کارنامه جنایات کهریزک تا محاکمه همه سران و دست اندر کاران حکومت باز خواهد ماند!

روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح نظام اسلامی ایران  روز چهار شنبه ۹ تیرماه و سی ماهِ ژوئن با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد ، که دادگاه نظامی یک تهران دو تن را مسئول قتل مرحومان امیرجوادی فر و محسن روح الامینی و محمدکامرانی شناخته و آنها را علاوه بر قصاص نفس به تحمل حبس ، انفصال موقت از خدمت ، پرداخت جزای نقدی ، تحمل شلاق تعزیری ، و پرداخت دیه هم محکوم کرد.

بر اساس این اطلاعیه ۹ متهم دیگر پرونده هم به اتهامات مختلف به تحمل مجازاتهایی چون تحمل حبس ، پرداخت دیه و جزای نقدی ، انفصال موقت از خدمت و  تحمل شلاق محکوم شده اند. یکی دیگر از متهمان پرونده بدلیل احراز جرم از اتهامات وارده تبرئه شد !؟
این در حالی است که خانواده های این قربانیان مداوماً اعلام می کنند که خواهان برگزاری دادگاه علنی آمران جنایت کهریزک هستند. هر چند  تا نظام فاشیستی اسلامی ایران سر نگون نشود این امر هیچگاه رنگ واقعیت به خود نخواهد گرفت.

در این فصل جا دارد که در چند خط اشاره ای  به سابقه این پرونده بشود تا ببینیم که چگونه  قدرت انقلاب مردم بر کار و فعالیت  روزانه سران و دست اندر کاران این نظام ضد انسانی تأثیر دارد وسران رژیم  چگونه برای دفاع از خود  از ترس انقلاب مردم پائین تر ها را قربانی می کنند. آنها تن به محاکمه غیر علنی و فرمایشی چند نفردادند تا هم لبه تیز انقلاب مردم را کند کنند وهم مسئولین اصلی را استتارنمایند. هر چند تا همین جا  ما مردم پیروز شده ایم .
هنگامیکه بوی خون و جنایت و فساد کهریزک به هوا برخواست و دامن خودیها و غیر خودیها را گرفت، رهبر جهان اسلام و نماینده خدا بر روی زمین خامنه ای برای اینکه این جنایت وسیع تر و علنی ترکهریزک پخش نشود و حداقل بتواند سپری را در مقابل اعتراضات میلیونی مردم قرار بدهد در روز پنجم مردادماه  سال گذشته (بزعم ایشان)به علت غیر استاندارد بودن شرایط آن این گوشه از جهنم که به فرمان خدا برای راهنمایی بندگان نافرمانش بپاداشته بودند با نوشیدن جام زهر دستور تعطیلی آن را صادر نمود و کمیته ویژه ای از طرف مجلس شورای اسلامی برای پیگیری این جنایات درست شد. نوشته ها و گفته های فراوانی در باره  جنایاتی که در کهریزک روی داده و همچنین کار این کمیته ویژه وجود دارد که می توان به این اسناد رجوع کرد .امّا مهم این بود این کمیته که زیر اهرم  فشار مردم کارمی کرد، سعید مرتضوی دادستان عمومی و انقلاب وقت تهران را به عنوان صادر کننده دستور انتقال بازداشت شدگان به جهنم کهریزک  معرفی کرد.
آقای مرتضوی در جواب به این مسئله اعلام کرد که : دلیل انتقال بازداشت شدگان به کهریزک فقط  و فقط فقدان ظرفیت زندان اوین بوده وعلت مرگ کشته شدگان هم بدلیل بیماری منیژیت بوده است. در این رابطه مجلس اظهارات قاضی مرتضوی را خلاف واقعیات اعلام کرده است.
بشنویم از آقای محمد دهقان عضوهیئت رئیسه مجلس در گفتگویی با خبرگزاری فارس در روز سه شنبه بیست و دومِ دیماه برابر با(  دوازده ژانویه ) در این حادثه متهمان دو گروه بودند،گروهی از عوامل نیروهای انتظامی و گروه دیگر از قوه قضائیه بودند.
آقای دهقان چنین ادامه می دهد که، متهمان نیروهای انتظامی ۱۲ نفر هستند که بسرعت دادسرای سازمان قضایی نیروهای مسلح به اتهامات آنها رسیدگی کرد.
امّا در رابطه با متهمان قوه قضائیه ،قرار بر این بود که همزمان با بررسی دادسرای سازمان نیروهای مسلح ، دادسرای انتظامی قضات هم به پرونده متهمان قوه قضائیه رسیدگی کند ، که باید به پرونده ۳ نفر از قضات در خصوص کهریزک رسیدگی می شد. اما تا کنون به اتهامات این قضات رسیدگی نشده است. او در مورد به تأخیر افتادن این پرونده و رسیدگی به اتهمات قضات و مقامات قوه قضائیه گفته ، برای رسیدگی به اتهامات این افراد نیازی به گزارش مجلس نبود چرا که همه مقامات قضایی از این موضوعات با خبرند. و اسناد کافی برای این اتهامات وجود دارد”.
مسئولین امر برای اینکه اسرار وحشتناک تری از فجایع  کهریزک فاش نشود رامین اندرجانی پزشک کهریزک را نیز به قتل رساندند و مسئولان امر زیر فشار اعتراض مردم به این جنایات هر بار به شیوه ای این قتل را انکار می کردند. بار اول به مردم گفتند که او خودکشی کرده است .بار دوم گفتند که سکته قلبی کرده است . بار سوم دادستان تهران اعلام می کند که  علت مرگ پزشک کهریزک بر اثر مسمومیت دارویی بوده است .
امّا بنا به اسنادی که “روز” منتشرکرد در صورت جلسه اولین معاینه محل زمان کشف جسد در محل کار او دلالت دارد که ، این پزشک جوان را خفه کرده اند. آری او را بقتل رساندند تا  فجایع کهریزک پرده پوشی شود. اما نه تنها مردم ایران بلکه جهانیان شاهد بودند که خامنه ای دستور حمله را صادرنمودند و مجریانی چون سعید مرتضوی ، احمدی مقدم ، وسردار رادان  عاملان این جنایتها هستند . این جانیان اسلامی می خواهند که این پرونده را هم مانند پرونده جنایت کوی دانشگاه و قتلهای زنجیره ای از سربدر کنند. امّا  ما مردم ایران پرونده صدها زندان مخفی و علنی مثل کهریزک و کارخانه اسلحه سازی پاسارگاد که سالهاست به بازداشتگاه سپاه تبدیل شده و هیچ نهاد قضایی دسترسی به این بازداشتگاه ندارد را باز خواهیم کرد و سران و دست اندر کاران این نظام فاشیستی را به محاکمه خواهیم کشاند. زنده باد انسانیت.
۳ ژوئیه ۲۰۱۰