اخبارساعت ٢۵!

خوانندگان عزیزتوجه شما را به تیترخبرهای ساعت ۲۵ جلب میکنم .
اولین خبراینکه چند وقت پیشا ، از کانال سوم تلویزیون حکومت اسلامی در ایران برنامه زنده ایی پخش شد که اطلاعات و رازهای مهمی را به مسلمین هدیه کرد . موضوع برنامه ” دخول ” ویا ” آداب معنوی سکس ” بود . لازم به ذکراست که منظورمسلمین از عمل دخول همان فازنهایی سکس است که به سرنگونی طرفین میانجامد . ابتدا توجه شما را به لینک خبرمربوطه جلب میکنم .
http://www.youtube.com/watch?v=OjNydJV4Iuw&feature=player_embedded
 
خب . امیدوارم جیگرتون حال اومده باشه . این اطلاعات و اسرار الهی که از رسانه اسلام پخش شد عده ایی از حجاج را برد تو فکرکه : پس بگوچرا حسنی چاقوکش شد و چرا حسینی پاسدار شد و چرا بسیجیها نسلشون ناگهان رو به چیز شدن گذاشت . تمام این بلایا فقط به خاطررعایت نکردن آداب معنوی و زمانبندی صحیح ،” تپون تپون ” بوده است .
 جهت هر گونه سوء تعبیر از این اسرار فاش شده و اینکه به ذهن دانشمندان اسلامی نزند که برنامه را از روی یوتوپ حذف کنند ( چون از اسرار غنی سازی هم مهمتره …) ، خیلی خلاصه کلام دلنشین این نواده ائمه اطهار و عصمت خانم را برای شما باز میکنیم .
در این برنامه یکی از نوادگان عصمت و طهارت با عقبه ایی بسیاربا حال تشریح میکند که چه زمانی و چه روزهایی و به وقت شرعی چه افقهایی ، برای فریضه الهی سکس مناسب است ! که اگر رعایت شود همه مسلمین دانشمند بیرون میآیند و بیرون میدهند . در غیراین صورت ، واخ واخ واخ…..
 به عنوان مثال در ظهرعاشورا و بدون بسم الله ، با طول موج منفی نتیجه اش میشود خمینی و خامنه ایی ….وبا بسم الله نتیجه اش میشود احمدی نژاد و روشنفکران دینی و امام حسین وحسن و…..
ظهر تاسوعا میدهد …. پاسدار
اول ماه محرم میدهد…بسیجی
شب اول ماه مبارک رمضان با طول موج مثبت میدهد….یه مشت بچه مفعول سخنور ( مداح ) . در ضمن جهت اطلاع ، ماه رمضان چند روز دیگه شروع میشه .
شب ۲۱ ماه رمضان میدهد….مصباح یزدی
اگر هوا روشن باشد و حاجیه خانم مشغول کوبیدن گوشت باشد که حاجی روی سرش خراب شود ، میدهد….حاجی بازاری فیضیه ایی
اگربه وقت شرعی به افق عربستان باشد میدهد…محمد و علی وبقیه ها
اگربه وقت شرعی واشینگتن باشد میدهد عیسی یا بوش و بقیه ها
اگربه وقت شرعی لندن باشد میدهد موسی یا تاچروبقیه ها
و الی آخر….یعنی بقیه اش به عهده خلاقیت خوداتون
در آن لحظات حساس و ملکوتی باید حتما فشار وارده و دمای موجود تنظیم باشد ولی نیازی به دستگاه خاصی ندارد . آخه زمان عصرحجرکه دستگاهی در کار نبود . این تنظیمات را از روی عکس العمل طرفین میشود تشخیص دارد . مثلا در مفاتیح الجنان آمده و ثبت شده است که شب اول زفاف امیرمومنان علی (ع) ،همسرش فاطمه ( ع ) علیه السلام یه جیغ بنفش کشید و به علی یه چیز مبارکی گفت که خود علی هم نفهمید چی گفت . چون به زبان عربی لاتین گفته بود و علی بعدها فهمید . ترجمه فارسی آن جمله مبارک فاطمه ( ع ) این بود : عوضی یواشتر…پاره شدم .
 جمله عربی آن را هم در نهج البلاغه خودتان بخوانید . الیامک القحبه الیواشتر، فیها الخالدون الپاره….
درنتیجه این عدم تنظیم فشار ، و بنا به احادیث معتبرائمه اطهار، پهلوی مبارک فاطمه شکست و کجاست علی تا جواب تاریخ را بدهد که چطوری از اونجا میشه پهلو شکوند ؟ آیا طول موج مثبت بوده یا منفی ؟
ویا به روایت همین ائمه اطهارو احادیث معتبرکه از نظرعلمی و فیزیکی و شیمیایی وریاضی وعلوم و….هم ثابت شده است ، عکس العمل خدیجه کاملا متفاوت بود و نه تنها جیغ نزد بلکه تا یه هفته از جاش تکون نخورد و به محمد با اشاره های ملکوتی فرمان میداد : الکانتی نیو..
