اعدام و مجازات مخالفین سیاسى، نشانه توحش است!

 این روز ها اخبار اعدام کردنهاى دسته جمعى توسط جمهورى اسلامى در ایران، فضاى سیاسى و خبرى سراسر جهان را تحت تاثیر قرار داده است۔ دو هفته قبل اعدام ۵ زندانى سیاسى با موج اعتراضى وسیع و اعتصاب عمومى در شهرهاى کردستان روبرو شد۔ بار دیگر پرونده رژیم قتل عام و کشتار اسلامى، رژیم دهها هزار اعدام و صدها سنگسار و به مراتب بیشتر زندان و شکنجه و تجاوز در مقابل چشمان بهت زده جهان قرار گرفت۔

 

اعترضات اجتماعى در کردستان و موج وسیع ابراز نفرت و انزجار در سطح بین المللى، موقعیت جدیدى از توازن قوا بین مردم معترض و رژیم اسلامى را گشود۔ قطعا تداوم این اعترضات توازن قوا را به نفع مردم آزادیخواه بر خواهد گرداند۔ اعدام کشتار قانونى و علنى انسانهایى است که از هر گونه قدرت دفاع از خود محروم گشته اند۔ اعدام کشتار قانونى مردم یک جامعه است، آدم کشى علنى است، چنیین رفتارى با مردم یک جامعه نشانه سلطه توحش و بربریت است۔ نمایش اعدام با فرهنگ معاصر و با تمدن امروزى در تضاد است۔ جهان و نسل جدید جهانى این توحش را نمیپذیرد۔

 

اعدام و سنگسار در ایران تحت حاکمیت رژیم اسلامى، امرى است روزانه طى این سى سال، این لکه ننگ بر بشریت را باید برچید۔”اعدام عمل شنیعى است” اعدام و بدار آویختن مخالفین یکى از شنیع ترین اقداماتى است که انسان تصور میکند۔ اما متاسفانه براى ما، براى نسل ما که چشم به جهنم اسلامى باز کرده ایم، اینقدر از این جنایت را در گوشه و کنار زندگى خود شاهد بوده ایم که سراپا و بحق مملو از نفرت و خشم علیه این آدم کشیها هستیم۔

 

بارها قصد داشته اند که با نمایش اعدام و سرکوب، نسل ما را مرعوب کنند و این نسل را به تمکین وادارند، اما خوشبختانه این نسل ، توقعات و خواست زندگى لارج و ماکزیمال خود را، خواست زندگى آزاد و مرفه خود را هیچگاه کنار نگذاشته است۔ این نسل جوان در ایران، هم نبض و هم جهت با نسل جوان در فرانسه و سوئد و غرب ، آرزوى دنیاى فارغ از کشتار و جنگ و جامعه آزاد را در عمل روزانه خود ، در زندگى روزمره فریاد میزند۔

 

حقیقت این است که جمهوری اسلامی نقطه ضعف خود را مردم بپا خاسته و منزجر از حاکمیت اسلامی میداند. جنبش سرنگونی رژیم اسلامی توسط مردم، پاشنه آشیل رژیم اسلامی است. نقطه شکننده جمهوری اسلامی همین است، همین مردمی که سالها است برای بر چیدن این نظام ضد بشری به میدان آمده اند.  تنها جنبش مردم برای رهایی از شر حکومت اسلامی میتواند جواب ممکن و قاطع به لغو کامل اعدام و به کل این مسله بدهد.

 

نسل ما در مقطع زمانى حساسى زندگى میکند، در متن زندگى ما مسایل مهمى وجود دارند که باید جواب بگیرند۔ نسل ما باید نسل شکست ناپذیران تاریخ شوند باید تا لغو کامل اعدام تا از صحنه خارج کردن فرهنگ ضد زن و ضد آزادى تا رهایى کامل پیش رفت۔ راه دیگرى متصور نیست۔ مرگ بر جمهوری خونخوار اسلامی ایران  ٢٠ مه ٢٠١٠