکل یک انقلاب بخود گرفت ومردم جان به لب رسیده از خفقان، کشتار، زندان، شکنجه، سنگسار، اعدام.  و بگیرو ببند هر روزه به بهانه های مختلف توسط این جانیان از گور برخاسته، در ابعاد میلیونی به خیابان ریختند و شعار مرگ بر ولایت فقیه، مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و احمدی نژاد سردادند و خواهان آزادی و برابری شدند.
حمایت مردمی و انسانی که از سال قبل و با مخابره شدن ویدئوئی از لحظه جان باختن ندا آقاسلطان و کلیپ های مبارزات پرشور مردم در خیابانهای شهرهای مختلف ایران به دنیا مخابره شد، در طی این مدت  که کمپین جهانی علیه سنگسار شروع شد به اوج خود رسید و قدرتی را به نمایش گذاشت و آن چنان با قدرت پیش رفت که حتی رهبران، سران و مسئولان دولت ها را ناچار به شکستن سکوت کرد و مجبور شدند در قبال حکومت اسلامی موضع بگیرند و سنگسار  را محکوم کنند و از جمهوری کشتار و جنایت بخواهند که سکینه محمدی را آزاد کند.
اما خواست برحق و انسانی مردم در دنیا نه تنها آزادی سکینه و بقیه محکومین به سنگسار و اعدام بود فراتر از این و خیلی روشن خواستار برچیدن مجازات سگنسار شدند و جمهوری اسلا می را بخاطر این اعمال وحشیانه و جنیتکارانه محکوم کردند. در خیلی کشورها به روشنی اعلام کردند که حکومت مذهبی و قوانین تحجر آن با دنیای امروز جور در نمیاید و خواستار جدائی دین از دولت شدند.
این کمین جهانی علیرغم سنگ اندازی بعضی ها مثل خانم عبادی و شرکایش و هم چنین سکوت کامل بخش وسیعی از اپوزسیون، به یمن رادیکالیزم و آزادیخواهی رهبری این کارزار جهانی با قدرت پیش رفت و تا اینجا مو فقیت بسیار بزرگی را برای جبهه بشریت متمدن و رادیکالیزم و آزادیخواهی و برابری و شکست بزرگی را برای حکومت اعدام و سنگسار حکومت کثیف اسیلامی و اسلام سیاسی در بر داشته است و حکومت جمهوری اسلامی را بیشتر از همیشه در انظار مردم دنیا و حکومتها منزوی کرد.
اما این آخر کار نیست. این نبرد ادامه دارد. هرچند حکومت اسلامی تلویحا عقب نشینی های را در مورد حکم سکینه محمدی آشتیان کرده است منتهی هنوز سرنوشت سکینه روشن نیست و دهها نفر نیز محکوم به سنگسار شده و در زندانهای جمهوری اسلامی هستند. 
این نبرد و این تعرض با رادیکالیزم و آزادیخواهیش باید ادامه یابد و تا ملغی کردن مجازات اعدام و سنگسا و در نهایت بزیرکشیدن  حکومت اسلامی پیش برود.
خوشبختی، آزادی، رفاه و آسایش مردم ایران و راه نجات از تروریسم اسلامی و اسلام سیاسی و حتی خطر مسلح شدن آن به سلاح هسته ای فقط و فقط در گرو سرنگونی این بختک شوم اسلامی است که در نقطه ای در دنیا به اسم ایران در حاکمیت است، نه لشگرکشی و تحریم اقتصادی که بیشترین ضربه را به مردم کارگر و زحمتکش میزند.
۲۹ اوت ۲۰۱۰
رحیم یزدانپرست