سرنگونی جمهوری اسلامی، خواست اول مردم ایران است

صحبتی دوستانه با کسانی که در تظاهرات توده ای اکثریتی های لندن شرکت میکنند: 

یکسال است مردم در ابعاد میلیونی به خیابان آمده اند تا از شر حکومت منحوس اسلامی رها شوند. در همین یکسال صدها نفر از مردم جان باختند و هزاران نفر مورد شکنجه قرار گرفتند. این سرکوبها نه تنها اراده مردم را سست نکرد، بلکه خواست سرنگونی را در میان مردم بیشتر تقویت کرد. در خارج کشور نیز دهها هزار نفر در شهرهای مختلف در همراهی با مردم ایران دست به تظاهرات زدند و خواهان رفتن حکومت جنایت اسلامی شدند.

 

اما توده ای ها و اکثریتی هائی مانند فرخ نگهدار و تعدادی دیگر از عوامل سازمان اکثریت، در کنار مسئولان و فرماندهان قبلی حکومت مانند گنجی و مهاجرانی و سروش و ابراهیم نبوی و غیره هر جا توانسته اند مانع خواست بحق مردم برای سرنگونی میشوند. اینها حتی یکبار تریبون را آزادانه در اختیار شرکت کنندگان در تظاهراتشان نمیگذارند. میترسند که شعار سرنگونی از بلندگویشان بلند شود. اینها را باید رسوا و طرد کرد. شرم آور است در حالیکه مردم ایران زیر سرنیزه پاسداران و اطلاعاتی های جنایتکار خواهان سرنگونی رژیم میشوند، اینها در خارج کشور هزار بهانه میاورند که شعار سرنگونی در لندن و خارج کشور برای مردم در داخل ایران دردسر ایجاد میکند! اینها در مقابل سفارت رژیم در لندن در چندین مورد مخالفین رژیم و کسانی که شعار سرنگونی داده اند را به پلیس معرفی کرده و دقیقا شبیه لباس شخصی های رژیم رفتار کرده اند. عجیب هم نیست سازمان اکثریت صدها نفر از کمونیستها و مخالفین رژیم را در سالهای اول حکومت جمهوری اسلامی به وزارت اطلاعات لو داده و موجب اعدام آنها شده است. پس از سی سال ماهیت اینها هیچ تغییری نکرده است. اینها از حمایت آیت اله بی بی سی هم برخوردارند، ماهیت بی بی سی هم تغییری نکرده است. سی سال قبل خمینی را به مردم قالب کرد امروز هم قصد دارد اوباشان دیگری را به مردم حقنه کند. اما خوشبختانه در طول این یکسال اکثر جوانانی که خود را سبز میدانستند به ماهیت این جماعت پی برده و صفوف آنها را ترک کرده اند.

 

مردم ایران به کمتر از سرنگونی حکومت راضی نمیشوند. صف جریاناتی که مانع شعار سرنگونی حکومت میشوند را باید ترک کرد و به صف سرنگونی طلبان پیوست. صف توده ای اکثریتی ها را به جماعت قلیلی بسپاریم که همچنان خواهان اصلاح و حفظ رژیم و بازگشت به دوره خمینی و احیای قانون اساسی ارتجاعی و ضد کارگر و ضد زن رژیم هستند.

 

رضا رشیدی

لندن  ۲۱ خرداد ۸۹