هنر ” پرواز ” در رهبران سیاسی !

سوال : چرا در تاریخ سیاسی ایران تا به امروز، دور زدن و یا پریدن رهبران از بالای سر مردم برای رسیدن به قدرت سیاسی تبدیل به الگوی رفتاری رهبران شده است ؟
 
جوابها :
احمدی نژاد : فناوری پریدن حاصل رشد اسلامی ماست که از مشتقات ریدن است . ما به دور زدن و پریدن ادامه میدهیم و این موج سرکوب و معنویت در دنیای اسلام و منقل عظما ، به زودی پرندگان و چرندگان ودرندگان غربی را آرام خواهد کرد . ما که رام شدنی نیستیم ، اگه کسی منتظره…زرشک !
شیرین عبادی : برای رسیدن به پاریس و رفتن به بوتیکهای خیلی باحال که نوبل هم میفروشن…. باید پرید….!
میلتون فریدمن : برای رسیدن به جایزه راهی جز پرش ارتفاع نیست . چی میکنه این جایزه ؟
مسعود رجوی : خود پریدن مهم نیست مهم رسیدن به جایی است که ما هم با انواع پرشهای طولی و عرضی و مرتفع …. رسیدیم به معشوق عقیدتی و الهی خودمون یعنی پنتاگون و سیا !
فروغ فرخزاد : آه از پرشهای کودکی من ، که هیچوقت نرسیدم ! چون نفهمیدم رسیدنی درکارنیست . هرحرکتی خود رسیدن است .
پدرخوانده : هیچ پرنده ایی جای دوری نمیتونه بره…پیداش کنید و سردش کنید !
بودا : به خاطر رنگش . یعنی راز موفقیت یک رهبراولا ریسک پرش است و دوما مهم است که با چه رنگی ؟ والا فرود در کاخ سفید عملی نیست …!
گنده لات فیضیه : طرح چنین سوالی ازنظر حکم حکومتی یعنی تائید انواع عظماها….! بعدش هم مگه شهرهرته که فقط پریدن به معنی رسیدن باشه ؟ ما آخوندای انگل بیشتراز ۱۰۰ سال مرتب پریدیم تا بالاخره یه بارگیرکردیم و حالا هم نمیذاریم کسی از بالای سر خودمون پربزنه….!
زهرا رهنورد : براساس احادیث معتبر پیامبر اسلام ، برهنه خوابیدن زنان در تخت به همراه کسی که مرتب داد میزند : oh my god 
به عنوان عبادت پذیرفته نیست . مرگ بر منافق…قارقارقارقار…..
 
