کردستان قلب همیشه تپنده و گلگون مبارزات انقلابی و آزادیخواهانه

در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه برابر با ۹ می ۲۰۱۰ بدنبال اعدام ۵ مبارزسیاسی و  و آزادیخواه زنده یاد :  فرزاد کمانگر ، فرهاد وکیلی ، مهدی اسلامیان ، شیرین علم هولی و علی حیدری که پس از شکنجه های طولانی و شدید این عزیزان به دست جلادان بزدل و مسلمان رژیم جمهوری اسلامی جان شیرین خود را از دست دادند. رژیم گمان میبرد که با اعدام این انسانهای والا و آگاه ،عمر حکومت ننگین خود را طولانی تر سازد. غافل از اینکه با اعدام هر انسان مبارز و انقلابی ، خشم و کینۀ کارگران ، زحمتکشان و انسانهای آزادیخواه بر علیه رژیم سرمایهداری جمهوری اسلامی بیشترخواهد شد و کارگران و زحمتکشان و  مردم مبارز به خواست خود مبنی بر سرنگونی این رژیم پافشاری بیشتری خواهند کرد. نمونۀ بارز آن اعدام این ۵ انسان عزیز و سیاسی و آگاه میباشد و پیامدهایی که این اقدام ضدبشری برای رژیم جمهوری اسلامی داشته ودر آینده هم بیشک خواهد داشت و تاثیری که بر روی جامعه گذاشته است. پس ازخبر اعدام این عزیزان و  به دنبال فراخوان به اعتصاب عمومی از طرف کومه له سازمان کردستان حزب کمونیست ایران و جواب مثبت احزاب و شخصیتهای سیاسی و مبارز به این فراخوان در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ، مردم انقلابی و رنج کشیده کردستان به اعتصاب عمومی و آگاهانۀ بینظری که در تاریخ ۳۰ سالۀ کشورمان کم سابقه بوده است دست زدند. مردم مبارز ، کارگران ، زحمتکشان ، دانشجویان ، دانش آموزان وکسبه کردستان همصدا و همدل ، همبستگی عظیم و سترگی را به نمایش گذاشتند و نشان دادند که چقدر از این رژیم جنایتکار بیزارند ودر عین حال بلوغ و رشد سیاسی خود را با این حرکت سراسری نشان داده و اعتمادشان را به کمونیستها و کمونیسم با پاسخِ مثبت دادن به فراخوان اعتصاب عمومی بطرز بارزی نشان دادند. وبدینصورت فصلی تازه در مبارزات انقلابی ، آزادیخوانه و دموکراتیکِ زحمتکشان بر علیه رژیم ارتجاعی جمهوری اسلامی گشودند.کردستانِ مبارز و مقاوم و انقلابی یکبار دیگر نشان داد که به سلاح آگاهی و اراده وبه درک انقلابی و دیا لکتیکی از مسائل سیاسی رسیده است.  و دارای توهمات مذهبی و اصلاح طلبانه نمیباشد وبا این عمل خود همانطور که در گذشته نشان داد ، اینبار نیز ثابت کرد که همراهِ همیشگی و واقعی طبقۀ انقلابی واقشار آزادیخواه و دموکرات جامعه میباشند. در این حرکت بیسابقه ، مردم مبارز و آزادیخواه کردستان شجاعانه بدون ترس از دستگیری و آزار و زندان و شکنجه به اعتصاب عمومی دست زدند هر چند که در این راه با کارشکنیهای عناصر اصلاح طلب  و گرایشات ناسیونالیسمِ عظمت طلب آریایی روبرو گردیدند ، ولی شجاعانه به اعتصاب  عمومی دست زدند وبه نادرست توسط کسانی و در نوشته هایی به ناسیونالیزم متهم شدند ، در صورتیکه این حرکت  گواه بارز ارادۀ آگاهانۀ جمعی بود و نه تو همات ناسیونلیستی.این حرکت نشان آگاهی و خواست مبارزه بود که در کردستان همیشه حظور بارز و انکار نشدنی داشته است و همیشه در این منطقه غالب بود ه و نه ناسیونالسیم کرد ، آنطور که ناسیونالیستهای عظمت طلب آریایی میخواهند به آن ُمهرقومی  بودن بکوبند.

همانطور که رژیم ضدکارگرو دیکتاتورپهلوی نتوانست کردستان انقلابی را به زیر سیطرۀ خود در آورد ، رژیم جمهوری اسلامی نیز تاکنون به انجام اینکار موفق نشده است .. مردم مبارز کردستان با  با این حرکت با شکوه خود مشت محکمی بر چهرۀ اسلام و رژیم جمهوری اسلامی کوبیدند . درکردستان هم مثل بیشترنقاط ایران در طول این ۳۰ سال کارگران و اقشارپیشروجامعه همیشه دست به اعتراض زده وخواستاربدست گرفتن سرنوشت خود و گرفتن حقوق دموکراتیک و داشتن اَزادی های سیاسی ، فردی،اجتماعی بوده و هستند .کارگران و زحمتکشان  کردستان از پتانسیل بالای انقلابی بر خوردار میباشند و در درون خود عنصر آگاه و  سوسیالیستی را پرورش داده و در سطع بالایی با خود به همراه دارند.

شکنجه،کشتارواعدامهای فوری وبیرحمانۀ کمونیستها،انقلابیون وجوانان پرشورومردم اَزادیخواه کردستان توسط رژیم جمهوری اسلامی در طی ۳۰ سالی که گذشت بیسابقه بوده ، اعدامهای فوری  به دستورحاکم شرع کثیف وجنایتکاری چون خلخالی نتوانست ارادۀ مردم انقلابی کردستان را در هم بشکند . اکنون نیز، دوباره مردم مبارزِ شهرهای مختلف کردستان  در  سنندج ، پاوه ،کامیاران ، سقز ، اشنویه ، مهاباد و شهرهای بیشماری صدای اعتراض خود را با دادن جواب مثبت به فراخوان  اعتصاب عمومی به گوش جهانیان رسانده و به سازماندهی خویش  اقدام نمودند. کارگران-زحمتکشان وجوانان کردستان ، بامحبوب داشتن ایده هاوعقایدسوسیالیستی_کمونیستی و وجود وآرمان دیرپای ازادیخواهی در بین آنان وبه دلیل سابقۀ مبارزاتی طولانی و رادیکال میتوانند یکباردیگربه کانون پرشورمبارزه کمونیستی-انقلابی ایران تبدیل شنود. به امید آن روز

نابود باد رژیم سرمایه داری جمهوری  اسلامی

زنده باد کمونیسم

یاد عزیزان جانباخته گرامی باد

درود به مردم آگاه و انقلابی کردستان.

بنفشه کمالی ۱۶-۵-۲۰۱۰