قبل از اینکه برنامه تمام شود پرده افتاد !

در هر کشوری که حکومت آن دارای  یک  دمکراسی نیم بندی باشد حتی اگر ظاهری هم که شده ،حافظ امنیت و آرامش مردم وشهر وندانش است . امّا در حکومت اسلامی ایران ، برعکس جامعۀ جهانی  و همۀ حکومتهای امروزه، مردم از دستِ رهبران و دست اندر کاران حکومت فاسد اسلامی امنیت و آرامش و آسایش ندارند. و هست و نیستِ زندگی شان به گروگان گرفته شده است.
 در خیزشهای یکسال گذشته تا کنون رژیم اسلامی ایران  در جلو چشم  جامعه جهانی این وقاحت و بی شرمی را نشان داد ، نشان داد که از هر جنایتی علیه معترضین روی گردان نیست  و برای خاموش کردن اعتراضات مردم و برای ادامه دادن به حیات ننگینش  به هرجنایتی از جمله گروگان گیری خانوادهای فعالان سیاسی دست می زند.

یکی از برنامه ها و یکی از تاکتیکهای مدام رژیم اسلامی در طول این سی سال، ترور رهبران اپوزسیون در خارج کشور بوده است. مهر و امضای رهبران این حکومت در پای  تمام این جنایات حک شده و پروندۀ همۀ این جنایات تا کنون رو شده است.در راستای این کار است که مرکزاطلاعات رژیم می کوشد، چنین حملاتی را در ابعاد وسیع تر گسترش دهد و باتهدید، ارعاب وچاقو کشی می خواهد فضای سیاسی و ضد حکومتی خارج کشور را امن ترنشان دهد و کوشش می کند  تا جای که می تواند آنها را زیر  فشار عاطفی و روحی و روانی  قرار داده تا بتواند از این دریچه آنها را وادار به همکاری نماید . در این رابطه اولین حرکت مرکز اطلاعات رژیم، همچنانکه بدان اشاره رفت  به گروگان گرفتن خانواده های فعالان سیاسی است. از تهدید و ارعاب تا اخراج از مدرسه و دانشگاه و بیکار کردن آنها در جو و فضای گرسنۀ ای که دامن مردم  ایران  را گرفته است که خودِ حکومتیها بوجود آوردندۀ آن می باشند.تا تهدید به زندان و شکنجه برای غالب کردن  فضای ترس وحشت بر خانواده ها .
در داخل کشور تعدادی از خانواده ها را در زیر چنین منگنه ای قرار داده اند و در حارج کشور هم بابک یزدی و اخیراً سیروان قادری  نمونه های از این دست هستند.
امّا سیروان قادری قبل از اینکه برنامه تمام شود پرده را انداخت و جنایت پشت پرده را به همگان نشان داد . دست مریزان.
 او با عکس العمل بسیار تند و قاطع  خود جواب مرکز اطلاعات رژیم را داد و با هر کس که تماس گرفتند  باید چنین کاری کند. این تو دهنی، بهترین جواب به این حرکت ضد انسانی مسئولین و چاقو کشان این نظام است و نتیجه ای که از این پروژه می گیرند حاصلش باید چنیین باشد.

حکومت اسلامی خود را در مقابل هفتاد میلیون ایرانی تشنۀ آزادی در خارج و داخل کشور می بیند که فعالانه برای سرنگونیش به اشکال مختلف دارند مبارزه می کنند.این است که برای یک روز ماندن بقای عمر ننگینش به چنین اعمال  زبونانه و ضد انسانی ای دست می زند.
این شیوه حرکات حکومت اسلامی، فقط تعرض به یک فعال سیاسی نیست ،  هدف عمومی تری را در پشت این حرکت باید دید. این تعرض به کل اپوزسیون و به کل فعالینی است که دارند آخرین میخ ها را به تابوت این رژیم می کوبند. این آخرین دست و پا زدنهایش است. در نتیجه در هر جایی که امکان داشته باشد، دست به هر جنایتی می زند. بنابر این، مسئله را در ابعاد وسیع تری باید دید و در ابعاد وسیع تری باید بدان پاسخ داد. چون نظامی که بنایش بر ترور ، زندان ، شکنجه واعدام و فساد قرار گرفته باشد ، با خون ریزی و چاقوکشی از خود حفاظت  خواهد کرد.

در نتیجه با هر فعال سیاسی ای که تماس گرفته می شود  باید فوراً آنرا افشا و با مردم و هر جریان سیاسی ای که خود مایل است  در میان بگذارد که سیروان قادری نمونه خوبی در این رابطه بود و تو دهنی خوبی به مرکز اطلاعات حکومت اسلامی زد.
اپوزسیون رژیم هم باید با هوشیاری کامل در رابطه با این تعرض و توطئه ها با تبادل اطلاعات هر توطئه را خنثی و بر ضدِ خودِ  حکومت اسلامی تبدیل کنند وهم چنین مماشات و سهل انگاری دولتهای اروپایی در قبال فعالیتهای تروریستی رژیم اسلامی را هم چنانکه حزب ما بارها و بارها  اینکار را کرده است مورد اعتراض خود قرار دهند.
     زنده باد انسانیت.