٨ مارس را به کیفرخواست علیه سران رژیم اسلامى تبدیل کنیم!

رضا کمانگر

www.r-kamangar.com

٢٨ سال پیش با پیدایش جمهوری اسلامى، اولین جبهه جنگ رژیم تازه نوپای اسلامى با مسئله زن با حمله به سازمانها و تشکلات مدافع حقوق برابری زنان آغاز گردید. رژیم اسلامى که در ضدیت با زنان شکل گرفت، حجاب را به عنوان بخشى از هویت سیاسى خود، به زنان تحمیل کرد. جمهوری اسلامى طى ٢٨ سال گذشته در کنار تحمیل حجاب بر سر زنان، صدها فقره مفاد تبعیض آمیز علیه زنان را به عنوان قانون به زنان و به جامعه تحمیل کرد. طى ٢٨ سال گذشته رهبران رژیم اسلامى، با فرمان سرکوب سیستماتیک جامعه، هزاران مورد جنایت علیه زنان مرتکب شده اند. 

 کارنامه زن ستیزی رژیم اسلامى طى ٢٨ سال گذشته هم ردیف با حکومت گذشته آپارتاید نژادی در آفریقای جنوبى و یهودی ستیزان هیتلر و نازیستهای آلمان است. 
طى نزذیک به سه دهه گذشته، ماشین کشتار و سرکوب رژیم اسلامى همچنان در حال حرکت بود و هزاران زن را به بهانه های واهى دستگیر و مجازات کرده اند.

مجازات های سنگسار، به دار آویختن، اعدام افراد زیر ١٨ سال، شلاق زدن در اماکن عمومى، اسید پاشیدن به سر و صورت و بدن زنانف به بهانه عدم رعایت حجاب اسلامى و دخالت گله های انصار و حزب الله در زندگى خصوصى زنان و جوانان در خیابانها و محل کار و زندگى و ده ها نمونه دیگر جزو کارنامه جنایت سران و عاملان رژیم اسلامى هستند. 

اما امروز زنان به گورکنان رژیم اسلامى تبدیل شده اند!

سرکوب و جنایت سه دهه اخیر رژیم اسلامى، نتوانسته زنان را از میدان مبارزه حق طلبانه بدر کند. جنبش برابری طلبى زنان همچنان یقه رژیم اسلامى را به مساف کشیده است. پیوند و همکاری جنبش زنان با جنبش کارگری و جنبش دانشجوی و جوانان، برای به زیر کشیدن جمهوری اسلامى، در واقع جنبش برابری طلبى زنان میرود تا به گورکنان اصلى رژیم اسلامى تبدیل شود. 

امروز در ایران، از ٨ مارس روز جهانى زن، برای اکثریت جامعه به عنوان جنبش برابری طلبى که به نظام نابرابر اجتماعى معترض است تعبیر می شود. ٨ مارس یعنى جنبش برابری طلبی علیه حکومت آپارتاید جنسى در ایران.
٨ مارس در طول ٢٨ سال گذشته در ایران، بر روی هویت برابری زن تاکید کرده و جنایت رژیم اسلامى را افشاه کرده است. 

مسئله حجاب یک عرصه جنگ بسیار مهم برای عقب راندن رژیم اسلامى بوده است.

امروز فرصت آن رسیده است که جنبش برابری طلبى زنان، حزب حکمتیست و احزاب چپ و مترقى لیستى از جنایت رهبران، سران و کسانى که نقشى در تصویب قوانین آپارتاید جنسى و مجریان آن را در ایران داشته اند با مشخصات کامل برای زمان محاکمه جنایتکاران رژیم اسلامى تهیه و اعلام کنند.
روز ٨ مارس را به روز محاکمه سران جنایتکار رژیم اسلامى تبدیل بکنیم! 

۲۲ فوریه ۲۰۰۷