دولت عراقی : یا اخی ، الان وقت این سوالات نیست . ما الان سالهاست وهر سالی ۲ تا ۳ حکم دستگیری میدیم تا شاید عده ایی باور کنند ما رسمیت داریم و یا اصلا هستیم . با این حال نمیدونم چرا اکثرا میگن ” چائیدی !”
سعدی : مرد پرنده را گفتم : از چه روی تعجیل میکنی ؟ گفت : نزانم و اگر زانی نگویی و اگر گویی انکارکنم …!
رنه دکارت : باید اول مشخص شود ابتدا مردم بودند و یا رهبران پرنده ؟
اریش فون دنیکن : باز هم صحبت از موجودات فضایی شده است . ما به دنبال کتمان چه هستیم ؟ مگرآنتن های روی سر رهبران پرنده را نمی بینید ؟
سروش : باید پرید تا ما پرواز را به خاطر بسپاریم !
ابراهیم نبوی : برای نابود کردن ۵ درصد کمونیست باقیمانده .
موسوی : بپر که هوا پسه ! چنین پرشهایی از طبعات عشق به قانون اساسی اسلامی و بوی امام راحل است ! راستی تاکید کنم که اسلام و دین فقط پرش رو تجویز میکنه . برخلاف اونورجوب ، ما راز ماندگاری اسلامی خودمان را دشمنی با سکولاریسم میدانیم .
گاندی : فکرکنم دلیل پرنده شدن رهبران به  “مردم” ربط داره . اگه مردم کسی رو به تخمشون حساب نکردن …بعد طرف که قدرت سیاسی براش مهم و حیاتی هم هست ….چه غلطی میتونه بکنه به جز پرواز از بالای سرمردم !؟
سهراب سپهری : با هرپرشی شادمانه سیب میچینیم و به رهبران پرنده باید گفت : به قانون آب فکرکنید ونرینید در آب …..!
ناصرالدین شاه : این حالت پرشی که در ماست به فرمان خودمان درست شد تا ۵۰ سال دیگر عیش و نوش کنیم !
چماقداردیروز ، و اصلاح طلب امروز : آخه ما که کار دیگه ایی بلد نیستیم . قبلا هم تجربه کردیم و به اذن امام راحل پریدیم که خیلی سوت و فایده داشت ولی بعد ازرحلت امام زدن تو پرمون . راستی من مهاجرانی هستم . خیلی  از برو بچ خودمون که مجبورشدن اصلاح طلب بشن ، الان منتظرویا در حال تمرین پروازن .
بیل کلینتون : من اهل پرواز نیستم داستان مونیکا شایعه جمهوری خواهان مادر قحبه بود !
حاقظ : عیب بولتون نکن ای زاهد پاکیزه سرشت ….که گناه ازنار بر تو نخواهند نوشت !
نیل آمسترانگ : یک قدم کوچک برای رنگین کمان من و یک قدم بزرگ برای رهبران سبز….فقط سبز !
روانشناس : آیا هر کدام از ما در درون خود پرنده ایی گوشخوارنیست که منتظر فرصت است برای پرش ؟
پاپ : باید با پریدن به همه ثابت شود که خدا و دین و من و خاخام و خامنه ایی ، کسی را فراری نمیدهیم به جای فراری دادن ترتیبشونو میدیم . بیشتر حال و ثواب داره ! پریدن یک ژن پیامبری است .
صادق هدایت : پریدن برای خود کشی خیلی حالش بیشتره تا خودکشی با گاز ! ولی خودمونیم زیاد فرقی هم نمیکنه !
من : پریدن رهبران از بالای سرمردم فقط یک شیوه است . شیوه های زیر آبی و زیر زمینی وغیبتی هم داریم !
اون : پرش هر رهبری در فرار از ارزشهای انسانی در واقع و اغلب کوشش بی نتیجه ایی نیست .
ایشتین : رابطه رهبروپرواز یک رابطه کاملا نسبی است !
همینگوی : برای اینکه به واریس بیضه دچار نشن .
داروین : این از طبیعت رهبر است که توانمندی پرش را انتخاب میکنه .
فروید : اصولا مشغول شدن ذهن با این سوال نشان میدهد که همه رهبران پرنده به مادر خودشان خیلی علاقه دارند . باید تحقیق شود که آیا در بچگی شصت خودشان را میک میزدند یا می لیسیدند ؟
نیچه : چرا که نه ؟ فقط هنگام پرش توازن در سبیلها و بالانس آنها فراموش نشود . اگرم سبیل ندارد به تخمم !
استالین : به جون هرچی کمونیست مثل خودمه ، من یکی نپریدم . من خزیدم و جواب داشت !
خاتمی : برای ورود به حوض گفتمان انقلابی باید به ترتیب حروف الفبا پرید . اول امریکا !
مارکس : پرش رهبری !؟ این ازنظر تاریخی و اصول دیالکتیک یعنی هویج !
ارسطو : بی خیال عمو . من میتونم همه شما رهبران را عمو صدا کنم ؟ فیزیک میگه میشه . ولی شیمی هنوز به نتیجه نرسیده !
موسی : من با محمد و عیسی همین سوال را مطرح کردم که چرا پرندگی رهبران درمسیر تکاملی خودش به درندگی تبدیل میشه ؟ محمد گفت : برو خودت . عیسی هم گفت : بانکت !
 
کدیور : یه توپ دارم قل قلیه…لبنانیه…ایرانیه…هرجائیه….مثل خودم ، میزنم زمین نمیدونی تا کجا میره ؟
مجری : حضرت آیت الله کدیور برنامه داره زنده پخش میشه . لطفا خونسردی خودتونو حفظ کنید !
کدیور : یعنی من چیزی هم گفتم و یا فقط داشتم بلند بلند فکر میکردم ؟
مجری : مگه شما فکر هم میکنید ؟
کدیور : راستش نه …..! لطفا توهین نکنید آبجی . آخوند هیچوقت فکرنمیکنه .
 
گونه ایی ازسکولاریسم : پریدن نه تنها لازم است بلکه مثل ما سکولارها انواع مختلف دارد . ما که اهل اوج گرفتن نیستیم که بعد مجبور بشیم بگیم از ماست که بر ماست . فعلا نون توی سکولاریسم سبزه . سکولاریسم سبزهم یعنی اینکه نباید با دین دشمنی کنی باید به خرافات و هرباوری احترام گذاشت . وقتی با دین دشمنی نکردی هم خودت مبارز میمونی ( با سنگسارمیتونی مخالف باشی ) و هم مردمدار میشی ( به سنگساردیگران کاری نداشته باش ) ، فوقش یه کم میرینن تو سرآدم …..ولی عوضش هستیم و با این سن و سال به جز پرشهای ارتفاع کاردیگه ایی از دستمون بر نمیاد . اصلا کی گفته از ماست که بر ماست ؟
اشتباه نشود . شخصا بارها گفته ام که من با هیچ شخصی دشمنی ندارم و ستیز نمیکنم . اما هر شخصی وقتی خارج ازکادرفردی قدم در محیط وزمین سیاست میگذارد یعنی پای منافع یا مضرات جمعی ( مردم ) در میان است ، آنوقت این حکم انسانی است که با نقاط تاریک در زمین سیاست و با تفکرات موهوم خرافاتی که به زمین سیاست هم کشیده میشود هم ستیز کرد و هم دشمنی ! منظورازدشمنی هم توپ و تانک نیست که اندیشه غلط را باید با اندیشه سالم با آن درافتاد ، ولی نه با تعارف و بفرما و من بمیرم و تو بمونی و از این حرفها……باید دشمنی کرد چون این یک جنگ تمام عیاردیالکتیکی است بین انسان و تمام دشمنانش  . در غیر این صورت سکوت و یا هر سوبسیدی ،  نتیجه مخربش بردوش نسلهای آینده خواهد بود . این یک نظر شخصی نیست . یک تجربه است !
 وقتی با خدا ودین و اندیشه های خرافاتی دشمنی نمیکنی مطمئن باشید در همان حال مشغول دشمنی با مردم هستید نتیجه مادی آن هم در زمین سیاست میشود خمینی یا استالین یا بوش و یا رجوی….. این فقط یک تجربه تاریخی نیست قانونمندی هم است .
 
