۲۳ اردیبهشت ماه در تاریخ مبارزاتی مردم کردستان ثبت شد!

بحران اخیر دامنگیر سرمایه جهانی و گرفتاریها و فشار و آزاری که دامن اکثریت مردم تنگدست و زحمتکش را گرفته ودر ایران تحت حاکمیت رژیم جهل و خرافه ، رژیمی که با بحران تا به امروز خود را نگه داشته و فشار و شرایط حادتری را برای مردم بجان آمده بخصوص اکثریت مردم جامعه فلاکت زده ایران که در زیر خط فقر زندگانی بسر میبرند، دیگر طاقت فرسا ست و آهی در کالبد بی رمق کارگر و مردم زحمتکش باقی نگذاشته و بهر مبارزه ای برای برون رفت از این بی حقوقی دست میبرند و تا به زباله دان تاریخ انداختن این رژیم خرافه و سرکوب و وحشت از پای نخواهند نشست .

اعدامهای اخیر در چند مرحله درادامه جنایات سی ساله اش، اعدام شهروندان افغانی در این چند هفته اخیر و اعدام ۵ زندانی سیاسی و مبارز در زندان اوین در صبح یکشنبه نهم ماه مه ، همگی برگهای سیاه دیگری بر پرونده جنایتکاران حکومت اسلامی حامی سرمایه است . خشم ونفرت مردم آزاده سراسر ایران بخصوص کردستان برای رژیم گران تمام خواهد شد و راحت نمیتواند این خشم را فرونشاند .

در خارج کشور نیز بهمین خاطر خشم و انزجار توده های مردم آزاده و شرافتمند در صفوف جمعی واعتراضهای خیابانی و آکسیونهای متعدد خود را نشان داده و در مقابل لانه های جاسوسی رژیم چه سفارتخانه یا کنسولگری رژیم و یا روزنامه های پر تیراژ کشورهای مختلف اعمال غیر انسانی و جنایتکارانه شان محکوم گردیده و وجدان آگاه جامعه میزبان را با خبر و همراه نموده که بسی جای توجه است .

رژیم و دستگاه قضائی اش دراین سال ۲۳۰ نفر را تاکنون به جوخه های اعدام سپرده و تعداد بیشتری در انتظار این حکم غیر انسانی شب را به روز میرسانند که لازمست با مبارزه ای جدی و پیگیرتر در مقابل این واکنش بموقع و موثر نشانداد تا متوقف کردن این احکام از پای ننشست . این رژیم با خشونت و رعب و وحشت آفریدن دوام آورده که با اتحاد و یکپارچگی مردم کارگر و زحمتکش ، زنان آزاده و دانشجویان و جوانان و….. این تابو خواهد شکست . درربطه با احکام اعدام ۵ زندانی سیاسی اخیر فرزاد کمانگر، علی حیدریان ،فرهاد وکیلی ،شیرین علم هولی و مهدی اسلامیان در زندان اوین فضائی آکنده از خشم و نفرت و اندوه ودر کنار آن مبارزه جوئی و عدم توهم به رژیم جنایت و خفقان این احکام را محکوم و زیر فشار بیشتری قرار خواهند گرفت .

فضای اعتصاب عمومی مردم کردستان که از جانب سازمان کردستان حزب کمونیست ایران ـ کومه له فراخوان داده شد و با موفقیتی یکپارچه در کردستان روبرو گردید برگ زرین دیگری بر مبارزات حق طلبانه و انقلابی کردستان افزود و به تاریخ پیوست و جای بسی تقدیر و مباهات مردم مبارز کردستان در هماهنگی با مبارزات سراسری علیه رژیم سرکوب و وحشت است . ۲۳اردیبهشت روز اعتصاب عمومی در کردستان به تاریخ پیوست و یکپارچگی و انرژی مبارزاتی بیشتری را فراهم کرده و موفقیت این حرکت همگانی در کردستان گامی به پیش برای جنبش انقلابی کردستان و همبستگی بیشتر در رابطه با یکپارچگی آن در سطح ایران و در این راستا جوابی به ناسیونالیستها و لیبرالهائی که در جریان پس از مضحکه انتخابات ریاست جمهوری اظهار میداشتند که مردم مبارز کردستان کجا ایستاده اند و چرا سکوت کرده اند میباشد که آنها توهمی به لیبرالیسم و اپوزسیون داخل رژیم نداشته وهمانگونه که در سی و یکسال گذشته به جمهوری اسلامی نه گفته بودند، حال هم براین باورند و هیچ دسته و جناحی از رژیم جدا شده باشند را برسمیت نمیشناسند و حتی بدانها اعتماد نمیکنند .

بار دیگر بادست مریزاد به تمام آزادگان و مبارزان که کمر همت بسته واین فراخوان را باجرا در آورده و یکپارچه بیزاری خود را به رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی نشان دادند درود میفرستم و افتخار دیگری به حماسه های مبارزاتی خود دراین برهه افزودند که در تاریخ مبارزاتی مردم کردستان ثبت خواهد شد .
زنده باد آزادی ،برابری ، حکومت کارگری !

نده باد سوسیالیسم!

مرگ بر جمهوری اسلامی !

اردشیر نصراله بیگی

 ۱۴مه ۲۰۱۰