ضیافت شام نیویورک با منوی چوبه های دار!

زمانی که سایتهای مختلف تیترزدند که : ” موسوی هم محکوم کرد ….!” مانده بودم باید خوشحال بود ویا فکر کرد ویا بالاخره چه باید کرد ؟ تا اینکه دوستی در تماسی با فرستادن متن بیانیه موسوی ما را از سرگردانی نجات داد و گله مند هم بود که چرا متن بیانیه را با دقت نخواندم تا متوجه شوم اثری ازمحکومیت اعدامها درآن نیست .

انتقاد برمن وارد بود . هرچند به تجربه و با شناختی که ازنظام اسلامی حاکم درایران دارم ، چند خطی نوشته بودم شامل سوالاتی که موسوی چه چیزی را محکوم کرد ؟ اما بعد از خواندن متن بیانیه نسبت به همان چند سطرهم نظرم عوض شد . ولی حذفش نمیکنم . 

متن بیانیه موسوی دررابطه با اعدامهای اخیر . 

” اعلام اعدام ناگهانی پنج شهروند کشوربدون هیچ توضیحی درباره اتهامات و روند دادرسی و محاکمه آنها شبیه به روندی ناعادلانه است !! روندی که درماههای اخیرمنجربه صدوراحکام شگفت آوربرای عده زیادی شده است . وقتی قوه قضائیه به طرفداری ازصاحبان قدرت میپردازد مشکل بتوان جلوی قضاوت واقعی مردم را نسبت به احکام قضائی گرفت ! چرا قوه قضائیه کهریزک و کوی دانشگاه را فراموش کرده است وبه صورتی ناگهانی درآستانه ماه خرداد ، پنج نفررا با حواشی تردید برانگیز به چوبه های دارمی سپارد ؟ آیا این است آن عدل علوی که به دنبالش بودیم !؟ ” 

بعد از خواندن بیانیه حاجی موسوی ، نزدیک بود کف کنیم که دیدم لزومی ندارد . پس فکر کردم و نتیجه گرفتم که هیچ چیز جدید و عجیبیی برای کف کردن وجود ندارد . موسوی هم سلولی درهمین پیکره توحش اسلامی است . این روزها حتی حلوا حلوا کردنش برای سیستم سیاسی نظم نوین هم آنقدرها جدی نیست . هرچند رادیو فردا تیتر بزند که موسوی محکوم کرد ! بیشترجنبه تبلیغاتی و جاروجنجال مطرح است ! 

در عمل ازموسوی هم آبی برای نظم نوین گرم نشد . خیلی زور زدند تا یک چیزی بتراشند و درآن بدمند و از بالا و پائین بادش کنند تا شاید جامعه ایران را درکنترل و انقیاد نگه دارند . با انواع بازیهای شناخته شده ! حتی به گنجی جایزه هم دادند مثل همان نوبلی که به اوباما دادند . ولی گنجی هم تنوانست . این بود که یحتمل کمی طرحشان عوض شده باشد ! 

چند روز قبل ازاعدام زندانیان سیاسی درایران احمدی نژاد در نیویورک بود . مراسم ضیافت شام ازطرف نظام اسلامی درنیویورک و همزمان اعلام بیرونی اعدامها را اگرکمی با دقت موشکافی کنید آنوقت متوجه اندازه و وزن بعضی ازتیترهای تبلیغاتی خواهید شد . 

احمدی نژاد به نیویورک رفت تنورش را داغ کردند با خارج شدن ازسالن و از این حرفا….

رژیم اسلامی درنیویورک ضیافت شام داد و بازهم تنورش را داغ کردند . یعنی عده ایی رفتند و مثلا عده ایی نرفتند و این نرفتن همان ظرافت کارشان است ….

رژیم اعدامها را انجام داد و اعلام بیرونی کرد و بازهم تنورش را داغ کردند که بله : موسوی محکوم کرد ! حالا اینا چه ربطی داشت ….بستگی به خودمان دارد . ولی ربط داشت وازخیلی ها هم خبری نبود ازجمله انواع سخنگویان وزارت خانه های رسمی ! 

