بهنام پویان عزیز این صندلی قبلا اشغال شده است!!

نوید مینایی
www.sosialism-emrooz.blogfa.com

گرچه نظرات مطروحه از طرف بهنام پویان قبل از اینکه از طرف ایشان طرح شود جواب گرفته است ولی دلم نیامد زحمت این دوست عزیز بی پاسخ بماند. رفیق عزیز اگر زحمتت نمی شود یک سری به سایت بروسکه  بزن، الگوهای بهتری برای نامه ات پیدا می کنی.

رفقایی که در حزب کمونیست کارگری برای انتخابات دفتر سیاسی رای می دهند عضو کمیته مرکزی هستند و از مباحث درونی حزب قبل و بیشتر ازهر کسی مطلع هستند. کادرهای حزب هم تا حدود زیادی از مباحث درونی باخبرند و اسنادش را دریافت می کنند. اگر شما هم کادر یا عضو کمیته مرکزی حزب کمونیست کارگری باشی اسناد مباحث را دریافت می کنی و رای گیری با توجه به این اسناد و نظرات مطروحه از طرف رفقای کاندید صورت می گیرد. حتی اگر علاقه مند باشی می توانی به سایت های حزب کمونیست کارگری مراجعه کنی و بخشی از این اسناد که برای عموم منتشر می شود را پیدا کنی و باز هم اگر خواستی بخوانی!در ضمن رفیق عزیز! اعضای کمیته مرکزی برای اطلاع از نظرات سایر رفقای حزب نیازی به مراجعه به هیچ سایتی ندارند و این اسناد را از طریق ایمیل (پست الکترونیکی) دریافت می کنند.

رای گیری و انتخاب شدن در حزب کمونیست کارگری بر اساس رفاقت و سابقه و ….. نیست، بر اساس نظرات سیاسی است که هر کس آزادانه بیان می کند است. این نظرات را می توان آزادانه در حزب مطرح کرد و حولش بحث راه انداخت و قطعا هر کسی هم حق دارد یکی را لایق رهبری بداند و یا نداند و بهش رای بدهد یا ندهد.

این تصویری که تو از حزب و رابطه حمید تقوایی با اعضا و کادر های حزب می دهی که همه با هم هماهنگ توطئه ایی را سازمان داده اند، فقط در یک صورت می تواند درست باشد. و ان اینکه اینها همه پسر خاله ها و پسر عموهای حمید تقوایی باشند، که من بعید می دانم حمید تقوایی چنین خانواده بزرگی داشته باشد. مثلا حمید تقوایی،  بزرگ خاندان تقوایی…!!

رفیق بهنام پویان این صندلی که برایش چانه می زنی قبلا توسط رفیق! نوید بشارت اشغال شده و کارت برنده شما قبلا سوخته است. این نوع حملات به حزب کمونیست کارگری را حتی جمهوری اسلامی هم جدی نمی گیرد. قابل فهم است که در هر صورت زجمت کشیده ایی و نظرت را تایپ کرده ایی و حتی ارسالش هم کرده ایی ولی از این نمد کلاهی در نمی آید!