به دانشجویان و جوانان, به کارگران و بیکاران, به معلمان و برستاران, به زنان و …

به دانشجویان و جوانان, به کارگران و بیکاران, به معلمان و برستاران, به زنان و به انسانهایی که زندگی تحت حاکمیت جمهوری فاشیستی اسلامی را دون شان و کرامت انسانی خود نمیدانند: در سالروزهای قیام ازادیخواهانه و برابری طلبانه خود با برافراشتن سمبل ازادى خواهی “فرزاد کمانگر” و سمبل برابری طلبی “ندا آقا سلطان” بار دیگر به این حکومت فلاکت و اعدام و آپارتاید نه بگویند.
آزادیخواهی جامعه ایران در مقابله با جمهوری اسلامی، جان باختکان و اعدام شده کان زیادی داشته است؛        “”فرزاد کمانگر” به سمبل این ازادیخواهی تبدیل شد انگاه که قربانی شد تا جمهوری اعدام اسلامی به جامعه معترض جهره سرکوب خود را نشان داده باشد. برابری طلبی جامعه ایران جه در خیابان جه در زندان قربانیان    زیادی داشته است، “ندا آقا سلطان” به سمبل این برابری طلبی تبدیل شد انگاه که نماینده عصیان زن شد علیه        حکومت آپارتاید و تبعیض و بی حقوقی و ارتجاع و سرانجام در اعتراض به این موقعیت فرودست جان داد.        
با برافراشتن تصاویر جهره های زیبای این دو انسان بزرک در دانشکاه و کارخانه در خیابان و محلات و در مدارس و کلاسها بیام آزادیخواهی و برابری طلبی خود را فریاد بزنید. هم اکنون جمهوری اسلامی به عنوان قاتل نداها و فرزادها جه در جامعه داخل و جه در جامعه جهانی بعنوان شکنجه گر, اعدامگر, ترور پرور و در یک کلام حکومت فاشیستی شناخته شده است. روبرو کردن جهره نداها و فرزادها با این حکومت معنای روشن “فاشیست برو گمشو” , “حکومت اسلامی نمیخایم نمیخایم” , “سید علی بینوشه ایران شیلی نمیشه” , “نه به اعدام” و “مرک بر دیکتاتور” را دارد. باید در سال روز سرکوب اسلامی قیام ازادیخواهانه و برابری طلبانه خود سمبلهای ان را در هر جا که میتوانیم به اهتزاز در آوریم. ندا و فرزاد نمادهای انقلاب در جریان جامعه ایرانند و خون سرخشان پرجم سوسیالیستی این جنبش را رنگین کرده است. 
 
اقبال نظرگاهی دبیر اخراجی دبیرستانهای کامیاران و سنندج