حفظ تمامیت نظام جمهوری اسلامی مدتها است دراستراتژی نظم نوین و کانون خاورمیانه بزرگ قرار دارد و این موضوع ازشروع قیام اخیرمردم ایران کاملا علنی خودش را هرروز نشان میدهد . غرب به خودش احتمالا انتقاد میکند که چرا قدرت سرکوب رژیم اسلامی را دست کم گرفته بود ! 

اعدامها هرروز ادامه دارد….

سخنگوی وزارت خارجه امریکا هرروز اعلام میکند گفتگوها برای تحریم رژیم اسلامی پیشرفت داشته است …

احمدی نژاد هر روز اعلام میکند تحریم بی اثراست….

گنجی هرروزبه دور جایزه اش طواف میکند….

موسوی هر روز محکوم میکند….

چین غارغارمیکند….

روسیه زارزار میکند….

مردم و جامعه ایران هم هرروزبرای تغییر جدی تر میشوند !

غرب و رژیم ایران هم ازابتدا دربرابر مردم ایران جدی بودند ! 

همین جدیت درهردوطرف باعث شد که رگه های ژنتیک بازمانده ازگونه های کروکودیلهای سیاسی در۱۰۰ سال گذشته تاریخ ایران ، درژنهای مصنوعی و مشخصی متمرکزنشوند . تا نشان دهند و یا ثابت کنند که به شکلی تصادفی و همینجوری در سایربخشهای این ساختارسبزژنیتیکی نظم نوین پراکنده هستند ! 

موسوی فرزند خلف خمینی….

گنجی نوه خلف امام خمینی….

وخمینی ازنشست گوادلوپ جوازرهبری و امامت دریافت کرد . این روزها اینگونه جوازها اسمش جایزه است !  

آمیزش وهمجواری گونه های کروکودیل درابتدای کارفقط شکلی سیاسی داشت اما به مرور به وحدت فکری بین آنها تبدیل شد . این وحدت عمل ایدئولوژیک ، لازمه ایستادن دربرابرمردم ایران و خواسته هایشان بود .  

احمدی نژاد به عنوان یک کروکودیل ۴ درصدی آدرس را درنیویورک درست رفت .

گنجی هم به عنوان یک کروکودیل ۵ درصدی آدرس را درموزه آیت الله میلتون فریدمن درست رفته است .

موسوی هم به عنوان یک کروکودیل ۱۰ درصدی آدرسش را درهمان ” محکوم کردن ” ، درست رفتند . 

این همه کروکودیل با درصدهای متفاوت به امید روزی نشسته اند که خامنه ایی بدون هیچ درصدی وارد سالن اصلاحات شود و بعد دست یک آیت الله سکولاررا بگیرد و به جای خودش بنشاند . همه چیزبه خوشی شکل بگیرد . موسوی یاد دوران امام راحل را زنده کند …گنجی گاندی شود…اسلام سکولار و یا سکولاریسم اسلامی ازنظم نوین هرروزجایزه بگیرد و نظم نوین هرروزبیشترفشاردهد آنقدرکه سیاسیون سبز ایمان بیاوردند به فصل زرد ! 

اصلاح طلبان خارج و داخل ، لطفا روحیه خودتون رو حفظ کنید که هنوزنصف جریان درراه است . 

طنابهای دارهرروز برای مردم ایران بافته میشود ! این جنگ دیالکتیک است .

ولی نه همیشه ! این شکل ازتوحش ، یک استمرار نیست !

عزم مردم ایران هم برای تغییر هرروز جزمترمیشود ! این همان تکامل است .

زنگها درکردستان ایران برای تغییرنواخته شد ! این یک استمرار است .

 

  
 

۱۴٫۰۵٫۲۰۱۰

ژنو

اسماعیل هوشیار

www.tipf.info