آقای آذری «پادوی سیاسی خاندان رضا شای قلدر» کیست؟

مجید آذری در مطلبی بنام :«در جواب به نظرات شادیمقدم راجع به حزب کمونیست کارگری » دربارۀ نوشتۀ من اظهارنظرکرده،که مختصرا جواب آنرا مینویسم.

 

دریادداشتی کوتاه از اینکه آقای مجید آذری را عضو مرکزیت حزب دانسته ام از خوانندگان مطلب و حزب بابت این اشتباه معذرت خواستم .این معذرت خواهی به مضمون مطلبم ربطی نداشته و انتقاداتی که از حزب شده به قوت خود باقی است.نوشته با توجه به موضع گیری ها و نظرات حزب کمونیست کارگری ایران نسبت به سلطنت طلبان خطابش به همۀ حزب است .حال دفتر سیاسی آن حزب باشد یا عضو ساده اش .فرقی نمیکند.این دیگر چه ربطی به این تصور عوامانۀ آذری دارد که نوشته است: „ باید قبول کنید که ناشیانه به کاهدان زدید.“  

 

مطلب اخیرآقای مجید آذری هم به خاطر اغلاط فراوان سیاسی،شلختگی فکری(حتی در قامت یک عضو سادۀ حزب))ارزش جواب دادن ندارد و میدانی برای به میان آمدن و مناظرۀ نظری و فکری به مخالف(از فرط بی مایگی نوشته اش) نمیدهد.

 

ایشان در مورد من و مطلبم در مورد حزب کمونیست کارگری نوشته است:

 

–                   فحاشی کردید.

–                   باید قبول کنید که ناشیانه به کاهدان زدید.

–                   خیلی خوب میشد که حداقل شما هم مثل من وخانم سارا نیکو مواضع سیاسی خود وتعلق ویا گرایشات خود به حزب ویا جریانی را که به آن نزدیک هستید، روشن میکردید تا من هم بتوانم از روی نظرات خطی شما با شما وارد بحث شوم.

 

–                   خودت با این افکار عقب افتاده ات باید پادوی سیاسی رضاشای قلدر باشی.۱۰۰ سال از رضا شاه عقب افتاده تری.

 

در مطلب «حزب کمونیست کارگری ایران و سلطنت طلبان » سعی کردم با استدلال نزدیکی این دو جریان را نشان بدهم .رد نظرات و انتقادات مطرح شده در این مطلب با حزب کمونیست کارگری ایران است . این کجایش فحاشی است ؟

 

آقای آذری از من خواسته‌اند «مواضع سیاسی خود و تعلق و یا گرایشات خود به حزب ویا جریانی را که به آن نزدیک هستم را روشن کنم » و بعد مرا «پادوی سیاسی رضاشای قلدر» نامیده است .در جواب باید بگویم که در مجادله ای که با هم داریم، بحثمان بر سر یک جریان منحط و از رده خارج شده است .

 

قیام ۵۷ ایران سلطنت دیکتاتوری شاهی را سرنگون کرد و اکنون حزب شما در کنار صف و پرچم این جریان ِمنفور و مغلوب ایستاده‌ است و با موضع ارتجاعی تان در قبال این قوم پوسیده و فسیل شدۀ تاریخی به آن‌ها کمک میکنید که بیشتر به میدان آیند. ما میگویم از این‌ها دور شوید، محکومشان کنید، چون محکوم تاریخ اند .بهتر است که در کنار آنها نباشید . مبارزۀ اصولی کنید.حال خود شما قضاوت کنید عقب افتاده کیست و چه کسی پادوی سیاسی خاندان «رضا شای قلدر» است؟   

بهروز شادیمقدم   ۲۰۱۰ .۷ . ۱۶
http://shadochdt.wordpress.com
shadi_behr@yahoo.de