محمد که کف کرده بود با التماس به خدیجه ( ع ) میگفت : به روح ابوطالب دیگه نمیکشم . جون ندارم….ولی خدیجه با حالتی ملکوتی گفت : بهتره بتونی ، چون اگه نتونی مجبورم طلاقت بدم تا برگردی به صحرا وبقیه ش رو دیگه خودت بهترمیدونی . حضرت خدیجه چند بار تاکید ملکوتی کرد که پولشو میدم ولی هنوزسیر نشدم….! ای که مسلمین بنازند به این همه اشتها…..که کاری به منفی یا مثبت بودن طول موج نداره ! فقط به طول دول مبارک محمد کارداره ….
دومین خبراینکه خانم شیرین عبادی دورجدیدی را آغازکردند برای کردن مبارزه . خانم عبادی که سمبل مبارزات بدون خشونت معرفی شده اند در اولین حرکت مدنی اعلام کرد….اوااااا قوه قضائیه اسلامی عزیز خودم ، چرا یه کاری برای زندانیان نمیکنه ؟  …….  اوااااا قانون……اوااااا مبارزه……آخ جون اسلام…..آخیش ولایت فقیه باید قانونی عمل کنه… نوبل باید قانونی عمل بشه  ، حال اینکه چه عملی ، خانم عبادی توضیح نداد .
خانم عبادی از وارد کنندگان انتقاد چینی به کشوراسلامی قدردانی کرد و اعلام کردند که بازآمده تا دوباره مبارزه را بکند با دویست و پنجاه هزار بند و قافیه و تبصره که در سال ۵۲۵ قبل از میلاد نوشته شده بود . و این نشان میدهد که آزادی به هیچ وجه تحمیلی نیست . در انتهای این نطق در رادیوفردا، خانم عبادی بازهم ازتابلوی نوبل که در حال تعظیم به خدایان بود پرده برداری کرد .
سومین خبراینکه ، میر حسین موسوی بعد از۳۱ سال و چهارده ماه در نهایت خضوع اسلامی اعلام کرد که همیشه معذوریت داشته است و این معذوریت تا پایان حکومت اسلامی ادامه دارد من اصلا شاهد جنایتی نبودم . بقیه بزرگان اسلامی هم خودشان را در این معذوریت سهیم کردند و به موسوی پیام دادند که دمت گرم و دست مریزاد !
چهارمین خبراینکه ، در اولین بهارقبل از میلاد ، اولین فراخوان خانم مریم رجوی تاج گذاری شد و به همین خاطردو نوع فراخوان طراحی شده ، مد روز است . فراخوان روزانه و فراخوان شبانه …… که مهم نیست چرا کسی تره هم خرد نمیکند فقط مهم است که فراخوان باشد . کی به کیه ؟
پنجمین خبراینکه آقای مسعود رجوی فرمانده کل ارتش آزادیبخش ، رهبرعقیدتی  وامیرمومنان در سایه ، که همچنان مشغول زدن سوت بلبلی است ، مسئول شورای ملی ، نخست وزیر دولت آینده ، رهبرمقاومت همه جا ، شیرخفته و بیدار………….باعرض پوزش از شما خوانندگان عزیز . این خبربه دلائل نقص فنی ، کامل چاپ نشده است . فقط یه عالمه نقطه چین جلوی آن اسم ملکوتی گذاشته شده است حتی دیگه علامت سوال هم ندارد .
ششمین خبراینکه ، نماینده دولت امریکا درشصت وپنجمین سالگرد بمباران اتمی ژاپن شرکت کرد و در حالی که به آن جنایت نهایت احترام را میگذاشت تو دلش گفت : عجب کاربا حالی کردیم . کلا دولت امریکا فقط بلده کارای باحال بکنه .
خبربعدی اینکه ، تلویزیون اینترنتی و ماهواره ایی ” رسا ” اعلام کرد که من به عنوان یک رسانه سبز راه افتادم و پول این رسانه را خارجی ها نمیدن . ولی نگفت که کدام جناح حکومت اسلامی  و از کجای باباش چنین مخارجی رو تامین میکنه .
خبربعدی اینکه یک فرد خیلی دکتر ، که همزمان سکولاراعلاء هم هست ضمن شفافییت کامل تصمیم گرفت که همه را زیریک چیزجمع کند و اعلام کرد سکولاریسم فرد اعلاء یعنی که باید با دین ضدیت نکنی بلکه باهاش حال کنی بعد با موسوی حال کنی بعد از موسوی بوی امام راحل و روشنکفردینی وسکولاریسم سیاسی و …..کلا با همه حال کنی تا بشه زیرچیزهمه را جمع کرد تاآینده مان تامین باشد . چند فقره سنگسارواعدام تاکتیکی نباید آدم را به ضدیت باارزشهای عوام بکشاند .
و خبرآخراینکه ، حذف بخش فکراز ذهن برای الافان سیاسی سبز شده ، تصویب شد تا به خودشون انتقاد کنند چرا وارد مسیر مبارزه شدند و به بقیه هم رهنمود بدن که شما مبارزه نکنید تا شرمنده بچه ها نشید وسراز کهریزک در نیارید . جناب ” چیز ” فرمودند : ما که کهریزک ندیده غلط کردیم ، نه یک بار که به سه بار ….
 درچراگاه نصیحت گله گاوی دیدم سیر….
پایان این بخش خبری و با تشکراز توجه شما به خبرهای ساعت ۲۵ ازهمین کانال .
 
 
اسماعیل هوشیار
ژنو
۱۸مرداد ۱۳۸۹ 
www.tipf.info