رژیمی بی رحم تراز رژیم جمهوری اسلامی نیست

تلاطم وبحران،تمام جوانب جامعه ایران را فراگرفته است.نارضایتی واعتراض به وضع موجود درسراسرایران موج می زند.اوضاع سیاسی رژیم واقتصادی حاکم برایران وخیم ترازهرزمان دیگراست.
درحالیکه رژیم اسلامی با حرکتهای ضد مردمی ودست به اعمال کثیف می زند وهرزمان که اراده کند

یکی ازبی گناهان راازداخل زندانهای مخوفش پای چوبه داربرده وسریع حکم را اجرا می کنند.وازاین طریق ایجاد ربع ووحشت درداخل کشور بوجود می آورنند.

رژیم جدیدأ دست به نمایش های مسخره ،حمایت ازکشورهای آمریکای جنوبی ،حمایت ازکشورهای آفریقائی توسط دولت احمدی نژاد پرداخته وبا رایزنی از طریق این کشورها جامعه بین المللی را تحریک می کند.

این حرکات مسخره آمیز دولت جمهوری اسلامی ،جزکینه وتنفر دروجود مردم بجای نمی گذارد.
رفتارش با زندانیان دربند،دانشجویان ،اعدامهای زندانیان بی گناه ، شکنجه دادن …..

رژیم اسلامی سرمایه درایران برای ادامه حاکمیت ننگین خود با استفاده ازاهرم مذهب وقوانین اسلامی سعی درتوجیه موجودیت خود ودادن نوعی مشروعیت دینی به این حکومت استبدادی دارد ،بارها

وبارها درملاء عام با توسل به قوانین اسلامی کثیف خود اقدام به اعدام، سنگسار،شلاق زدن انسانهای بی گناه ،…تجاوزبه دختران وزنان درزندانها کرده است وتوانسته بخش اسلام زده جامعه را با خود همراه سازد.

حکومت سی ساله اسلام سیاسی با کارنامه ای مملو ازقتل وغارت وجنایت همچنان با استناد به قوانین الهی وبا سرمایه گذاری برجهل درجهت حفظ بقای موجود گام برمی دارد.

ازخوانندگان عزیز ومحترم اجازه می خواهم که کمی هم ازپناهندگانی که درکشورهای اروپائی هستند دفاع کنم وسخنی گویم ، واین گفته ها را به گوش جامعه بین المللی واروپائی برسانم .

آنهایی که قلم بردست هستند ، وسرنوشت هزاران پناهنده که داردیار خود را ترک کرده وبه غربت آمده با کوله باری ازمشکلات همراه خانواده وفرزندانشان ….وسرنوشتشان به قلم آقایان می باشند.

می خواهم ازایران صحبت کنم ،می خواهم این نوشته ها رابه گوش انهایی برسانم که شاید تاثیری داشته باشد.
درایران کنونی هیچ امنیتی وجود ندارد،برای آنهایی که با این رژیم مخالفت دارنند.برای آنهایی که

اساس این حاکمیت را بی اساس وپوچ می دانند درواقع امنیتی وجود ندارد وحتی کسانیکه درخارج ازکشور،فعالیتهای سیاسی برعلیه این رژیم می کنند ودست به تظاهرات می زنند ،ازنظر امنیتی

جانشان درخطراست. این رژیم کثیف هم درکشورهای اروپائی جاسوسان فراوان وبی شماری دارد که با گرفتن گزارش وعکس وشناسایی این اطلاعات را به مراجع ومقامات زیرربط گزارش می دهند.

حکومت سیاه درواقع “جانوران اسلامی” به راحتی با تجاوز به زندانیان ،سنگسارزنان،بی حقوقی مطلق ،کودک آزاری قطع اعضای بدن ،اعدام احتناق،استثماروحشیانه کارگران دست به اعمال کثیف

ترازاین می زند وجامعه های بین المللی اروپایی ورسانها وسازمانهای دفاع ازحقوق بشر هچگونه کمکی تا به امروز نسبت به اهداف پلید رژیم جمهوری اسلامی نتوانسته اند انجام دهند واین رژیم

همچنان به کارش ادامه می دهد من خودم به عنوان یک پناهنده که در خارج کشورزندگی می کنم ومشغول فعالیت های سیاسی بر علیه رژیم هستم با افشاء گری ازسیاست های کثیف این رژیم از تلاش باز نمی ایستم ،شما هم بیائید با این حرکت یاری کنید.تا آزادی وبرابری رابه واقعیت ببینیم…..

به امید آن روز.  مرگ برجمهوری اسلامی
زنده باد زندانی سیاسی
زنده باد سوسیالیسم
احمد زمانیان مورخه ۲۵٫۰۵٫۱۰
Ahmad.Zamanian@yahoo.de
www.Hekmatist2006.blogfa.com