کروبی : وقت نداریم و باید بیانیه بعدی موسوی برای فردا آماده بشه . فقط یاد امام راحل به خیر که چطوربا یک خیز از نجف به پاریس پرواز کرد ….مگه به این زودیها دیگه فرصتی گیر ما میاد ؟
اسفندیاررحیم مشاعی : بی خیال رهبروپرنده و دست بزو…..دکتراحمدی نجاست گفته بود که من سمبل تغییرم . صحنه جذب هنرمندان رو داشتی یا نه ؟ تب پروانه معصومی که بی دلیل نبود . اون عشق به ولایت و عظما بود . و یا اون یارو حبیب ، که اوردیمش و بهش جواز عرعر دادیم و بعدش کلا کهریزیک و این حرفا رو تکذیب کرد و تائید کرد که یک هنرمند خوب ، یک هنرمند جنازه ست…من همین روزا احتمالا سقط میشم و دوست دارم در کنار عظما باشم ! مادرقحبه هم خودتونید . ماد د دررررررررررررررررررررررتو که نیستی…خامنه …هست….
 
شاهزاده ولیعهد رضا پهلوی : از این وصله ها به من نمیچسبه . اولا که شاه سایه “خداست”….! دوما کدوم ولیعهدی با پریدن شاه شده که من دومی باشم ؟ من میراث دارکوروشم که سروقت بیدارمیشم . الان فقط وقت پیام دادنه . مثل موسوی که هرروز بیانیه میده . آخی ی ی ی ی ، حیوونکی مسعود !
اوباما : به من …یعنی به ما ربطی نداره . خودشون با سر میان و صف میکشن برای پریدن . این خصلت قدرته یا خصلت رهبران !؟ ما فقط نظاره گر همه پروازها میشیم و بعد نظرمیدیم . بعد نظرانتخاب میکنیم و یا کاری میکنیم که پرنده های رهبری عادت کنن به چیزلیسی…..!
 
خامنه ایی : النکاح والسنتی….یعنی گائیدن ، سنت دین و اسلام و محمد و الله است …..
حاجی چه ربطی به سوال داشت ؟
حاج خامنه… : داشت ، خوبشم داشت . تو اگه نگرفتی پس حتما کافر و ضد اسلام ومزدور و تروریشتی … حقته که هربلایی شرت بیاد …بدبخت مطرود !
 
شهرام امیری دانشمند هسته محمدی : همونطور که وزیرخارجه امریکا ( ارواح ننه ش…) گفت : من آزادانه دزدیده شدم….آزادانه رفتم امریکا….آزادانه برگشتم ایران….و چون دنیا خیلی خرتوخره….من کلا آزادانه میپرم و اتمی افشاء میکنم . راجع به رهبران پرنده هم تخصص من نیست من کلا متخصص انوع و اقسام هسته ام …….کی به کیه !؟
جناب هسته ، آیا این واقعییت داره که شما ۵ میلیون دلار از سیا پول گرفتید ؟
شهرام امیری : کی گفته ؟
سازمان سیا…
شهرام امیری : آهان ، اگه اونا گفتن ، پس درسته ! من ۵ میلیون دلار گرفتم که فقط برگردم به ایران و بگم مستقل هستم ! همین و همان .
 
سایت تخمی ترین : آب آلبالوی ترش برای بهبود بی خوابی مفید است…
ولی استاد اصلا شما متوجه سوال شدید ؟
سایت : بله که شدم . شما از رابطه رهبر و پرش و از این چیزا پرسیدی….ولی ما جوابمان همان است که گفتیم . آب آلبالوی ترش دربالاترین کیفیت ، مبارزه را برای شما راحترمیکند . و موسوی هم مبارزه را برای ما میکند !
صل علی محمد…یارامام خوشش میاد…..
 
 
اسماعیل هوشیار
ژنو
۲۵٫تیر.۱۳۸۹
www.tipf.info